Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
883 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Агенства по працевлаштуванню за кордоном в Україні про підписання договору з роботодавцем хочуть ,щоб за кордоном людина підписувала ,а не в їхньому офісі в Україні?Чи це є правомірною дією?Чи є правомірною дією виготовлення параграфа 24в межах України для дозволу роботи в Німеччині за 2дня за 550євро?Розкажіть які документи що саме треба підписувати ,коли працевлаштовуєшся за кордон ,щоб не попасти на аферистів
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (4)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Лана!
Все залежить від вимог, які є в договорі про послуги Агенства. Перш, ніж відповідати на Ваше питання, треба їх бачити.
Попередньо ж Вам треба знати наступне:
20 березня Верховна Рада ухвалила Закон «Про захист трудових мігрантів та боротьбу з шахрайством у працевлаштуванні за кордон».
Цим законом скасовується ліцензування з посередництва у працевлаштуванні за кордон та встановлюється адміністративна відповідальність за надання таких послуг без включення до Переліку суб'єктів господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні за кордон, або за отримання плати з громадян за надання таких послуг.
Агентства з працевлаштування українців за кордоном не братимуть гроші з претендентів. Усі витрати бере на себе роботодавець, який шукає людину собі для роботи.
Також, за згаданим законом, стежити за діяльністю посередників у працевлаштуванні за кордоном буде Державна служба України з питань праці.
Отже, компанія має право надавати послуги з посередництва у працевлаштуванні за кордоном після її включення до Переліку суб'єктів господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні за кордоном, та в межах укладених зовнішньоекономічних договорів. Цей Перелік веде Міністерство економіки та є відкритим для всіх.
Окрім того, ухвалений документ передбачає, що компанія - посередник з пошуку роботи має певні обов'язки. Серед них - надати громадянину до виїзду для працевлаштування за кордоном:
Отже для повної і предметної консультації я мушу побачити договір. До того не рекомендую Вам будь що платити Агенству.
Буде бажання продовжити розмову, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Постараюсь Вам допомогти.
Юрист, м. Київ, 9 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, ви не повинні сплачувати. Будь які кошти за працевлаштування за кордоном, усі витрати пов'язані з працевлаштування оплачу роботодавець за договором між фірмою і работодавцем.
Щоб не попасти на аферістів, вимагайте щоб вам представили для ознайомлення договір між офісом і підприємством у німеченні куди вас хочуть працевлаштувати.
Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.
Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.
Юрист, м. Суми, 5 років досвіду
Доброго дня!
Кожна компанія чи ФОП яка здійснює працевлаштування та відправку громадян на роботу закордон має відповідати деяким вимогам:
1. СпочаткуЗареєструватися як ФОП на 2 групі єдиного податку, види діяльності: 78.10, Діяльність агентств працевлаштування; 78.20 Діяльність агентств тимчасового працевлаштування; 78.30 Інша діяльність із забезпечення трудовими ресурсами; 63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність.
2. Будь-яка компанія (або ФОП), що хоче працевлаштовувати українців за кордон, спочатку повинні отримати ліцензію Міністерства соціальної політики України.В ліцензії зазначається конкретна країна, куди здійснюється працевлаштуваня.
3. Зверніть увагу, що безвізовий режим не означає дозвіл легально працювати за кордоном. Щоб законно працевлаштуватися, в обов'язковому порядку потрібно оформити трудову візу. І зробити це необхідно в Україні. Нічого, крім робочої візи, не дає права працювати в іншій країні.
4. Щодо отримання винагороди: Потрібно ретельно підготувати майбутній договір між ФОП/КОМПАНІЄЮ і замовником, бо отримання платні за працевлаштування - це вже порушення законодавства, адже і в українському, і в європейському законодавстві є заборона на отримання оплати від працівників, за рекрутинг в будь-якому вигляді платять виключно роботодавці, тобто саме роботодавець з ЄС платить компанії (ФОПу) певну суму за знайденого працівника. Тому потрібно заключати договір не на працевлаштування, а на надання інформаційних послуг. Але це в будь-якому разі підприємницька діяльність, а не ГО.
Скаргу на такі дії рекрутингової компанії маєте право подати до Держпродспоживслужби про порушення прав споживачів у розрізі необгрунтованих доплат за ті чи інші послуги.
Вам необхідно мати чітке уявлення про те чи є у компанії договір на працевлаштування саме до вказаного роботодавця у ФРН (Німеччина) там треба чітко прочитати , те як має компанія в Україні здійснити ваше направлення на роботу у організацію , що у Німеччині.
С уважением, Константин Гончаренко
Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду
Доброго дня!
Згідно з позицією ДПСУ пропуск через державний кордон громадян України в умовах дії режиму воєнного стану здійснюється з урахуванням вимог Указу Президента від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», законів «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про правовий режим воєнного стану» та Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою КМ від 27.01.1995 № 57, а порядок такого бронювання встановлений постановою КМ від 27.01.2023 № 76.
Отже, відповідно до Правил, особи, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації у зв'язку з їх бронюванням на період мобілізації та на воєнний час за підприємствами, установами і організаціями в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів та не підпадають під обмеження, встановлені пунктом 2-14 Правил, мають право на виїзд з України за наявності документів, зазначених у статті 2 Закону «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України» та мають надати:
Пунктом 11 Постанови визначено, що підприємство видає військовозобов'язаному витяг із зазначеного рішення за формою згідно з додатком 3 до Порядку бронювання військовозобов'язаних за списком військовозобов'язаних під час дії воєнного стану.
Витяг, завірений підписом керівника та печаткою (у разі її наявності) відповідного підприємства, є документом, що підтверджує надання військовозобов'язаному відстрочки.
Витяг видається військовозобов'язаному під розпис у відомості видачі бланків спеціального військового обліку, складеній за формою згідно з додатком 4 до Порядку.
ХХХ
На сьогоднішній день відповідальність за перевищення строків перебування за кордоном/неповернення до України не передбачена (відсутні відповідні статті в Кодексі України про адміністративні правопорушення чи Кримінальному кодексі України).
Якщо згодом буде передбачена відповідальність, то Ви не будете нести таку,відповідальність.
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%...
"Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи" ...
Також у ваших діях немає складу адміністративного правопорушення за ст. 210-1 КУпАП (порушення законодавства про мобілізацію та мобілізаційну підготовку) та немає складу кримінального злочину за ст. 336 ККУ (ухилення від мобілізації). Адже для цього особа спочатку повинна отримати під особистий підпис повістку, з'явитися у військкомат на уточнення облікових даних (у тому числі щодо відсутності підстав для відстрочки від мобілізації) та пройти ВЛК, за результатами якої особу буде визнано придатною до військової служби, а потім вона не з'явиться до військкомату за врученим мобілізаційним розпорядженням (так званою "бойовою повісткою") на відправлення у військову частину.
Якщо особа нічого не порушувала, то і запитувати немає про що. Тому при поверненні покажете закордонний паспорт і Вас пропустять без будь-яких зайвих питань (повинні це зробити). Якщо все-таки запитають, то просто скажіть, що так вийшло. Ніхто письмові пояснення у Вас не братиме.
Тому що порушення строків повернення до України не є правопорушенням відповідно до норм чинного законодавства, відповідно ніхто не буде заводити справу та притягати Вас до відповідальності (тим паче, дистанційно).
ПОЛОЖЕННЯ про базу даних "Відомості про осіб, які перетнули державний кордон України" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0765-07#Text):
РЕКВІЗИТИ бази даних "Відомості про осіб, які перетнули державний кордон України"
Дата та місце перетинання державного кордону
Відомості про особу
Документи
Дані про поїздку
Технологічні поля
Системна інформація про введення відомостей
Інформація про осіб, виявлених під час контролю за дорученнями правоохоронних органі
Закон України "Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3857-12#Text):
Стаття 1. Право громадян України на виїзд з України і в'їзд в Україну
Громадянин України має право виїхати з України, крім випадків, передбачених цим Законом, та в'їхати в Україну.
На громадян України, які звернулися з клопотанням про виїзд з України, поширюються усі положення чинного законодавства, вони користуються всіма правами і несуть встановлені законом обов'язки. За громадянами України зберігаються на її території майно, кошти, цінні папери та інші цінності, що належать їм на праві приватної власності. Будь-яке обмеження їх громадянських, політичних, соціальних, економічних та інших прав не допускається.
Порядок в'їзду до іноземної держави регулюється законодавством відповідної держави.
Громадянин України ні за яких підстав не може бути обмежений у праві на в'їзд в Україну.
Стаття 2. Документи, що дають право громадянину України на виїзд з України і в’їзд в Україну
Документами, що дають право громадянину України на виїзд з України і в’їзд в Україну, є:
паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
Закон України "Про прикордонний контроль" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1710-17/conv#n...):
Стаття 7. Прикордонний контроль осіб
1. Паспортні та інші документи громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які перетинають державний кордон, перевіряються уповноваженими службовими особами Державної прикордонної служби України з метою встановлення їх дійсності та приналежності відповідній особі. При цьому з'ясовується наявність або відсутність підстав для тимчасової відмови особі у перетинанні державного кордону.
2. У ході перевірки документів уповноважені службові особи Державної прикордонної служби України використовують технічні засоби контролю для пошуку ознак підробки у документах, здійснюють пошук необхідної інформації у базах даних Державної прикордонної служби України, а також за результатами оцінки ризиків проводять опитування осіб, які прямують через державний кордон.
3. Уповноважені службові особи Державної прикордонної служби України з урахуванням результатів оцінки ризиків можуть проводити повторну перевірку документів осіб, які перетинають державний кордон.
4. Паспортні та інші документи осіб перевіряються в кабінах паспортного контролю, на смугах руху транспорту, у контрольних павільйонах, службових приміщеннях пунктів пропуску через державний кордон чи безпосередньо в транспортних засобах.
У разі виникнення додаткових питань, звертайтеся!
При зверненні вказуйте свою е-пошту.
Всього найкращого!