Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Здравствуйте, буду подавать на временную посвидку на основании брака, по закону надо присутствие супруги с паспортом, на то время когда я буду подавать на посвидку ей будет уже 25 и у нее будет уже ID карта, вопрос такой надо что бы у супруги была еще дополнительная бумага про место проживания (прописка) к ID карте? Или это не важно ? Просто как я знаю некоторые учереждения просят еще эту бумагу-справку из ЕДР дополнительно к айди карте, или в миграционной не будет проблем? И второй вопрос: а может при получении ID карты сразу выдают и эту справку про прописку? ID карту будем делать на паспортсервисе.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (6)
Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіДобрый вечер!
1. Официальная информация на сайте ДМСУ:
Довідка про реєстрацію місця проживання- паперовий додаток до ID-картки
Саме цей документ підтверджує реєстрацію місця проживання особи. Він видається органами місцевого самоврядування у день звернення власника ID-картки за його особистою заявою.
Звертаємо увагу, що за допомогою електронного сервісу «Органи реєстрації», що знаходиться на офіційному вебсайті ДМС України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/regauth.html громадяни можуть дізнатися контактну інформацію (адресу та телефон) органів реєстрації на території області, які уповноважені на здійснення реєстрації/зняття із реєстрації місця проживання(перебування) осіб в Україні.
2. Часто возникают ситуации, когда при осуществлении тех или других процедур от лица требуют подтвердить свою регистрацию. Таким документом в соответствии с законодательством является справка о регистрации места жительства (приложение 13), которая выдается ЦНАПами. Соответственно, после получения паспорта гражданина Украины в виде карты (впервые, замены или взамен утраченного) лицо должно обратиться к ЦНАПу по месту регистрации и получить данную справку. Срок выдачи справки о регистрации места проживания до 5 рабочих дней (до 1 месяца в случае отсутствия информации о прописке в реестре территориальных общин).
Вывод:
- при подаче документов в ДМСУ при оформлении ПМЖ такая справка будет необходима;
- при замене паспорта в ЦНАП она может получить и эту справку.
УДАЧИ!
Адвокат, м. Дніпро, 26 років досвіду
Добрый день!
При достижении 25 летнего возраста супруге необходимо вклеять фото в течении 30 дневного срока, если вклейка фото будет осуществляться в вышеуказанный срок - у нее есть два варианта - оставить свой паспорт в виде книжечки либо получить ID-карту.
При обычном вклеивании фото паспорт останется в том виде, в котором он есть (в виде книжечки) и Ваш вопрос разрешается сам собой.
Что касается бумажного додатка к ID-карте - согласно информации миграционной службы:
Повна назва документа – «Довідка про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру» (ЄДДР) і має затверджену форму. Така довідка містить інформацію про внесені до Реєстру персональні дані особи та видані на її ім’я біометричні документи.
ID-картка – це повноцінний та самодостатній паспортний документ, і жодних додатків до нього законодавством не передбачено.На ID-картці візуально читається вся основна інформація про особу (ПІБ, фото, дата і місце народження, ІПН та ін.), а додаткова, яка протягом життя може змінюватись, міститься на чіпі (наприклад, про зареєстроване місце проживання). Витяг із Реєстру видається БЕЗКОШТОВНО власнику біометричного паспорта за його особистою заявою у будь-якому підрозділі Міграційної служби, незалежно від зареєстрованого місця проживання.
Рекомендую получить данный документ (не все учреждения оборудованы необходимыми считывающими устройствами).
Что касается вопроса нужен ли он будет в Миграционной службе - рекомендую иметь бумажный додаток к ID-карте - на тот случай если не будет работать считывающее устройство.
С уважением, адвокат Татьяна Власенко
Юрист, м. Суми, 6 років досвіду
Доброго дня!
По Вашому питанню повідомляю наступне:
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК оформлення і видачі паспорта громадянина України, затверджений наказом Міністерства внутрішніх справ України 06 червня 2019 року № 456 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0620-19):
V. Уклеювання фотокарток
1. Третя і п’ята сторінки паспорта передбачені для вклеювання в паспорт додаткових фотокарток при досягненні особою віку 25 або 45 років.
2. Для вклеювання фотокартки при досягненні віку 25 або 45 років особи, на ім’я якої оформлений паспорт, протягом 30 календарних днів заявник подає працівнику територіального підрозділу заяву про вклеювання фотокартки, паспорт і дві фотокартки розміром 3,5 x 4,5 см із зображенням, яке відповідає досягнутому нею віку. Облік заяв про вклеювання фотокартки здійснюється в журналі реєстрації заяв про вклеювання фотокарток за формою згідно з додатком 4 до цього Тимчасового порядку.
У разі подання заяви та документів через центр надання адміністративних послуг адміністратор центру надання адміністративних послуг передає прийняті заяву та документи до відповідного територіального підрозділу ДМС.
Для вклеювання фотокартки при досягненні відповідного віку особа після спливу тридцятиденного строку заявник подає працівнику територіального підрозділу за місцем проживання заяву про вклеювання фотокартки, паспорт і дві фотокартки розміром 3,5 x 4,5 см із зображенням, яке відповідає досягнутому нею віку, та відповідне рішення суду. Облік заяв про вклеювання фотокартки здійснюється в журналі реєстрації заяв про вклеювання фотокарток.
У разі подання паспорта, оформленого територіальним підрозділом ДМС, який припинив діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, заявник додатково подає всі наявні документи, у тому числі документи, що містять фотозображення особи.
3. Наявність підстав для вклеювання фотокартки при досягненні особою відповідного віку та подана заявником інформація перевіряються уповноваженою особою територіального підрозділу ДМС, яка за своїми службовими обов’язками відповідає за оформлення та видачу паспорта, за даними відомчої інформаційної системи ДМС, Книгою обліку та з урахуванням вимог пунктів 4 та 5 розділу VI цього Тимчасового порядку.
У разі подання паспорта, оформленого територіальним підрозділом ДМС, який припинив діяльність або тимчасово не здійснює свої повноваження, картотеки заяв про видачу паспорта якого не збереглися, працівник територіального підрозділу ДМС надсилає засобами поштового або фельд’єгерського зв’язку запити до органів державної влади відповідно до абзаців першого та другого пункту 43 Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 302.
4. Вклеювання до паспорта фотокартки при досягненні особою віку 25 і 45 років здійснюється у строки, встановлені законодавством.
За потреби проведення додаткової перевірки інформації, поданої заявником, строк вклеювання фотокартки продовжується не більше ніж на 30 календарних днів, про що інформується заявник у письмовій формі.
5. Рішення про вклеювання фотокартки до паспорта приймається територіальним підрозділом ДМС за результатами проведених перевірок.
Надані фотокартки порівнюються із зовнішністю особи та фотокартками, які вже вклеєні на відповідні сторінки паспорта, після чого одна фотокартка вклеюється в паспорт, а інша - у заяву у спеціально відведені для цього місця.
Перед уклеюванням фотокартки в паспорт у нижній частині рамки, яка визначена як місце для вклеювання фотокартки в паспорті та заяві, зазначаються прізвище та ініціали особи, на ім’я якої оформлено паспорт.
На четверту та шосту сторінки паспорта вноситься запис про орган, яким здійснюється вклеювання фотокарток у паспорт, та ставиться підпис посадової особи, який скріплюється гербовою печаткою. Після перевірки фотокартка, уклеєна до паспорта, скріплюється рельєфним відбитком печатки. Номери гербової печатки та рельєфного відбитка печатки мають збігатися. Відповідний запис вноситься також на зворотний бік заяви.
Якщо фотокартка вклеюється в територіальному підрозділі ДМС, який видав особі паспорт, уклеювання здійснюється одночасно і в паспорт, і в заяву.
Якщо паспорт видавався іншим територіальним підрозділом ДМС, повідомлення про вклеювання фотокартки у паспорт у зв’язку з досягненням особою віку 25 або 45 років надсилається до територіального підрозділу ДМС за місцем видачі паспорта із долученням до нього другої фотокартки, на зворотному боці якої зазначаються прізвище та ініціали особи. Дата і номер повідомлення зазначаються у журналі реєстрації заяв про вклеювання фотокарток.
6. Не пізніше наступного дня після надходження повідомлення про вклеювання фотокартки до паспорта долучена до нього фотокартка вклеюється у відповідну заяву з обов’язковою перевіркою тотожності зображення із зображенням на фотокартках, уклеєних у заяву.
Якщо під час порівняння фотокарток не буде встановлено тотожність особи або виявиться невідповідність даних про особу, на ім’я якої оформлено паспорт, зазначених у повідомленні, та даних, зазначених у заяві, фотокопії заяви та повідомлення надсилаються до територіального підрозділу ДМС, який здійснював уклеювання фотокартки, для з’ясування причин виявлених розбіжностей та вжиття відповідних заходів.
Про результати проведеної роботи обов’язково повідомляється територіальний підрозділ ДМС за місцем видачі паспорта.
7. Повідомлення про вклеювання фотокартки у паспорт у зв’язку з досягненням особою віку 25 або 45 років не надсилається до територіального підрозділу ДМС за місцем видачі паспорта, а фотокартка не вклеюється до заяви, якщо така заява зафіксована у вигляді електронних даних та зберігається у визначеному ДМС територіальному органі ДМС / структурному підрозділі апарату ДМС. Заява про вклеювання фотокартки разом з фотокарткою та відповідні сторінки паспорта з вклеєною фотокарткою із записами, передбаченими абзацом четвертим пункту 5 цього розділу, долучаються до заяви, зафіксованої у вигляді електронних даних. Дата долучення інформації зазначається у журналі реєстрації заяв про вклеювання фотокарток.
Якщо паспорт у формі книжки то дані про прописку в ньому уже зазначені на 11 сторінці, додатково не потрібно отримувати.
Якщо у формі картки то під час переоформлення подайте заяву реєстратору про необхідність видачі витягу з ЕДР про місце реєстрації.
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду
Здравствуйте, Анар!
Обязательно нужна справка о месте регистрации.
Получить услугу можно через портал государственных услуг iGov
1. Выбрать свой регион фактического проживания (пребывания).
2. Войти в систему через BankID или электронно-цифровую подпись (например, ЭЦП налоговой, Минюста и др.).
3. Заполнить форму, которую предлагает система, и загрузить скан-копию паспорта или иного документа, удостоверяющего личность. После этого Ваша заявка будет принята в работу, и вы получите е-мейл подтверждение.
4. Сотрудник органа регистрации обработает вашу заявку и отправит вам подтверждение, что вас ждут для выдачи справки.
5. Во время визита в орган регистрации вы должны:
- подписать заявление для выдачи справки;
- получить справку о регистрации места проживания/пребывания лица.
Всего доброго!
Удачи Вам!
Адвокат, м. Київ, 20 років досвіду
добрый вечер
вопрос такой надо что бы у супруги была еще дополнительная бумага про место проживания (прописка) к ID карте? - да
Или это не важно ? важно
И второй вопрос: а может при получении ID карты сразу выдают и эту справку про прописку? ID карту будем делать на паспортсервисе.- могут - но лучше уточните
Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду
Доброго дня, Анаре!
Ваша дружина має право протягом 1 місяця після досягнення 25 років вклеїти нову фоткартку до паспорта України. Якщо пропустити вказаний строк, паспорт у формі книжечки буде вважатися недійсним і їй доведеться оформлювати ID-картку.
ПОЛОЖЕННЯ про паспорт громадянина України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2503-12#Text):
12. Видача та обмін паспорта провадяться у місячний термін за місцем постійного проживання громадянина. Вклеювання до паспорта нових фотокарток при досягненні громадянином 25 - і 45-річного віку провадиться у п'ятиденний термін.
15. Для вклеювання до паспорта нових фотокарток при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку подаються паспорт і дві фотокартки зазначеного розміру.
18. Для одержання, обміну паспорта і вклеювання до нього нових фотокарток громадянин подає документи і фотокартки не пізніш як через місяць після досягнення відповідного віку або зміни (переміни) прізвища, імені чи по батькові, встановлення розбіжностей у записах або непридатності паспорта для користування.
Всього доброго!
Успіхів Вам!