Задайте питання юристу

883 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Міграційне право, 25 лютого 2023, питання №81257 250₴

Посещение Украины и получение вида на жительство

Сколько времени должно пройти между посещениями Украины иностранцем? (Гражданина Израиля)
Как получить вид на жительство за инвестициями? Как и куда вливать инвестиции?

Відповіді юристів (8)

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, ознайомтесь за посиланням

    https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/%D0%9E%D1%8...

    Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.

    Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.

    Корнійчук Євген Іванович
    20%

    Скільки коштує громадянство України за інвестиції

    Можливість оформлення громадянства за інвестиції означає, що після внесення приватних коштів в економіку країни (нерухомість, різні урядові програми) мігрант може отримати ВНЖ, ПМЖ і подальше громадянство України.

    Статтею 4 Закону України "Про імміграцію" передбачена видача дозволу на імміграцію особам, які здійснили інвестицію в економіку України іноземною конвертованою валютою на суму не менше 100 (ста) тисяч доларів США.

    Тобто, інвестувати в нерухомість і проживати в ній не вийде - гроші повинні "працювати" в економіці. Приносити прибуток або досягати соціального ефекту. За допомогою зазначених коштів можна відкрити компанію, придбати її частку або заснувати інвестиційний фонд.

    Процедура оформлення громадянства України за інвестиції

    Для отримання громадянства України громадянам інших країн необхідно пройти процедуру отримання дозволу на імміграцію. Покроковий алгоритм:< / p>

    1. Зібрати пакет необхідних документів:

    • копія документа, що посвідчує особу;
    • відомості про склад сім'ї, копія свідоцтва про шлюб (якщо особа, яка подає заяву, в ньому перебуває);
    • документ про місце проживання;
    • три фотографії;
    • копії статуту та / або зареєстрованих договорів (контрактів) про інвестиційну діяльність;
    • Довідка банку про надходження інвестиції з-за кордону в економіку України іноземною конвертованою валютою;
    • довідка про відсутність судимості в країні проживання або в Україні, якщо іноземець проживає тут на законних підставах;
    • квитанція про оплату державного мита за розгляд заяви, консульського збору.

    Потрібно бути уважним з документами: пакет повинен бути зібраний повністю, перекладений українською мовою, легалізований, інакше заяву не приймуть.

    2. Особисто або через уповноваженого довіреністю представника подати заяву до дипломатичного представництва або консульської установи України за кордоном за місцем їх постійного проживання. Або в Державну міграційну службу, якщо заявник проживає в Україні.

    3. Очікувати рішення протягом 1 року з моменту подачі заяви.

    Отримання посвідки на проживання через інвестиції

    Коли вид на проживання за інвестиції отриманий - оформляємо посвідчення на постійне проживання. Із заявою, паспортом, з проставленою візою, і копією отриманого дозволу.

    Іноземець, який отримав ВНЖ за інвестиції, обзаводиться максимальними правами, доступними нерезиденту. Має право в'їжджати-виїжджати, жити, вчиться, працювати, користуватися різними послугами, перебувати в державі безстроково. Через 5 років проживання, за Законами України, він може отримати український паспорт.

    Для цього потрібно буде підготуватися до складання іспиту на знання державної мови та історії України, довести матеріальний добробут, пройти перевірку уповноваженої комісії при Президентові України на наявність підстав для отримання паспорта та дотримання всіх необхідних вимог.

    Документи необхідні для оформлення громадянства України через інвестиції

    Для отримання громадянства за інвестиції необхідно звернутися з клопотанням і мати в наявності наступні документи:

    • підтвердження виходу з попереднього громадянства;
    • три фотографії 3.5х4.5 мм;
    • копія посвідки на проживання;
    • документ про терміни перебування в Україні;
    • документ про наявність достатньої кількості коштів;
    • документ про складання іспитів.

    Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.

    Айвазян Юрій Климентійович
    32%
    Айвазян Юрій Климентійович рік тому

    Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду

    Спілкуватися у чаті

    Доброго дня, Олена!

    Що стосується першого питання, то реєстрація іноземця проводиться на термін не більш як 90 днів протягом 180 днів. Тобто діє та ж формула, що і при перебування в ЄС.

    По другому питанню можу сказати таке:

    Найбільш поширеними підставами для оформлення українського громадянства є наявність сімейних/родинних відносин з громадянами України або іншими іммігрантами. Однак дедалі частіше саме іноземні інвестори цікавляться можливістю оформлення постійного проживання в Україні і як наслідок отримання українського громадянства.

    Здійснення іноземної інвестиції

    Особам, які здійснили іноземну інвестицію в економіку України іноземною конвертованою валютою на суму не менше ніж 100 тис. доларів США, надається дозвіл на імміграцію. Дозвіл на імміграцію є підставою для отримання посвідки на постійне проживання, а це в свою чергу дає право на безперервне проживання на законних підставах на території України та подачі документів на отримання українського громадянства.

    Процедура прийняття до громадянства України

    Іноземець або особа без громадянства, які бажають прийняти громадянство України повинні подати заяву разом з необхідними документами, щодо прийняття громадянства України до Державної міграційної служби України (ДМС). ДМС перевіряє правильність заповнення та оформлення документів, наявність умов для прийняття до громадянства України і відсутність підстав, за наявності яких особа не приймається до громадянства України.

    Після цього ДМС передає документи разом зі своїм висновком на розгляд Комісії при Президентові України з питань громадянства, а вже Президент України приймає рішення і видає указ про прийняття іноземця до громадянства України. Датою набуття громадянства України є дата видання відповідного Указу Президента України.

    Проте для проходження вищевказаної процедури іноземці, які бажають прийняти громадянство України, повинні дотримуватись умов, необхідних для прийняття громадянства України.

    Умовами прийняття до громадянства України є:

    1) визнання і дотримання Конституції України та законів України;

    2) подання зобов’язання припинити іноземне громадянство.

    Іноземці, які подали зобов’язання припинити іноземне громадянство, повинні подати документ про це (виданий уповноваженим органом) до ДМС протягом двох років з моменту прийняття їх до громадянства України. Іноземці, які перебувають у громадянстві (підданстві) кількох держав, подають зобов’язання припинити громадянство (підданство) цих держав.

    Подання зобов’язання припинити іноземне громадянство не вимагається:

    від іноземців, які є громадянами (підданими) держав, законодавство яких передбачає автоматичне припинення особами громадянства (підданства) цих держав одночасно з набуттям громадянства іншої держави. Такі норми, наприклад, діють в Норвегії, Австрії, Японії, Китаї, Індії, Індонезії;

    якщо міжнародні договори України з іншими державами, громадянами яких є іноземці, передбачають припинення особами громадянства цих держав одночасно з набуттям громадянства України. Як приклад, «Договір між Україною та Грузією про запобігання виникненню випадків подвійного громадянства та усунення вже існуючого подвійного громадянства».

    3) безперервне проживання на законних підставах на території України протягом останніх 5 років (таким документом може бути посвідка на постійне проживання в Україні).

    Безперервне проживання на території України – це проживання в Україні особи, якщо її разовий виїзд за кордон у приватних справах не перевищував 90 днів, а в сумі за рік – 180 днів. Не є порушенням вимоги про безперервне проживання виїзд особи за кордон у службове відрядження, на навчання, у відпустку, на лікування за рекомендацією відповідного медичного закладу або зміна особою місця проживання на території України.

    Ця умова не поширюється на іноземців, які перебувають у шлюбі з громадянином України понад 2 роки, і на іноземців чи осіб без громадянства, які перебували з громадянином України понад 2 роки у шлюбі, що припинився внаслідок його смерті.

    4) отримання дозволу на імміграцію.

    5) володіння українською мовою або її розуміння в обсязі, достатньому для спілкування. Ця умова не поширюється на осіб, які мають певні фізичні вади (сліпі, глухі, німі).

    6) документ про наявність законних джерел існування протягом останніх 6 місяців на момент подання заяви про прийняття до громадянства України.

    Таким документом є виписка з банківського рахунка іноземця. При цьому сума коштів на банківському рахунку повинна бути не менше ніж 12 прожиткових мінімумів в Україні, встановлених на момент подання заяви про прийняття до громадянства України.

    До громадянства України не приймається особа, яка:

    1) вчинила злочин проти людства чи здійснювала геноцид;

    2) засуджена в Україні до позбавлення волі за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину (до погашення або зняття судимості) з урахуванням рівня загрози для національної безпеки держави;

    3) вчинила на території іншої держави діяння, яке визнано законодавством України тяжким або особливо тяжким злочином.

    Виникнуть додаткові питання, натискайле кнопку "звернутись" біля мого профілю. Охоче на них відповім! Можу надати також правовий супровід особі для отримання громадянства на підставі іінвестицій.

    Айвазян Юрій Климентійович
    Айвазян Юрій Климентійович рік тому

    Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду

    Спілкуватися у чаті

    Олена!

    Практично та ж сама процедура при отриманні посвідки на проживання за інвестиції.

    Мігранти з інших країн мають право на отримання посвідки на постійне проживання, якщо відповідають вимогам Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства». Найчастіше це люди, які перебувають у близьких чи далеких родинних зв’язках з громадянами України або є одруженими з громадянами України.

    Для того, щоб іноземна інвестиція вважалася внеском в економіку держави і дала право на отримання громадянства України, вона має відповідати певним вимогам.
    1. По-перше, іноземна інвестиція може бути здійснена шляхом створення нового власного підприємства чи фірми в Україні, або ж шляхом внесення капіталу у вже існуючу компанію.
    2. По-друге, інвестиція має бути здійснена у розмірі, еквівалентному не менше ніж ста тисячам доларів США.
    3. Також вона має обов’язково бути в іноземній конвертованій валюті. До таких валют відносяться: долар США; австралійський, канадський, гонконгівський, сінгапурський долар; евро; фунт стерлінгів; швейцарський франк; датська, норвезька та чеська крона; польський злотий; японська єна; китайський юань; корейська вона, а також цінні метали.
    4. Інвестиція має бути офіційно зареєстрованою Міністерством економіки України згідно визначеного порядку.
    5. Внесена сума повинна бути саме інвестицією в економіку України, тобто має використовуватись для ведення тої чи іншої господарської діяльності, отримання державою прибутку чи інших соціально-економічних результатів.
    6. Інвестовані гроші повинні мати легальне походження.
    Чи є придбання житла в Україні інвестицією, яка дає право на ПМЖ?

    Іноземні громадяни, які бажають отримати посвідку на постійне проживання в Україні, можуть помилково вважати, що придбання житла на території України на суму від 100 тисяч доларів США дає право на набуття громадянства України.

    Однак, це не так. Оскільки придбання житла – це вкладення грошей для власних потреб (проживання або здачі в оренду), яке не спрямоване на розвиток економіки держави, таке вкладення не буде вважатися інвестицією, а отже – не дасть права на громадянство.

    Для того, щоб вкладення вважалося інвестицією, необхідно, щоб його наслідком був економічний розвиток країни. Для цього найкращим виходом буде відкриття компанії, яка буде давати прибуток своєму власнику, і в той же час – сприяти зростанню економіки Української держави.

    Якщо ж особа, яка подає на ПМЖ на підставі інвестиції, все ж таки бажає придбати житло, чудовим виходом в такій ситуації буде купівля нерухомості за кошти компанії, яку іноземець відкриє в Україні. В такому випадку слід врахувати, що власником житла (будинку або квартири) офіційно буде вважатися фірма, за кошти якої було придбано житло. Однак, з часом можна буде переоформити житло на власне ім’я. До того часу варто оформити оренду придбаного житла у своєї ж фірми, для того, щоб до власника не виникали претензії.

    Придбане за рахунок фірми житло ви можете використовувати, як вважаєте за потрібне – жити особисто або здавати в оренду іншим особам.

    Нюанси, які слід врахувати при оформленні посвідки на підставі інвестиції

    Якщо ви вирішили зробити інвестицію в економіку України з метою отримання громадянства і посвідки на постійне проживання в Україні, вам слід врахувати декілька факторів, які є досить важливими.

    • Оформлення посвідки на постійне проживання в Україні може тривати до 1 року часу. Тому одразу після відкриття компанії і подання документів на отримання посвідки на ПМЖ, бажано оформити тимчасову посвідку на проживання. Найкраще – оформити дозвіл на працевлаштування в якості директора компанії. Це дасть право на тимчасове проживання в Україні строком до одного року.
    • Якщо ви плануєте придбати житло за кошти компанії, варто зробити це якомога швидше, оскільки внесені кошти будуть переведені в українські гривні одразу після інвестування. Швидка купівля нерухомості допоможе вам захистити свої кошти від подальшої девальвації. Найкращим виходом стане купівля житла у фірми-забудовника, яка продає квартири за гривні. Іншим хорошим варіантом може стати купівля житла на етапі будівництва, оскільки в цьому випадку квартиру можна придбати на 25-30% дешевше.
    • Якщо інвестиція в економіку України була зроблена лише з метою отримання громадянства України і посвідки на постійне проживання, а не з метою вести бізнес, то після отримання посвідки можна ліквідувати компанію. Після ліквідації фірми все її майно повертається її власнику, а отже, придбана за кошти компанії нерухомість може бути переоформлена на власне ім’я. Слід врахувати, що ліквідація компанії буде тривати близько 2-3 місяців. Ліквідацію фірми слід починати тільки після отримання посвідки на постійне проживання, інакше в одержанні такої посвідки може бути відмовлено.
    Кроки, які слід здійснити для отримання посвідки на ПМЖ на підставі інвестиції

    Отже, підсумовуючи, можна запропонувати наступний план дій для отримання громадянства України на підставі іноземної інвестиції:

    1. Відкриття і реєстрація власної фірми в Україні, найкраще – у формі ТзОВ. Себе рекомендується вказати Засновником компанії. Якщо ви плануєте купувати житло за рахунок фірми, найкраще вказати операції з нерухомістю серед видів діяльності фірми.
    2. Внесення статутного капіталу компанії, який має бути перерахований обов’язково з особистого рахунку особи – Засновника фірми. Сума інвестиції має бути не меншою, ніж 100 тисяч доларів США у конвертованій іноземній валюті.
    3. Реєстрація внесеної іноземної інвестиції у Міністерстві економіки України згідно визначеного порядку. Процедура реєстрації може зайняти до 2-х тижнів часу. При цьому здійснюється перевірка коштів податковою інспекцією Кошти реєструються у територіальному органі Міністерства економіки України.
    4. Отримання дозволу на працевлаштування в якості директора компанії, що дає право на тимчасове проживання в Україні строком до одного року. Отримання посвідки на тимчасове проживання необхідне, оскільки оформлення постійної посвідки може тривати від півроку до 1 року.
    5. Подання документів на одержання посвідки на постійне проживання в Україні на підставі іноземної інвестиції. Найважливішим документом для цього є довідка про реєстрацію інвестиції. Крім того, можуть знадобитися такі документи: довідки про відсутність судимості, місце проживання, медичні довідки.

    Після здійснення цих кроків отримаєте посвідку або станете громадянином України.

    Подальші кроки

    Якщо у ваші плани входило зробити інвестицію в економіку України лише з метою отримання громадянства, і надалі ви не плануєте займатися бізнесом в Україні, то після отримання посвідки на постійне проживання в Україні ви можете ліквідувати фірму.

    Слід врахувати, що під час діяльності компанії мають сплачуватися податки. Загалом фірма повинна сплатити наступні податки:
    • Податок на прибуток, отриманий в результаті діяльності фірми;
    • Податок з прибутків фізичних осіб, задіяних у функціонуванні компанії;
    • Єдиний соціальний внесок із заробітної плати директора фірми;
    • Податок на придбану нерухомість в залежності від площі житла. Сума податку вираховується наступним чином: за кожен кв. метр площі, що перевищує 60 кв. м., слід сплатити від 1% до 2,7% від мінімальної заробітної плати.

    При ліквідації фірми і передачі її майна учаснику, також сплачуються податки:

    • Податок з доходів фізичної особи-учасника. Цей податок не сплачується у випадку, коли вартість переданого майна є меншою, ніж сума, внесена в статутний капітал фірми.
    • Податок на прибуток для підприємства. Він також не сплачується, якщо вартість переданого майна є меншою, ніж внесена частка капіталу.
    Імміграційні питання, які часто задають іноземці, що бажають отримати посвідку на постійне проживання на підставі інвестиції

    – Чи є купівля нерухомості в Україні підставою для отримання ПМЖ на основі інвестиції?

    Ні, насправді. Лише перерахунок коштів в розмірі 100 тис. доларів США на рахунок компанії у вигляді статутного капіталу іноземцем, який є засновником цієї компанії дає право на ПМЖ. І такі кошти повинні бути перераховані лише у вигляді коштів, інвестування у вигляді майна не вважається підставою для отримпння ПМЖ.

    – Кошти, внесені як інвестиція блокуються чи оюмежуються в обігу?

    Кошти, внесені засновником компанії як інвестиція можуть бути використані компанією без будь-яких обмежень, в тому числі, наприклад, для купівлі нерухомості.

    – Яким способом можна внести 100 тисяч долларів США на рахунок компанії як інвестицію?

    Кошти в еквіваленті не менше 100 000 долларів США можуть бути внесені 2 способами:

    1. готівкою через касу банку лише у випадку, якщо іноземець задекларував ці кошти на кордоні;
    2. банківським переказом з приватного рахунку інвестора (засновника) на рахунок компанії.
    Гончаренко Константин
    28%
    Гончаренко Константин рік тому

    Юрист, м. Суми, 5 років досвіду

    Добрый день.

    По первому вопросу:

    Можно продлить срок пребывания в Украине согласно ст. 17 Закона Украины "О правовом статусе иностранцев и лиц без гражданства". Но, при определенных условиях.

    Так, согласно ч. 1 п. 6 Порядка продления срока пребывания и продления или сокращения срока временного пребывания иностранцев и лиц без гражданства на территории Украины, утвержденного Постановлением КМУ №150 от 15.02.2012г., срок пребывания иностранцев и лиц без гражданства на территории Украины продолжается в случае, когда они прибыли:

    1) по краткосрочной визе, а также из государств с безвизовым порядком въезда при наличии веских оснований (лечение, беременность или роды, уход за больным членом семьи, оформление наследства, подачи заявления о получении разрешения на иммиграцию или приобретения гражданства Украины, выполнения служебных обязанностей иностранным корреспондентом или представителем иностранного средства массовой информации и т.п.) и при условии представления подтверждающих документов - на период существования таких оснований, но не более 180 дней с даты последнего въезда в Украину.

    Для продления срока пребывания в Украине необходимо обратиться в территориальный орган миграционной службы по месту Вашего нахождения (см. список по ссылке https://dmsu.gov.ua/pro-dms/struktura-ta-kontakti/... ) с соответствующим заявлением и следующими документами (п.9 Порядка):

    -личное заявление, которое формируется при подаче документов в электронном виде;

    - паспортный документ иностранца или документ, удостоверяющий личность без гражданства (после предъявления возвращается), копию его страниц с личными данными, визой (при наличии) и отметкой о регистрации и / или копию иммиграционной карточки (при наличии);

    - перевод на украинский язык страниц паспортного документа иностранца или документа, удостоверяющего личность без гражданства, с личными данными, заверенный в установленном законодательством порядке;

    -паспортный документ физического лица, является принимающей стороной (после предъявления возвращается) и копию его страниц с личными данными;

    -копию свидетельства на постоянное или временное проживание или иного документа, подтверждающего законность пребывания на территории Украины (если принимающей стороной является иностранец и лицо без гражданства);

    -документ, подтверждающий наличие финансового обеспечения для покрытия расходов, связанных с пребыванием иностранца и лица без гражданства на территории Украины, или гарантийное письмо принимающей стороны о принятии на себя обязательств по уплате всех расходов, связанных с пребыванием иностранца и лица без гражданства на территории Украины и их выездом из Украины;

    - документ о праве собственности или свидетельство о государственной регистрации права собственности на жилье, которое предоставляется иностранцу и лицу без гражданства для пребывания (после предъявления возвращается) и его копия, а в случае, когда жилье не принадлежит принимающей стороне, - письменное согласие владельца (совладельца) такого жилья. Если жилье, которое предоставляется иностранцу и лицу без гражданства для пребываний, находящегося в государственной или коммунальной собственности, вместо документа о праве собственности подается документ, подтверждающее право принимающей стороны на пользование таким жильем (ордер, договор найма / аренды / поднайма и т.д.) (после предъявления возвращается) и его копия, а также письменное согласие на пребывание иностранца и лица без гражданства всех совершеннолетних лиц, место жительства которых зарегистрировано в таком жилье;

    - одна фотография иностранца или лица без гражданства размером 3,5х4,5 см;

    -квитанция об уплате государственной пошлины за продление срока пребывания или документ, подтверждающий наличие льгот по уплате ( стоимость около 45 грн.)

    Отказать в продлении регистрации могут по следующим основаниям (п. 10 Порядка):

    - необходимости обеспечения национальной безопасности или охраны общественного порядка; - необходимости охраны здоровья, защиты прав и законных интересов граждан Украины и других лиц, проживающих в Украине;

    - когда паспортный документ иностранца или документ, удостоверяющий личность без гражданства, поддельный, испорчен или не соответствует установленному образцу принадлежит другому лицу;

    - представление иностранцем и лицом без гражданства заведомо ложных сведений или поддельных документов;

    - когда выявлены факты невыполнения иностранцем и лицом без гражданства решения суда или органов государственной власти, уполномоченных налагать административные взыскания, или они имеют другие имущественные обязательства перед государством, физическими или юридическими лицами, включая те, которые связаны с предыдущим выдворением за пределы Украины, в том числе по истечении срока запрета дальнейшего въезда в Украину;

    -когда есть обоснованные основания полагать, что иностранец и лицо без гражданства имеют другие, чем заявленные в заявлении, основания и цели пребывания в Украине или они не подали соответствующего подтверждения;

    -отсутствие у иностранца и лица без гражданства достаточного финансового обеспечения на период пребывания или соответствующих гарантий принимающей стороны.

    Решение об отказе может быть обжаловано в Гос миграционную службу Украины или в судебном порядке.

    При этом, если Вы просрочили сроки пребывания в Украине, Вас могут привлечь к административной ответственности по ст. 203 КУпАП, в виде штрафа от 1700 грн.- до 5100 грн.

    ПО ВТОРОМУ ВОПРОСУ:

    Інвестиції, за які можна отримати посвідку на проживання

    Якщо ви бажаєте стати громадянином України, вклавши фінанси в її економіку, вам необхідно врахувати декілька речей. По-перше, інвестор не одразу отримує громадянство. Спочатку йому видається постійна посвідка на проживання, а вже потім він отримує можливість стати громадянином. По-друге, слід розуміти, які саме інвестиції є підставою для отримання ПМЖ.

    Багато іноземців помилково вважають, що в якості інвестиції можна придбати житло. Така схема працює в багатьох інших країнах, але згідно українського законодавства, купівля житла є витратою коштів на власні потреби, що не сприяє розвитку державної економіки. Тому отримати посвідку, просто купивши житло, в Україні неможливо.

    Основним варіантом інвестиції, яка дає право на ПМЖ, є відкриття в Україні компанії. Це буде приносити державі дохід, а отже сприяти її економічному розвитку.

    Хоча офіційно придбання нерухомості не є підставою для отримання посвідки, існує спосіб, як купити собі житло, щоб ці гроші вважались інвестицією. Ви можете відкрити в Україні компанію і купити нерухомість за її кошти. Коли ж отримаєте постійну посвідку, компанію можна розформувати та відписати куплену нерухомість собі. До того часу вам доведеться офіційно орендувати житло у власної компанії.

    Для того, щоб ви могли претендувати на постійну посвідку, ваша інвестиція має відповідати наступним вимогам:

    • Гроші використані на створення в Україні нового підприємства, або вкладені у вже існуюче;
    • Розмір інвестиції має бути більший ніж сто тисяч доларів США;
    • Інвестицію слід здійснити в іноземній конвертованій валюті;
    • Інвестицію необхідно вносити через інвестиційний рахунок, відкритий в українському банку;
    • Вкладені фінанси мають сприяти розвитку державної економіки, тобто використовуватись для ведення господарської діяльності, яка приносить Україні прибуток;
    • Гроші, які інвестуєте, мають бути отримані легальним шляхом.

    Кроки, які потрібно зробити, щоб отримати посвідку за інвестицією

    Якщо ви вирішили вкласти фінанси в українську економіку, для того, щоб вам дали постійну посвідку, а згодом і громадянство, вам потрібно буде пройти декілька етапів.

    Перший із них – це відкриття компанії в Україні. Найкращою формою компанії в даному випадку буде Товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ). Якщо плануєте купляти житло за рахунок фірми, вкажіть операції з нерухомістю як один із видів діяльності. Себе слід вказати як засновника компанії.

    Після відкриття компанії необхідно внести її статутний капітал. Ця сума й буде вважатись вашою інвестицією. Її треба перерахувати зі свого особистого інвестиційного рахунку, відкритого в українському банку. Гроші мають бути внесені не в гривнях, а у конвертованій іноземній валюті в кількості від $100 000.

    Якщо у ваших планах одразу ж переїжджати в Україну, варто отримати дозвіл на працевлаштування в якості директора компанії і на його підставі – тимчасову посвідку. Справа в тому, що оформлення ПМЖ за інвестицією може тривати від шести місяців до одного року. Доцільно на цей період оформити собі посвідку на тимчасове проживання, щоб не мати обмежень по строку перебування в Україні.

    Після того, як отримаєте тимчасову посвідку, подавайте документи на постійну. Вам знадобиться довідка про внесення інвестиції, документи, які підтверджують відсутність судимості та наявність місця проживання, а також медичні довідки.

    Як стати громадянином України

    Після отримання посвідки на постійне проживання, ви будете мати майже усі права громадянина. Проживши в Україні п’ять років, зможете спробувати отримати громадянство.

    Для того, щоб стати громадянином України, вам потрібно відповідати наступним вимогам:

    • Дотримуватися Конституції України та інші законів;
    • Не мати ніякого іншого громадянства або зобов’язатись його припинити;
    • Проживати в Україні протягом останніх п’яти років, без перерв;
    • Отримати дозвіл на імміграцію в Україну;
    • Володіти українською мовою на рівні, достатньому для спілкування;
    • Мати законні джерела існування.

    В отриманні громадянства можуть відмовити людям, які вчинили важкі злочини.

    Якщо ви вважаєте, що відповідаєте цим вимогам, необхідно буде зібрати документи, заплатити державне мито та подати свою заяву у відділення Державної міграційної служби за місцем проживання. Як правильно написати заяву, а також, які документи вам знадобляться, можете дізнатись у відділенні ДМС.

    Після того, як ви припините своє попереднє громадянство, вам потрібно буде здати свій старий паспорт в посольство або консульство держави, громадянином якої ви були.

    Як отримати громадянство за інвестицією без ризиків

    Отримання громадянства – непростий процес. Будь яка помилка в оформленні документів може призвести до того, що все доведеться починати спочатку. У випадку з інвестиціями з’являється додатковий ризик. Якщо ви не дотримаєтеся процедури внесення інвестицій, вам можуть не дати посвідку на постійне проживання і доведеться ще раз витрачати ту саму суму.

    ---

    Существуют основания для получения ВНЖ Украины более десяти, но на практике наиболее распространёнными являются следующие:

    1. Официальное трудоустройство в Украине (получение разрешения на работу).

    2. Воссоединение семьи с иностранцем, который имеет действующий временный вид на проживание в Украине (к этой категории относятся второй из супругов, дети до 18 лет (родные, усыновленные/удочеренные или опекаемые).

    3. Брак с гражданином/гражданкой Украины.

    4. Работа в представительстве иностранной компании.

    5. Работа в представительстве международной неправительственной организации.

    Документы

    1. Заявление-анкета

    2. Нотариально заверенный перевод паспорта (2 экземпляра)

    3. Копия страницы паспорта с отметкой о последнем пересечении границы Украины и оригинал паспорта

    4. 3 фотографии иностранца, размер 3.5 х 4.5 см, на матовой основе

    5. Копия документа, подтверждающего адрес проживания иностранца в стране гражданства (если в паспорте нет отметки о прописке), с переводом на украинский язык заверенная в установленном порядке нотариусом.

    6. Нотариально заверенная копия свидетельства о браке и оригинал

    7. Копия и оригинал паспорта мужа (жены)

    8. Нотариально заверенная копия и оригинал документ, подтверждающий право собственности владельца/владельцев квартиры, в который иностранец будет прописан после получения постоянного вида на жительство

    9. Копия паспорта владельца квартиры, в который иностранец будет прописан после получения постоянного вида на жительство

    10. Нотариальное согласие собственников/собственника квартиры, в который иностранец будет прописан после получения постоянного вида на жительство, об отсутствии возражений относительно постоянной регистрации иностранца.

    Не действительный паспорт использовать нельзя , штампы нужно поставить в новый паспорт.

    Можно подать несколько пакетов документов лично, почтой или по доверенности.

    Так как в Украине карантинные ограничения в связи с коронавирусом , а так же военное положение в связи с полномасштабнім вторжением рф в Украину , уточните в территориальном органе ДМС порядок приема граждан.

    С уважением,

    Константин Гончаренко

    Карпенко Андрій Володимирович
    20%

    Здравствуйте!

    Одним из оснований для лица без гражданства или иностранца получить вид на постоянное или временное жительство в Украине – это совершить иностранную инвестицию в экономику Украины иностранной конвертируемой валютой на сумму не менее ста тысяч долларов США. С помощью такой инвестиции получается разрешение на иммиграцию в Украину, которое в дальнейшем будет подаваться в территориальные органы Государственной миграционной службы Украины.

    Но, разумеется, в этом процессе имеется множество вопросов и нюансов. Начать стоит хотя бы с того, что именно считается инвестицией и как оформить весь процесс таким образом, чтобы далее было можно подавать документы на получение ПМЖ.

    Иностранные инвесторы – это лица, осуществляющие инвестиционную деятельность на территории Украины. А именно, физические лица-иностранцы, не имеющие постоянного места жительства на территории Украины и не ограниченные в дееспособности.

    Чтобы оптимально осуществить иностранные инвестиции в экономику Украины, надо создать и зарегистрировать новое предприятие в соответствии с законодательством Украины. Или же внести доли в уставный капитал уже действующего предприятия.

    Это не единственные формы для осуществления иностранной инвестиции в экономику Украины. Но этот вариант имеет значительный спрос среди иностранцев, поэтому рассмотрим его подробнее.

    Например, существует возможность получения вида на жительство в Украине через инвестиции в недвижимость. Но покупка недвижимости будет считаться инвестицией только в том случае, если она покупается через ООО. То есть иностранцу все равно нужно открывать счет, переводить туда деньги, а только потом покупать недвижимость.

    Инвестировать можно в иностранной валюте, которая признается конвертируемой Национальным банком Украины. К числу наиболее распространенных относятся доллар США и евро.

    Гривна для инвестиции не подойдет, поскольку согласно ЗУ «Об иммиграции» речь идет именно об иностранной конвертируемой валюте. То же касается и других форм инвестирования. Акции и корпоративные права хоть и квалифицируются как инвестиция, но не являются основанием для получения вида на жительство.

    Для осуществления инвестиции в дальнейшем иностранцу или лицу без гражданства нужно открыть инвестиционный счет в банке в Украине.

    Инвестиционный счет – это счет в иностранной валюте 1 группы классификатора и/или в гривнах, который открыл иностранный инвестор в уполномоченном банке.

    Нерезидент должен осуществить инвестицию в денежном выражении в иностранной валюте, что будет эквивалентно не менее 100 000 долларов США (согласно официальному курсу НБУ на день осуществления инвестиции).

    Поскольку ст. 4 Закона Украины «Об иммиграции» определяет внесенные инвестиции в экономику Украины, то такой вклад должен соответствовать цели получения прибыли, а именно производству хозяйственной деятельности или развитию экономической ситуации в Украине иным образом.

    Учитывая пакет документов, который подается при оформлении вида, целесообразно вкладывать инвестиции в капитал своей компании, которая потом будет давать прибыль. Если инвестиция осуществляется только для получения вида на постоянное место жительства, то после ее получения иностранец может расходовать средства для собственных нужд и от имени фирмы (например, можно приобрести дом, в котором он будет проживать, но владельцем дома будет фирма).

    Для подачи документов на иммиграцию предоставляются:

    • Паспорт иностранца или документ, удостоверяющий личность без гражданства, с визой типа С;
    • Документ, удостоверяющий личность законного представителя и документ, подтверждающий эти полномочия (в случае представления документов законным представителем);
    • Перевод страницы паспорта иностранца или документа, удостоверяющего личность без гражданства, на украинский язык. С личными данными, заверенный в порядке, установленном законодательством;
    • Статут Предприятия или зарегистрированные договора/контракты про инвестиционную деятельность;
    • Справка из банка про поступление инвестиции в экономику Украины в иностранной конвертированной валюте на сумму не менее 100 тыс. долларов США;
    • Сведения о составе семьи;
    • Медицинские справки;
    • Документ, который подтвердит оплату административного сбора, или документ об освобождении от его оплаты.

    Перед подачей документов в миграционную службу собранный пакет бумаг должен пройти проверку и одобрение руководством миграционной службы.

    Срок рассмотрения заявления о предоставлении разрешения на иммиграцию не может превышать одного года со дня его подачи.

    После положительного результата в рассмотрении документов на иммиграцию выдается Разрешение на иммиграцию в Украину.

    Вместе с разрешением граждане визовых стран должны обратиться в посольство для получения Визы D-01 и въехать в Украину для оформления Постоянного вида на жительство.

    Данная процедура также происходит в подразделениях миграционной службы и занимает 15 рабочих дней.

    Для этого нужны:

    • Заграничный паспорт или документ, удостоверяющий личность;
    • Перевод паспорта на украинский язык, заверенный нотариусом;
    • Разрешение на иммиграцию.

    После чего иностранцу или лицу без гражданства выдается Постоянный вид на жительство сроком на 10 лет. Выдает его территориальный орган ГМС, который принял соответствующие документы для оформления. Это происходит после предъявления паспорта иностранца или документа, удостоверяющего личность лица без гражданства. На последний свободной странице проставляют отметки о получении вида.

    Иммигранты, которые получили Постоянный вид на жительство, должны зарегистрироваться по месту постоянного проживания. Если место жительства изменилось, необходимо пройти регистрацию повторно в порядке, установленном для граждан Украины.

    Получить вид на жительство в Украине на основании осуществления иностранных инвестиций в экономику Украины вполне реально. Но лицу, которое рассчитывает получить вид на жительство в Украине, нужно понимать, что этот процесс требует значительного времени (от 6 месяцев до года) и средств (от 100 тыс. USD).

    Также важным требованием является соблюдение четких процедур, определенных действующим законодательством Украины. Поэтому, если лицо желает получить вид на жительство в Украине и находиться при этом в Украине еще и тогда, когда будет готовить документы для получения вида, целесообразно будет сначала получить вид на жительство.

    Тем более, за счет выполнения требований для получения вида на жительство, можно делать первые шаги, чтобы получить в будущем вид на постоянное проживание (зарегистрировать предприятие в Украине с уставным капиталом более 100 тыс. долларов США и трудоустроиться в такое предприятие, что будет основанием для получения вида на жительство более чем на один год).

    Карпенко Андрій Володимирович

    По общим правилам иностранцам и лицам без гражданства предоставляется возможность находиться на территории Украины в течение 90 календарных дней. Для законного пребывания в Украине сверх установленного срока, иностранцу или лицу без гражданства необходимо получить в соответствии с украинским законодательством документ, подтверждающий законность пребывания.

    Такими документами являются Вид на временное жительство и Вид на постоянное жительство в Украине. Вид на временное жительство дает иностранцу или лицу без гражданства возможность проживать на территории Украины на законных основаниях на срок не более одного года с возможностью продления этого срока.

    Вид на временное жительство в Украине для граждан Израиля

    Вид на временное жительство оформляется Государственной миграционной службой в порядке, установленном законодательством Украины. В соответствии с Законом Украины “О правовом статусе иностранцев” право на оформление вида на временное жительство имеют иностранцы и лица без гражданства, прибывшие в Украину на одном из следующих оснований:

    • трудоустройство в Украине;
    • воссоединение с семьей, где один из супругов – гражданин Украины;
    • воссоединение с семьей, где один из ее членов (муж, дети) имеет временный вид на жительство в Украине;
    • реализация проекта международной технической помощи;
    • с целью проповедования религиозных вероучений, выполнения религиозных обрядов или другой канонической деятельности;
    • работа в представительствах и филиалах иностранных организаций, компаний или банков;
    • участие в деятельности филиалов, отделений, представительств и других структурных ячеек общественных (неправительственных) организаций иностранных государств;
    • работа корреспондентом или представителем иностранного СМИ;
    • обучение;
    • другие, определенные Законом.

    Общий перечень документов, представляемых на оформление Вида на временное жительство в Украине в соответствии с указанным постановлением КМУ:

    1. Заявление установленного образца;

    2. Паспортный документ иностранца или документ, удостоверяющий личность без гражданства (после предъявления возвращается), с визой типа Д, если иное не предусмотрено законодательством и международными договорами Украины, и копии страниц паспорта с личными данными и визой (при наличии);

    3. Перевод на украинский язык страницы паспортного документа иностранца или документа, удостоверяющего личность без гражданства, с личными данными, заверенный в установленном законодательством порядке;

    4. Полис медицинского страхования, если иное не предусмотрено международными договорами Украины;

    5. Квитанцию об уплате государственной пошлины или документ, подтверждающий наличие льгот по его уплате;

    6. Четыре фотографии иностранца или лица без гражданства размером 3,5 х 4,5 сантиметра на матовой бумаге (допускается представление фотографий в головных уборах, не скрывающих овал лица, гражданами, религиозные убеждения которых не позволяют появляться перед посторонними лицами без головных уборов, при условии, если в их паспортных документах они изображены в головных уборах);

    7. Копию выданной налоговым органом справки о присвоении идентификационного номера (в случае ее наличия).

    В зависимости от оснований для получения вида на временное жительство, перечень документов может отличаться. В течение 15 рабочих дней с даты принятия территориальным органом или подразделением ГМС Украины документов от иностранца или лица без гражданства, орган ГМС обязан предоставить заявителю ответ по удовлетворению ходатайства о получении Вида или отказать в получении Вида.

    Вид предоставляется иностранцу и лицу без гражданства под расписку после предъявления паспорта иностранца или документа, удостоверяющего личность без гражданства, в котором на последней свободной странице проставляется отметка о получении вида установленного образца, которая скрепляется печатью.

    Основаниями для отказа в предоставлении вида могут быть:

    • Необходимость обеспечения национальной безопасности или охраны общественного порядка;
    • Необходимость охраны здоровья, защиты прав и законных интересов граждан Украины и других лиц, проживающих в Украине;
    • Когда паспортный документ иностранца или документ, удостоверяющий личность без гражданства, поддельный, испорчен, не соответствует установленному образцу или принадлежит другому лицу;
    • Представление заведомо ложных сведений или поддельных документов;
    • В случае, когда выявлены факты невыполнения ими решения суда или органов государственной власти, уполномоченных налагать административные взыскания, или же они имеют другие имущественные обязательства перед государством, физическими или юридическими лицами, включая те, что связаны с предыдущим выдворением за пределы Украины, в том числе после окончания срока запрета дальнейшего въезда в Украину (для лиц, получающих вид на временное жительство);
    • в других случаях, предусмотренных законами.

    Для того чтобы оформить вид на жительство в Украине в короткие сроки и без отказов, вы можете обратиться к нам и мы предоставим вам качественную юридическую помощь.

    Карпенко Андрій Володимирович

    Граждане стран с безвизовым порядком въезда могут временно находиться на территории Украины не более 90 дней в течение 180 дней, если другой срок не определен международными договорами Украины.

    Во время пребывания на территории Украины расчет разрешенного иностранцу срока пребывания осуществляется путем отчисления 180 дней назад от дня, на который необходимо определить законность пребывания иностранца на территории Украины. Если иностранец находился на территории Украины не более 90 дней, в пределах этого 180-дневного периода значит, он не нарушил указанный срок. Если более 90 дней значит, иностранец нарушил сроки нахождения на территории Украины.

    Период проживания иностранного гражданина в Украине по удостоверению на временное проживание для расчета 90-дневного срока не учитывается. Т.е если иностранец проживал в Украине 1 год по временному удостоверению, тогда у него еще есть 90 дней для нахождения в Украине, как для гражданина страны с безвизовым режимом.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Нове у блогах Юристи.UA

Офіційний блог Юрісти.UA 19 0 23 лист. 2024
Офіційний блог Юрісти.UA 0 0 19 лист. 2024