Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
880 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрый день. Магазин Фокстрот отказался обменять неисправный телефон на новый или вернуть деньги, отправили отдать телефон по гарантии в официальный СЦ Самсунг. Телефон пришлось отдать в ремонт, но это неправильно, телефоном пользовался всего 2 дня, а уже в ремонт надо. Что делать?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Юрист, м. Дніпро, 24 роки досвіду
Спілкуватися у чатіЗа загальним правилом в контексті Закону України "Про захист прав споживачів" Ви маєте право на обмін товару або повернення сплачених коштів.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів"
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості:
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
За потреби отримання детальних роз'яснень можете використати функціонал, який надає сайт біля моєї відповіді. З радістю доможу!
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, м. Київ, 9 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, можу допогти вирішити ваше питання. Звертайтесь