Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Мій батько, пройшовши ВЛК отримав висновок - ОБМЕЖЕНО ПРИДАТНИЙ. У нього є відношення з військомату про переведення у даний військомат. У військовій частині А0998 написав рапорт, який відправили до ОК «ЗАХІД». Не отримавши відповіді, його відправляють на передову з бойовим розпорядженням. Куди звертатися? Що робити? Допожіть.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Яна!
В такі ситуації я можу порадити Вашому батьку оскаржити неправомірні дії командира його частини.
Правові підстави та порядок оскарження такі:
Військовослужбовці мають право самостійно захистити порушені права під час проходження служби двома способами:
- зверненням з позовом до суду
- поданням скарги відповідній посадовій особі.
Зазначене питання регулюється Дисциплінарним статутом Збройних Сил України та Законом України «Про звернення громадян».
Військовослужбовець має право подати скаргу, ЯКЩО ВВАЖАЄ, що його ПРАВА, ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ БУЛИ ПОРУШЕНІ:
• незаконним рішенням, діями або бездіяльністю командирів;
• незаконним покладенням на нього обов'язків;
• незаконним притягненням до відповідальності;
• незаконними діями інших військовослужбовців.
Залежно від виду порушення СКАРГА ПОДАЄТСЬЯ ДО:
• органів військового управління;
• посадових осіб;
• військової служби правопорядку;
• органів, які проводять досудове слідство;
• інших державних органів.
З інших питань службової діяльності скарга подається безпосередньому командирові тієї особи, чиї дії оскаржуються.
Якщо військовослужбовець, який подає скаргу, не знає, з чиєї вини порушені його права, скарга подається у порядку підпорядкованості безпосередньому командиру.
СКАРГА МОЖЕ ПОДАВАТИСЬ УСНО і ПИСЬМОВО:
- військовослужбовцем,
-членом сім’ї військовослужбовця
-іншою заінтересованою особою.
Усі скарги у день їх надходження заносяться до Журналу реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.
Усну скаргу військовослужбовці, члени їх сімей та інші громадяни мають право подати командирам військових частин під час особистого прийому, що визначено у кожній військовій частині, установі, організації.
У письмовій скарзі слід вказати
-прізвище, ім’я і по батькові,
-адресу місця проживання і номер телефону,
-посадову особу або орган державної влади, якому адресована скарга,
-ясно і докладно описати обставини порушення вашого права, суть порушення,
-зазначити, які дії ви просите відповідальну посадову особу вчинити для відновлення цього права, вказати дату і поставити підпис.
Якщо ви бажає бути присутнім при розгляді скарги, про це теж варто зазначити у ній.
Під час розгляду пропозиції, заяви чи скарги не допускається розголошення командиром чи іншою особою, яка бере участь у розгляді, відомостей про особисте життя військовослужбовця без його згоди, а також розголошення іншої інформації, якщо це зачіпає його права і свободи, законні інтереси.
СТРОКИ РОЗГЛЯДУ
УСІ пропозиції, заяви чи скарги розглядаються і вирішуються у строк НЕ БІЛЬШЕ ОДНОГО МІСЯЦЯ з часу їх отримання, а ті, що НЕ ПОТРЕБУЮТЬ ДОДАТКОВОГО ВИВЧЕННЯ й перевірки, - невідкладно, але НЕ ПІЗНІШЕ П'ЯТНАДЦЯТИ ДНІВ з часу їх надходження.
Якщо у місячний строк вирішити порушені у зверненні питання неможливо, командир встановлює новий строк, про що сповіщається військовослужбовець, який подав звернення.
При цьому ЗАГАЛЬНИЙ СТРОК розгляду пропозиції, заяви чи скарги не може перевищувати СОРОКА П'ЯТИ ДНІВ.
Несвоєчасний, неповний розгляд скарги або незаконне рішення посадової особи, яка її розглядає, можна оскаржити встановленим порядком до суду, Військової служби правопорядку або вищого за підпорядкованістю командира.
Виникнуть додаткові питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото!
Маю грунтовний досвід вирішення таких питань ефективно та оперативно! Можу реально допомогти!