Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
880 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Громадянин Китаю хоче реєструвати ТОВ. Ідентифікаційний код у нього є, але фізично знаходиться в Китаї.
Що потрібно щоб зареєструвати йому ТОВ? Планує займатись торгівлею, то яка система оподаткування йому підійте? І якщо хтось йому реєструватиме ТОв, то як йфому оформити довіреність (чи потрібна легалізація і т.д.)
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (6)
Юрист, м. Чернігів, 11 років досвіду
Вітаю.
Процедура відкриття ТОВ, де засновник – іноземець – фізична особа:
Ідентифікаційний податковий номер іноземцю в Україні необхідно отримати обов’язково. Такий номер присвоюється 1 раз і на все життя. Отримати його можна іноземцю особисто або за допомогою довіреної особи. Строк отримання – до 2-х робочих днів. З документів необхідний переклад паспорта нерезидента на українську мову, а в разі отримання податкового номеру через довірену особу – апостильована, нотаріальна довіреність з нотаріально завіреним на українську мову перекладом.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Ірина!
Згідно закону України, Іноземці (нерезиденти) в Україні мають право займатися бізнесом, вести підприємницьку діяльність нарівні в громадянами України, але іноземці мають деякі правові нюанси, які треба знати перш ніж почати започатковувати свій бізнес.
Отже, нерезиденту України при започаткуванні свого бізнесу на території України, слід прийняти до уваги певні особливості такого процесу:
Для відкриття фірми, компанії іноземець зобов’язаний отримати ідентифікаційний номер в державній податковій адміністрації (він в нього вже є, як я зрозумів)Іноземець в Україні має право офіційно працювати лише після отримання дозволу на працевлаштування в Україні. Тобто тільки після отримання дозволу на працевлаштування іноземець може бути офіційним директором своєї фірми. Такий дозвіл видається протягом 15 днів з моменту подання документів на строк до 1 рокуале іноземець – засновник ТОВ та одночасно керівник ТОВ не має права отримати дозвіл на працевлаштування, оскільки документи на отримання дозволу подаються від імені зареєстрованої юридичної особи. У такому разі керівником ТОВ повинен бути громадянин України. Це може бути його довірена особа. Після того, як підприємство було зареєстровано, нерезидент України може отримати дозвіл на роботу, після чого, провести процедуру по зміні директора. Таким чином, весь період реєстрації для нерезидента може зайняти до 20 робочих днів при прискореної реєстраціїТакож варто пам’ятати, що якщо іноземний засновник-нерезидент сформує статутний капітал підприємства на суму не менше 100 000, 00 доларів , зареєструвавши іноземні інвестиції, іноземний громадянин має право отримати постійний вид на проживання в Україні- Для того, щоб зареєструвати власну фірму в Україні, громадянин іншої країни, повинен надати певний пакет документів у відповідні органи. Дані документи відрізняються в залежності від того хто засновник фірми: фізична чи юридична особа, якщо іноземний засновник — фізична особа:
- нотаріальна довіреність на підписання статуту та реєстрацію всіх документів для юридичної особи;
- копія паспорта засновника (паспорт повинен бути переведений на українську мову, також, необхідно завірити підпис перекладача нотаріально);
- копія картки платника податків (ідентифікаційний номер, який необхідно отримати в Україні);
- перелік запланованих видів діяльності майбутнього підприємства;
- контактні дані іноземця.
Які потрібні документи для реєстрації ТОВ, якщо засновник нерезидент — юридична особа:- копія паспорта і копія картки з ідентифікаційним номером платника податків директора ТОВ та головного бухгалтера;
- завірена нотаріально копія статуту юридичної особи-нерезидента;
- копія документа про реєстрацію, завірена у нотаріуса;
- копія документа, завірена у нотаріуса, яка підтверджує повноваження посадової особи;
– нотаріальна довіреність на право підписання всіх статутних документів підприємства і здійснення інших операцій по реєстрації ТОВ для нерезидента;– документ, що засвідчує місцезнаходження юридичної особи-нерезидента.Всі документи, які були видані не в Україні необхідно перевести на українську мову, а також їх апостилювати та легалізувати у консула. Підпис перекладача також має бути нотаріально завірений.Відповідно до Податкового кодексу України (ПКУ) ТОВ може вибрати різні системи оподаткування:
При загальній системі головним обов’язковим платежем є податок на прибуток (розділ III ПКУ), який розраховується так: (дохід – витрати) * 18%.
Також оплачуються:
При спрощеній системі головним обов’язковим платежем є єдиний податок, який розраховується так:
Також оплачуються:
При спрощеній системі є обмеження на певні види діяльності та види ТОВ, про що зазначено в ПКУ.
Деякі підприємства мають право на податкові пільги – зниження податку на прибуток і звільнення від ПДВ. Які пільги, їх розмір і кому вони надаються, викладені в ПКУ.
Висновок: для обрання однієї із згаданих вище систем оподаткування варто розібратися в особливостях майбутнього бізнесу іноземця в Україні більше детально. Проте в цілому це не складно, і я зможу в тому допомогти.
Згідно чинного законодавства України іноземці мають право видавати довіреності, які будуть чинними на території України.
У ч. 1 ст. 2 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» зазначається, що іноземці та особи без громадянства мають ті ж права і свободи та виконують ті ж обов'язки, що і громадяни України. Дана норма дозволяє іноземному громадянину мати такі ж права, як і громадянин України за деякими виключеннями. Стосовно права видачі довіреності та укладення інших правочинів іноземці мають такі ж права, що й громадяни України.
Відповідно до ч. 2 п. 13 Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України установлення особи здійснюється за паспортом або іншими документами, які унеможливлюють будь-які сумніви щодо особи громадянина (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює.
Отже, для видачі довіреності іноземний громадянин надає нотаріусу свій національний паспорт або паспорт громадянина для виїзду за кордон, посвідку на тимчасове або постійне проживання в Україні в разі наявності реєстраційний номер облікової картки платника податків та візу. При цьому, якщо національний паспорт складено на іншій мові (крім російської мови), то нотаріусу необхідно надати також переклад паспорта, зроблений перекладачем, який має відповідну кваліфікацію.
Нарешті, якщо іноземець знаходиться за кордоном, то він повинен або звернутись для вчинення довіренності в українське консульство, або до місцевого нотаріуса. В останньому випадку таку довіренність треба перекласти на українську мову і переклад завірити нотаріально.
Іноземцю варто знати, що на території України доступні два способи легалізації документів: консульська легалізація та апостиль. Розберемо ці способи детальніше.
Порядок консульської легалізації офіційних документів установлюється Віденською конвенцією «Про консульські зносини», міжнародними договорами, законодавством України.
Згідно п. 1.2 Інструкції про порядок консульської легалізації офіційних документів в Україні і за кордоном, затвердженої Наказом Міністерства закордонних справ України №113 від 04.06.2002 року., Консульська легалізація офіційних документів – це процедура підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів або засвідчення справжності підписів посадових осіб , уповноважених засвідчувати підписи на документах, а також дійсності відбитків штампів, печаток, якими скріплено документ.
Згідно Наказу Міністерства юстиції України №52 / 5 від 18.10.2000 року «Про затвердження Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні» (зі змінами та доповненнями), документи, видані компетентним органами іноземних держав, які свідчать про акти громадянського стану, вчинених за межами Україна за законами іноземних держав, визнаються дійсними в Україні при наявності легалізації, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною радою України.
Легалізації не підлягають:
При подачі офіційних документів на консульську легалізацію:
Фізичні особи подають паспорт та заповнюють заяву на вчинення Консульської легалізації. У разі необхідності подати на легалізацію документи, що належать або виписані на ім’я другої особи, заявник повинен надати завірену нотаріусом довіреність від власника документів.
Юридичні особи подають лист-звернення (бланк установи повинен містити реквізити та печатку), в якому зазначаються: перелік документів, що подаються на легалізацію.
Другий спосіб легалізації свідоцтва, це проставлення апостиля.
У країнах, які підписали Гаазьку конвенцію (Конвенція, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів від 05.10.1961), досить буде проставити апостиль на документі.
Апостиль (apostille) – стандартизований сертифікат або штамп, який ставиться на документах або оформляється у вигляді додатку до документа скріпляється з документом; він повинен відповідати зразку, що додається до цієї Конвенції.
Однак він може бути складений офіційною мовою органу,що його видає. Наявні в ньому пункти можуть бути викладені також другою мовою. Заголовок “Apostille (ConventiondelaHayedu 5 оctobre 1961)” повинен бути викладений французькою мовою.
Згідно ст. 2 Конвенції кожна з Договірних держав звільняється від легалізації документів, на які поширюється дія цієї Конвенції і які повинні бути представлені на її території. Під легалізацією в розумінні цієї Конвенції мається на увазі тільки формальна процедура, що застосовується дипломатичними або консульськими агентами країни, на території якої документ має бути представлений, для посвідчення автентичності підпису, якості, в якій виступала особа, що підписала документ, та, у відповідному випадку, автентичності відбитку печатки або штампа, якими скріплено документ.
Відповідно до Конвенції офіційними документами вважаються:
1) документи, що надходять від органу або посадової особи, що діють в юрисдикції держави, включаючи документи, що надходять від органів прокуратури, секретаря суду або судового виконавця;
2) адміністративні документи;
3) нотаріальні акти;
4) офіційні написи, зроблені на документах, підписаних особами у їх приватній якості, такі як офіційні свідоцтва про реєстрацію документа або факту, який мав місце на певну дату, та офіційне і нотаріальне засвідчення підписів.
Після проставлення апостиля на території країни, яка видала документ, залишиться лише зробити нотаріальний переклад такого документа на українську мову.
Якщо будуть додаткові питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Постараюсь на них відповісти!
Юрист, м. Суми, 5 років досвіду
Доброго дня!
В соответствии с пунктом 14 статьи 1 Закона Украины «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» регистрация юридических лиц (кроме общественных формирований) осуществляется исполнительными органами сельских, поселковых и городских советов, Киевский городской, районные, районные в городе Киеве государственные администрации, нотариусы, аккредитованные субъекты (ЦНАПы при них).
Перечень документов, необходимых для государственной регистрации указаны в статье 17 Закона Украины «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Стаття 17. Документи, що подаються заявником для державної реєстрації юридичної особи
1) заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи, утвореної в результаті поділу, виділу, додатково зазначаються відомості про відокремлені підрозділи в частині їх належності до юридичної особи - правонаступника. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи приватного права може зазначатися, що вона діє на підставі модельного статуту, а також прохання заявника про реєстрацію юридичної особи платником податку на додану вартість та/або обрання спрощеної системи оподаткування, та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Якщо модельний статут є багатоваріантним, у заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи приватного права зазначається редакція модельного статуту, на підставі якого вона діє;
2-1) примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення засновників, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про створення юридичної особи;
3) документ, що підтверджує створення громадського формування, відповідність статуту юридичної особи, на підставі якого діє громадське формування, - у разі державної реєстрації громадського формування, що є самостійним структурним підрозділом у складі іншої юридичної особи;
4) відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (ім’я, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку);
5) установчий документ юридичної особи - у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;
6) реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах), - у разі державної реєстрації створення громадських об’єднань, політичної партії;
7) програма політичної партії - у разі державної реєстрації створення політичної партії;
8) список підписів громадян України за формою, встановленою Міністерством юстиції України, - у разі державної реєстрації створення політичної партії;
9) документ про сплату адміністративного збору - у випадках, передбачених статтею 36 цього Закону;
10) документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа;
11) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта - у разі створення юридичної особи в результаті перетворення або злиття;
12) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу - у разі створення юридичної особи в результаті поділу або виділу;
13) документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені частиною четвертою цієї статті, - у разі створення юридичної особи в результаті виділу;
14) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу - у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу;
15) список учасників з’їзду, конференції, установчих або загальних зборів членів профспілки;
16) документ, що містить інформацію про розмір обов’язкових платежів та інших обов’язкових витрат, сплата яких є необхідною для започаткування діяльності товариства, у випадку, передбаченому абзацом шостим пункту 48 частини другої статті 9 цього Закону;
17) структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;
18) витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;
19) нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента.
Державний реєстратор встановлює дані про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи на підставі документів, зазначених у пунктах 17-19 цієї частини.
Якщо Ви будете виконувати реєстрацію ТОВ то іноземець має зробити нотаріальну довіреність з усіма обов язками на Ваше ім я та направити вам , де ви потім маєте нотаріально перекласти довіреність на укр мову та завірити у нотаріуса.
Якщо іноземець хотів би бути посадовою особою у цьому ТОВ - ДИРЕКТОРОМ ЧИ ІНШИМ ПРАЦІВНИКОМ , НЕОБХІДНО ОТРИМАТИ НА НЬОГО ДОЗВІЛ НА ПРАЦЮ В УКРАЇНІ - ЦЕ МОЖЕ ЗРОБИТИ ТИМЧАСОВИЙ ДИРЕКТОР ГРОМАДЯНИН уКРАЇНИ, або довірена особа.
у довіреності треба вказати право підпису всіх документів у тому числі статутних для довіреної особи.
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Юрист, м. Дніпро, 12 років досвіду
Вітаю, можу допомогти вирішити ваше питання.
Для співпраці натискайте кнопку звернутися, якщо питання закрито натискайте галочку.
Юрист, м. Київ, 8 років досвіду
Вітаю. Стаття 26 Конституції України наділяє іноземних громадян та осіб без громадянства, що прибули в Україну на законних підставах, тими ж самими правами, свободами і обов’язками, як і резидентів України. Виходячи з цього, іноземець, у якого є реєстрація за місцем перебування, або вид на проживання, може займатися комерційною діяльністю на території України.
Для іноземців не існує обмежень у виборі видів економічної діяльності, але для того щоб іноземний громадянин мав змогу зареєструвати Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) в Україні необхідно спочатку оформити посвідку на тимчасове проживання іноземців які прибули в Україну (регулюється Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку оформлення, виготовлення і видачі посвідки на постійне проживання та посвідки на тимчасове проживання і технічного опису їх бланків та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2002 р. № 1983»), а також отримати ідентифікаційний номеру у Державній фіскальній службі (Податковій службі) (Наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків»);
Загалом, процедура реєстрації ТОВ іноземними громадянами, не відрізняється від процедури реєстрації ТОВ засновниками – громадянами України. Для цього необхідно підготувати пакет установчих документів (протокол, статут, сплатити реєстраційний збір, заповнити реєстраційну картку). Ця процедура може виявитись досить важкою, тим паче для іноземців.
У такому випадку, краще звернутися до юридичної компанії, де Ви отримаєте необхідну допомогу та заощадите час.
Для цього Вам необхідно надати ряд документів, таких як:
Необхідно враховувати той факт, що якщо засновник – іноземець має намір займати посаду директора підприємства, то йому необхідно отримати дозвіл на працевлаштування у відповідній службі зайнятості.
Після отримання необхідних документів буде здійснюватись підготовчий етап для реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ). Постане питання вибору класифікацій виду економічної діяльності (КВЕД) Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ). Наступними питаннями з якими необхідно визначитеся будуть:
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю.
Стаття 26 Конституції України наділяє іноземних громадян та осіб без громадянства, що прибули в Україну на законних підставах, тими ж самими правами, свободами і обов’язками, як і резидентів України. Виходячи з цього, іноземець, у якого є реєстрація за місцем перебування, або вид на проживання, може займатися комерційною діяльністю на території України.
Для іноземців не існує обмежень у виборі видів економічної діяльності, але для того щоб іноземний громадянин мав змогу зареєструвати Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) в Україні необхідно спочатку оформити посвідку на тимчасове проживання іноземців які прибули в Україну (регулюється Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку оформлення, виготовлення і видачі посвідки на постійне проживання та посвідки на тимчасове проживання і технічного опису їх бланків та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2002 р. № 1983»), а також отримати ідентифікаційний номеру у Державній фіскальній службі (Податковій службі) (Наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків»);
Загалом, процедура реєстрації ТОВ іноземними громадянами, не відрізняється від процедури реєстрації ТОВ засновниками – громадянами України. Для цього необхідно підготувати пакет установчих документів (протокол, статут, сплатити реєстраційний збір, заповнити реєстраційну картку). Ця процедура може виявитись досить важкою, тим паче для іноземців.
У такому випадку, краще звернутися до юридичної компанії, де Ви отримаєте необхідну допомогу та заощадите час.
Для цього Вам необхідно надати ряд документів, таких як:
Необхідно враховувати той факт, що якщо засновник – іноземець має намір займати посаду директора підприємства, то йому необхідно отримати дозвіл на працевлаштування у відповідній службі зайнятості.
Після отримання необхідних документів буде здійснюватись підготовчий етап для реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ). Постане питання вибору класифікацій виду економічної діяльності (КВЕД) Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ). Наступними питаннями з якими необхідно визначитеся будуть:
Матеріали: https://pravogarant.com.ua/registratsiya-ooo-inost...
Всього доброго. Успіхів! З повагою!