Начните консультацию с юристом онлайн
Добрий день ,брав телефон у комфі самсунг с23, через декілька місяців помітив що у камерах пил, і відклеюється задня кришка,поніс у комфі, мені сказали йти у сервісний центр, поніс телефон, полагодити, через декілька місяців знов та сама проблема, поніс ще раз ,і так було 2 рази, зараз знов та же проблема ,чи можу я розраховувати на компенсацію, чи повернення нового телефону
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (4)
Юрист, г. Днепр, 24 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня.
Порядок повернення телефона наразі врегульований законом України про захист прав споживачів.
Адвокат, г. Киев, 24 года опыта
Общаться в чатеДобрий день! Згідно опису проблеми у Вас істотний недолік товару, за існування якого Ви маєте право:
1) розірвати договір та повернути сплачену за товар грошову суму;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Для цього необхідно написати їм письмову заяву, з посиланням на норми законодавства.
У випадку незадоволення, звертатись зі скаргою до Держпродспоживслужби.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Ліза!
Стаття 8 ЗУ "Про захист прав споживачів":
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар".
Отже, очевидно, що товар має істотний недолік, тому Ви вправі вимагати або повернення грошей, або заміни товару на анологічний.
Почати потрібно з офіційної притензії до магазину.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, г. Одесса, 11 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня, ви маєте право на повернення своїх коштів за товар з істотним недоліком на підставі ст. 8 ЗУ Про захист прав споживачів. Треба звернутись до магазину із письмовою претензією, та у випадку відмови, звертатись до суду.