Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
945 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрий день! Підкажіть будь ласка, що робити в даній ситуації.
Фізична особа перерахувала кошти на розрахунковий рахунок ФОП з правильно-вказаним коментарем до платежу, але за отриманням послуги не звернулася. Чи потрібно в такій ситуації повертати кошти? Ці кошти є помилковим платежем чи ні?
Контактів (номер телефону/електронна пошта платника) немає.
Що робити?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Запоріжжя, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіПо-переше: Якщо у вас не закінчився термін надання такої послуги (вона не одноразова), ви не маєте обов'язку повертати такі кошти. Замовник/користувач же не позбавлений права до вас звернутись в майбутньому за отриманням цієї послуги?
По-друге: якщо у вас є договір із користувачем або існує Ваша публічна пропозиція - керуйтесь їх умовами.