Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
960 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Який банк повинен повернути помилково переказані кошти - банк, з карти якого я робив переказ чи банк клієнт якого безпідставно отримав чужі гроші? І один, і другий банк відмовляється не те що повернути гроші, а навіть інформувати про хід справи. Цивільний кодекс і Закон про платіжні системи на моїй стороні, але незрозуміло про який банк в них йде мова.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (10)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Вікторе!
Вам треба спілкуватись з банком, з рахурнку якого Ви відправили переказ, як також з тією особою, яка його отримала.
З повагою, адвокат Айвазян.
Дякую. А як зв'язатися з отримувачем грошей? Крім номера карти, на яку зробив помилковий переказ, в мене є ще ім'я і прізвище людини, але, як це використати для її пошуку, не розумію
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіУ такому випадку необхідно звертатися до суду та зобов'язувати банк розкрити банківську таємницю щодо даних особи. В інший спосіб Ви не зможете дізнатися інформацію про останню.
Юрію, дякую за відповідь
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіПрошу, Вікторе! Вдачі Вам!
Юрист, м. Вінниця, 18 років досвіду
Доброго дня. В разі відсутності конструктиву з боку надавача банківських послуг Ви маєте право звернутись із скаргою до регулятора - Національного Банку України. Ваша ситуація вимагає детального аналізу.
Вітання. Дякую за пораду
Юрист, м. Харків, 27 років досвіду
Спілкуватися у чатіВікторе, Вітаю
Вашою проблемою Ви можете поділитися з НБУ. Телефони горячої лінії 0 800 505 240 та 044 298 65 55. Також варто направити звернення за електронною адресою nbu@bank.gov.ua.
З повагою,
Андрій Брильов
Андрію, вітаю. Дякую за пораду.
Юрист, м. Харків, 27 років досвіду
Спілкуватися у чатіРадий був допомогти.
З повагою,
Андрій Брильов