Начните консультацию с юристом онлайн
15.03 взяла бу айфон 13про в техноеже через моно банк оплата частями, на следующее утро узнала что не корректно работает микрофон, когда записываешь видео или голосовое звук как будто снимаешь под водой, я пришла обратно 16.03 мне заменили телефон на другой, мы с продавцом его проверяли, вроде бы все было хорошо, но что в этом что в том телефоне сильно жетлит экран, все настройки проверены, никакие функции и прочее не включено, просто экран с желтизной, я уже не хочу с ними связываться не хочу обменов или ремонтов, я просто хочу свои деньги назад, 30к за такие проблемы на 2 дня для меня это слишком
Могу ли я законно требовать чтобы они вернули мне деньги?
Как говорят в техно еже надо отправлять телефон на сервисный центр, там будет проверка и тогда они решат , почитала отзывы ( конечно уже после покупки, а не до как делают все нормальные люди) , пишут что отправив устройство им, сто лет ждешь ответа и они не выходят на связь, как мне быть
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Маріанна!
Проблема полягає у тому, що Ви придбали б/у телефон, а вирішити питання щодо повернення такого товару можливо тільки за згодою продавця.
ЗУ "Про захист прав споживачів":
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості:
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
З повагою, адвокат Айвазян.