Задайте питання юристу

885 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 07 лютого 2022, питання №55708

Товар не приймають на обмін

Замовила в інтернет магазині мультипекар наложеним платежем. На пошті відкрили, включили і заплатили. Прийшли додому і почала гріти хліб, вона гріє але не пече. Хвилин 30 тримала і безрезультатно. Магазин відмовляється приймати чи обміняти товар. Сказали на момент отримання він же працював.

Відповіді юристів (1)

    Петренко Евгений
    Петренко Евгений 2 роки тому

    Юрист, м. Харків, 8 років досвіду

    Доброго дня, Вам необхідно звернутися до сервісного центру для проведення діагностики та гарантійного ремонту.

    Обмін можливий лише товару належної якості. Для товарів неналежної якості інша процедура.

    Якщо протягом 14 днів сервісний центр не відремонтує Ваш прилад, то тоді Ви маєте право вимагати компенсацію у вигляді пені, а також на обмін чи повернення товару.

    Якщо потрібна допомога, звертайтесь.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України