Задайте питання юристу

880 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 24 жовтня 2020, питання №31481

Пеня за задержку в сервисном центре товара

Добрый день

Обратились в магазин по вопросу поломки товара. Когда принимали товар на сервесное обслуживание нам подсунули на подпись акт приема передачи с сроками обслуживания в 32 дня, на что было в документе указано что мы не согласны с даням утверждением и указали 14 дней.

Устройство было сдано на обслуживание 11.08.20р., возвратился с сервисного центра 18.09.20р. При заборе гаджета с торговой точки написали претензию, что бы выплатили нам пеню за неустойку.

Спустя месяц, а точнее 34 календарных дня, пришел ответ в котором было указано что просрочка составляет 17 дней вместо 24 дней.

Когда пришли забирать ответ в магазине то нам отдали документ без печатей, подписей и ответили что на документах такого роду не ставится ничего подобного

Подскажите как можно соблюсти закон в данной ситуации и как получить деньги

Відповіді юристів (2)

    Анна
    Анна 4 роки тому

    Юрист, м. Львів

    Доброго дня! Відповідно до ст. 8 Закону виконавець повинен усунути недоліки товару протягом 14 днів з дати пред’явлення вимоги споживачем. Зазначений строк може бути збільшений лише за згодою сторін. Тому, якщо в квитанції про прийом товару в ремонт зазначено термін ремонту 28 днів, споживач має право не підписувати її і вимагати усунення недоліків у строк, що не перевищує 14 днів. Звертаємо увагу споживачів на те, що Законом встановлено відповідальність виконавця за несвоєчасне усунення недоліків. Так, згідно зі ст. 8 Закону, за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (14 днів) споживачеві виплачується неустойка в розмірі 1% вартості товару.

    Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

    Відповідно до п.6 ч.1 статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів», споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав. Таким органом може бути інспекція з питань захисту прав споживачів.

    Шлях вирішення проблеми - спробуйте звернутись знову до магазину, де проводився сервісний ремонт для добровільного вирішення питання; до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів у вашому місці; або судовий спосіб захисту (подання позовної заяви до суду).

    Якщо залишились питання - звертайтесь. З повагою, Анна.

    Андрей Клієнт 4 роки тому

    При обращение на торговую точку ответили чтоби писали новую претензию, и ждал ответа. По телефону защита потребителей сказала писать, попрошу вас поправить мою претензию так как юристы данной компании хитрые и что-то долбится крайне сложно.

    "Доброго дня!Відповідно до ст. 8 Закону виконавець повинен усунути недоліки товару протягом 14 днів з дати пред’явлення вимоги споживачем. Даний пристрій був прийнятий на ТТ, згідно акта прийняття ВИ000438, 09.08.2020р. Повернувся пристрій, повністю відремонтований 03.10.2020р, сповіщення було від співробітників ТТ

    Пристрій перебував на гарантійному ремонті 55 діб, це на 41 день довше ніж по законодавству. Так, згідно зі ст. 8 Закону, за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (14 днів) споживачеві виплачується неустойка в розмірі 1% вартості товару.

    Згідно вашої попередньої відповіді, ви нарахували усього 10 днів неустойки, спираючись на ваш внутрішній документ котрий мені не був наданий, тим більше у законі вказано, з дати пред’явлення вимоги споживаче, а не з дати прийому товару у сервісний цетрі. Прошу виплатити мені у повному обсязі, а тобто за 41 день простроченого ремонту"https://drive.google.com/drive/folders/1Il0tKRH_NH...все документы которые мне выдали на руки


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України