Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
957 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрий день! Сталося проблема з банком під назвою Alliance Bank.
13.11.2025 я не зміг розрахуватися карткою, коли увійшов до системи, побачив що в мене мінус кредитного ліміту по картці, та мої особисті кошти зникли.
В мене не було відкритого кредитного ліміту, в мене були власні гроші на картці. Що підтверджую виписка та співробітник банку. Якісь транзакції відсутні. Ніяких списань, зняття не було.
Служба підтримки передала запит до технічного відділу, вже третій день нема відповіді. Я не можу користуватися своїми грошима.
Підтримка нічим не допомогає, окрім як каже що потрібно чекати результат технічного відділу. Але час йде та доступу до моїх грошей немає.
Є всі виписки по картці, гроші ніхто не викрадав, кредитного ліміту не було взагалі. Ніяких проблем на стороні банка нема, але і грошей нема. Вони розбираються.
Що робити в такому випадку? Я не маю змоги і доступу до свого рахунку.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Юрист, м. Харків, 27 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю, Олексію
Вашою проблемою Ви можете поділитися з НБУ. Телефони горячої лінії 0 800 505 240 та 044 298 65 55. Також варто направити звернення за електронною адресою nbu@bank.gov.ua.
З повагою,
Андрій Брильов
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Зверніться до відділення банку та подайте письмову претензію з вимогою повернути кошти. Паралельно продоблюйте претензію рекомендованим листом з описом вкладеного.
Подайте скаргу до НБУ та зверніться до кіберполіції з підозрою на шахрайство.
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Олексію!
В такому випадку Ви можете звернутися зі скаргою до НБУ, що і потрібно зробити. Ваша ситуація не виключення з правил https://minfin.com.ua/company/alliance/review
З повагою, адвокат Айвазян.