Начните консультацию с юристом онлайн
Два місяці тому я отримав на новій пошті замовлення, яке оглянув лише поверхнево, не витягуючи товар з коробки. Зараз, через два місяці, розпакувавши товар, виявилось, що товар не з тією комплектацією, що була замовлена і оплачена. Артикули товарів з різними комплектаціями різні, комплектація отриманого товару відповідає артикулу на коробці. Тобто магазин вислав інший товар з іншим артикулом. На коробці збереглась етикетка нової пошти з реквізитами інтернет-магазину, етикетка не містить жодних слідів переклеювання і на коробці є артикул. Магазин відмовляється визнавати свою помилку і робити заміну, посилаючись на те, що я не оглянув комплектацію одразу, а на зауваження, що товар взагалі з іншим артикулом, пропонує мені довести, що це саме той товар, який він вислав. Як діяти? Можна якось довести, що наклейка нової пошти на коробці ніким не переклеювалась і магазин вислав саме цю коробку з саме цим артикулом?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA