Начните консультацию с юристом онлайн
Через сайт Busfor замовляв квитки. Перший від Вознесенська до Вінниці (повинен був прийти у пункт призначення о 16:00), другий з Вінниці до Чернівців (відправка в 16:40). Перший автобус запізнився аж на 40 хвилин, через що я не встиг на інший. Квиток вже був оплачений заздалегіть, але на сам рейс я не потрапив. Я написав у підтримку сайту, вони відповіли, що зв'яжуться з перевізником для повернення грошей. Але потім прийшло повідомлення від них з текстом "Перевізник не підтвердив причину, вказану вами в заявці і відмовив у поверненні коштів за квиток". Виходить, що перевізник сказав, що я був на цьому рейсі? Бо я телефонував за якийсь час до відправки другого автобуса, спитав, чи може водій трохи мене почекати, бо ще тоді я думав, що запізнюсь не настільки сильно. Він сказав, що може, але в кінці кінців відмовився чекати, бо дуже довго і поїхав без мене. Як я можу повернути гроші за цю поїздку? Спочатку підтримка сайту Busfor відповіли, що можуть повернути гроші, виходить, справа лише в перевізнику, який збрехав, аби не віддавати гроші? Що робити в цій ситуації?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Вікторе!
Гроші за квитки Вам повинна повернути компанія, що їх Вам продавала, а перевізник, у свою. чергу, вже відповідає перед нею.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, г. Одесса, 11 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня, треба писати претензію на компанію, яка отримала кошти. Тоді вам надають відповідь, яку вже можна оскаржити