Задайте вопрос юристу

889 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

13 января 2025, вопрос №125349 1400₴

Ответцвеность за непрохождение влк до призывников

Сын учится в медучилище и заставляют прости вок. 17 лет ище не исполнилось.какая ответцвеность за ни явку в тцка.

Ответы юристов (5)

    Турчин Ярослав Олексійович

    ДОБРОГО ДНЯ, пане ВАСИЛЬ!

    Призовник не зобов"язаний проходити ВЛК! На це є пряма заборона в Правилах військового обліку, які ухвалив Кабінет Міністрів України.

    ТЦК вимагаючи ВЛК - діє незаконно.

    Згідно з пунктом 22 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженим постановою КМУ від від 30 грудня 2022 р. № 1487 (в редакції 01.01.2025 р.).

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1487-2022-%D0%...Взяття на військовий облік, зняття та виключення з військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів здійснюється відповідно до Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”.

    Під час воєнного стану направлення призовників на військово-лікарську комісію для проходження медичного огляду здійснюється лише у разі їх прийняття на військову службу у добровільному порядку.

    {Пункт 22 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 675 від 07.06.2024}

    Під час воєнного стану направлення призовників на військово-лікарську комісію для проходження медичного огляду здійснюється лише у разі їх прийняття на військову службу у добровільному порядку

    ОТЖЕ, вимоги ТЦК щодо проходження ВЛК призовниками є НЕЗАКОННИМИ, А тому ЖОДНОЇ відповідальності за невиконання незаконних вимог - не передбачено.

    Відповідно до статті 19 Конституції України:

    Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

    Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

    В той же час, нещодавно було ухвалено Законопроект № 12076 - Призовники мають у 17 років стати на облік через Резерв+ або шляхом явки в ТЦК, інакше доведеться платити штраф.

    Наразі фінального тексту закону ще немає. Але він має з"явитися за посиланням.

    https://itd.rada.gov.ua/billinfo/Bills/Card/44963

    Оскільки резерв+ доступний для реєстрації лише через Банк-ID, то у призовника має вже на думку держави бути банківська картка, за якою можна буде пройти ідентифікацію в застосунку Резерв+ на телефоні.

    Бажано це зробити завчасно, щоб не вигадали ще щось ще й по лінії банків.

    Дистанційно, маючи застосунок ДІЯ можна отримати діджитал-картку в МОНОБАНК.

    https://monobank.ua/white

    Щасти Вам!

    З повагою та розумінням, юрист Ярослав Турчин (м. Гамбург, Німеччина)

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго дня!

    За порушення правил військового обліку передбачена адміністративна відповідальність за статтею 210 КУпАП.

    Згідно статті 210 КУпАП Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку

    Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку - тягне за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, - тягне за собою накладення штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Вчинення дій, передбачених частиною першою цієї статті, в особливий період - тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до однієї тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 тис. грн - 25,5 тис грн).

    Згідно статті 14 ЗУ "Про військовий обов'язок та військову службу"

    1. Взяття громадян України на військовий облік призовників проводиться з метою визначення наявних людських ресурсів, ступеня їх придатності до військової служби, встановлення освітнього рівня, здобутої спеціальності або професії, рівня фізичної підготовки, вивчення особистих якостей.

    2. Взяття громадян України на військовий облік призовників здійснюється у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки за місцем проживання.

    3. Щороку протягом січня - березня беруться на облік громадяни України чоловічої статі, яким у рік взяття на військовий облік виповнюється 17 років.

    4. Не підлягають взяттю на військовий облік призовників громадяни України, які відбувають покарання в установах виконання покарань або до яких застосовано примусові заходи медичного характеру.

    5. Органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, заклади освіти незалежно від підпорядкування і форми власності щороку у строки та в порядку, встановлені Кабінетом Міністрів України, зобов’язані подавати до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки списки громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік призовників.

    6. Для взяття на військовий облік призовників громадяни України зобов’язані особисто прибути до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строк, визначений у повістці, та подати необхідні документи, перелік яких установлюється Міністерством оборони України.

    7. Для взяття на військовий облік у відповідних районних (міських) центрах комплектування та соціальної підтримки утворюються комісії з питань взяття на військовий облік у такому складі:

    1. голова комісії - керівник відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
    2. члени комісії:

    • представник районної державної адміністрації, виконавчого органу міської ради (структурного органу освіти);
    • представник уповноваженого підрозділу територіального органу Національної поліції України, який проводить роботу з неповнолітніми;
    • лікар, який організовує роботу медичних працівників з медичного огляду громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік;
    • психолог відповідного державного (комунального) закладу, розташованого на території району (міста);
    • секретар комісії.

    8. Персональний склад районної (міської) комісії з питань взяття на військовий облік (основний та резервний), персональний склад лікарів-спеціалістів, які залучаються для проведення медичного огляду допризовників (основний та резервний), порядок роботи комісії затверджуються щороку головою районної державної адміністрації (міським головою).

    9. На районні (міські) комісії з питань взяття на військовий облік покладаються:

    • організація і проведення медичного огляду допризовників, які викликаються на комісію, визначення їх придатності для військової служби;
    • виявлення і попередній відбір кандидатів для направлення до вступу на навчання у закладах фахової передвищої військової освіти, вищих військових навчальних закладах або військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти;
    • направлення для медичного огляду до комісії з питань направлення для проходження базової військової служби Автономної Республіки Крим, обласних, Київської або Севастопольської міської комісій громадян України, яких визнано непридатними до військової служби за станом здоров’я, та таких, що виявили незгоду з результатами медичного огляду;
    • прикріплення до закладів охорони здоров’я за місцем проживання громадян України, яких визнано під час взяття на військовий облік тимчасово непридатними до військової служби за станом здоров’я, та таких, що потребують обстеження або медичного нагляду. Відвідування закладів охорони здоров’я згідно з рішенням комісії з питань взяття на військовий облік для громадян є обов’язковим;
    • прикріплення до відповідних закладів освіти громадян України, які мають низьку освітню підготовку або не володіють чи недостатньо володіють державною мовою;
    • організація роботи з вивчення особистості призовників, їх морально-ділових якостей та сімейного стану;
    • направлення до відповідних правоохоронних органів матеріалів на громадян України, які ухиляються від взяття на військовий облік.

    10. За результатами медичного огляду громадянина України і з урахуванням рівня його освітньої підготовки, особистих якостей, роду діяльності та спеціальності комісія з питань взяття на військовий облік може прийняти одне з таких рішень:

    • придатний для військової служби та попередньо призначений до служби у Збройних Силах України чи іншому військовому формуванні;
    • тимчасово непридатний до військової служби, потребує лікування;
    • підлягає направленню на додаткове медичне обстеження та проведення повторного медичного огляду (із зазначенням дати проведення);
    • непридатний до військової служби;
    • направлення до відповідних правоохоронних органів матеріалів на громадян України, які ухиляються від взяття на військовий облік.
    Водночас згідно пункту 22 постанови КМУ 1487

    Взяття на військовий облік, зняття та виключення з військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів здійснюється відповідно до Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”.

    ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ НАПРАВЛЕННЯ ПРИЗОВНИКІВ НА ВІЙСЬКОВО-ЛІКАРСЬКУ КОМІСІЮ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ МЕДИЧНОГО ОГЛЯДУ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЛИШЕ У РАЗІ ЇХ ПРИЙНЯТТЯ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ У ДОБРОВІЛЬНОМУ ПОРЯДКУ.

    Тобто, у законодавстві вбачається явна колізія, адже з одного боку Ваш син не повинен бути направлений на ВЛК, а з іншої сторони Вашого сина повинні взяти на військовий облік призовників, визначити його придатність та оформити йому військово-обліковий документ.

    ЗАКОН МАЄ БІЛЬШУ ЮРИДИЧНУ СИЛИ НІЖ ПОСТАНОВА КАБМІНУ, ТОМУ ЯКЩО СИНУ ВРУЧИЛИ ПОВІСТКУ, АЛЕ ВІН НЕ СТАНЕ НА ВІЙСЬКОВИЙ ОБЛІК ПРИЗОВНИКІВ ТА ВІДМОВИТЬСЯ ВІД ПРОХОДЖЕННЯ ВЛК ЦЕ МОЖЕ БУТИ РОЗЦІНЕНО ЯК ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ТА ЙОГО МОЖУТЬ СПРОБУВАТИ ПРИТЯГНУТИ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ВИГЛЯДІ ШТРАФУ.

    Крім того, в майбутньому всіх призовників будуть направляти на базову загальновійськову підготовку або базову військову службу. Проте, перебуваючи на навчанні - Ваш син може отримати відстрочку.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Василь!

    Син ще не ставав на військовий облік, я правильно розумію? Хто саме вимагає проходження ВЛК: заклад освіти чи ТЦК? Син отримав повістку?

    Відповідно до статті 14 Закону України "Про військовий обов'язок та військову службу", яка регулює питання щодо взяття громадян України на військовий облік призовників:

    1. Взяття громадян України на військовий облік призовників проводиться з метою визначення наявних людських ресурсів, ступеня їх придатності до військової служби, встановлення освітнього рівня, здобутої спеціальності або професії, рівня фізичної підготовки, вивчення особистих якостей.

    2. Взяття громадян України на військовий облік призовників здійснюється у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки за місцем проживання.

    3. Щороку протягом січня - березня беруться на облік громадяни України чоловічої статі, яким у рік взяття на військовий облік виповнюється 17 років.

    4. Не підлягають взяттю на військовий облік призовників громадяни України, які відбувають покарання в установах виконання покарань або до яких застосовано примусові заходи медичного характеру.

    5. Органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, заклади освіти незалежно від підпорядкування і форми власності щороку у строки та в порядку, встановлені Кабінетом Міністрів України, зобов’язані подавати до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки списки громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік призовників.

    6. Для взяття на військовий облік призовників громадяни України зобов’язані особисто прибути до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строк, визначений у повістці, та подати необхідні документи, перелік яких установлюється Міністерством оборони України.

    7. Для взяття на військовий облік у відповідних районних (міських) центрах комплектування та соціальної підтримки утворюються комісії з питань взяття на військовий облік у такому складі:

    • голова комісії - керівник відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
    • члени комісії:
    • представник районної державної адміністрації, виконавчого органу міської ради (структурного органу освіти);
    • представник уповноваженого підрозділу територіального органу Національної поліції України, який проводить роботу з неповнолітніми;
    • лікар, який організовує роботу медичних працівників з медичного огляду громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік;
    • психолог відповідного державного (комунального) закладу, розташованого на території району (міста);
    • секретар комісії.

    8. Персональний склад районної (міської) комісії з питань взяття на військовий облік (основний та резервний), персональний склад лікарів-спеціалістів, які залучаються для проведення медичного огляду допризовників (основний та резервний), порядок роботи комісії затверджуються щороку головою районної державної адміністрації (міським головою).

    9. На районні (міські) комісії з питань взяття на військовий облік покладаються:

    • організація і проведення медичного огляду допризовників, які викликаються на комісію, визначення їх придатності для військової служби;
    • виявлення і попередній відбір кандидатів для направлення до вступу на навчання у закладах фахової передвищої військової освіти, вищих військових навчальних закладах або військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти;
    • направлення для медичного огляду до комісії з питань направлення для проходження базової військової служби Автономної Республіки Крим, обласних, Київської або Севастопольської міської комісій громадян України, яких визнано непридатними до військової служби за станом здоров’я, та таких, що виявили незгоду з результатами медичного огляду;
    • прикріплення до закладів охорони здоров’я за місцем проживання громадян України, яких визнано під час взяття на військовий облік тимчасово непридатними до військової служби за станом здоров’я, та таких, що потребують обстеження або медичного нагляду. Відвідування закладів охорони здоров’я згідно з рішенням комісії з питань взяття на військовий облік для громадян є обов’язковим;
    • прикріплення до відповідних закладів освіти громадян України, які мають низьку освітню підготовку або не володіють чи недостатньо володіють державною мовою;
    • організація роботи з вивчення особистості призовників, їх морально-ділових якостей та сімейного стану;
    • направлення до відповідних правоохоронних органів матеріалів на громадян України, які ухиляються від взяття на військовий облік.

    10. За результатами медичного огляду громадянина України і з урахуванням рівня його освітньої підготовки, особистих якостей, роду діяльності та спеціальності комісія з питань взяття на військовий облік може прийняти одне з таких рішень:

    • придатний для військової служби та попередньо призначений до служби у Збройних Силах України чи іншому військовому формуванні;
    • тимчасово непридатний до військової служби, потребує лікування;
    • підлягає направленню на додаткове медичне обстеження та проведення повторного медичного огляду (із зазначенням дати проведення);
    • непридатний до військової служби;
    • направлення до відповідних правоохоронних органів матеріалів на громадян України, які ухиляються від взяття на військовий облік.

    Проте, згідно Поставнови КМУ №1487 "Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів":

    22. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів здійснюється відповідно до Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”.

    Під час воєнного стану направлення призовників на військово-лікарську комісію для проходження медичного огляду здійснюється лише у разі їх прийняття на військову службу у добровільному порядку.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю Вас.

    Сын учится в медучилище и заставляют прости вок. 17 лет ище не исполнилось.какая ответцвеность за ни явку в тцка.

    Те, що син не досягнув 17-річного віку, не надає йому привілеїв. Особа береться на військовий облік у рік виповнення їй 17 років, що прямо передбачено у Законі України "Про військовий обов'язок і військову службу". Наразі чинний Закон передбачає проведення військово-лікарської комісії для допризовників, які беруться на військовий облік призовників. Відверто кажучи, не рекомендував би сину якимось чином ухилятися від обов'язку ставання на військовий облік, адже елементарно його навіть можуть не зарахувати на навчання без військового обліку.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про військовий обов'язок і військову службу

    Стаття 14. Взяття громадян України на військовий облік призовників

    1. Взяття громадян України на військовий облік призовників проводиться з метою визначення наявних людських ресурсів, ступеня їх придатності до військової служби, встановлення освітнього рівня, здобутої спеціальності або професії, рівня фізичної підготовки, вивчення особистих якостей.

    2. Взяття громадян України на військовий облік призовників здійснюється у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки за місцем проживання.

    3. Щороку протягом січня - березня беруться на облік громадяни України чоловічої статі, яким у рік взяття на військовий облік виповнюється 17 років.

    4. Не підлягають взяттю на військовий облік призовників громадяни України, які відбувають покарання в установах виконання покарань або до яких застосовано примусові заходи медичного характеру.

    5. Органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, заклади освіти незалежно від підпорядкування і форми власності щороку у строки та в порядку, встановлені Кабінетом Міністрів України, зобов’язані подавати до відповідних районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки списки громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік призовників.

    6. Для взяття на військовий облік призовників громадяни України зобов’язані особисто прибути до відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки у строк, визначений у повістці, та подати необхідні документи, перелік яких установлюється Міністерством оборони України.

    7. Для взяття на військовий облік у відповідних районних (міських) центрах комплектування та соціальної підтримки утворюються комісії з питань взяття на військовий облік у такому складі:

    голова комісії - керівник відповідного районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки;

    члени комісії:

    представник районної державної адміністрації, виконавчого органу міської ради (структурного органу освіти);

    представник уповноваженого підрозділу територіального органу Національної поліції України, який проводить роботу з неповнолітніми;

    лікар, який організовує роботу медичних працівників з медичного огляду громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік;

    психолог відповідного державного (комунального) закладу, розташованого на території району (міста);

    секретар комісії.

    8. Персональний склад районної (міської) комісії з питань взяття на військовий облік (основний та резервний), персональний склад лікарів-спеціалістів, які залучаються для проведення медичного огляду допризовників (основний та резервний), порядок роботи комісії затверджуються щороку головою районної державної адміністрації (міським головою).

    9. На районні (міські) комісії з питань взяття на військовий облік покладаються:

    організація і проведення медичного огляду допризовників, які викликаються на комісію, визначення їх придатності для військової служби;

    виявлення і попередній відбір кандидатів для направлення до вступу на навчання у закладах фахової передвищої військової освіти, вищих військових навчальних закладах або військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти;

    направлення для медичного огляду до комісії з питань направлення для проходження базової військової служби Автономної Республіки Крим, обласних, Київської або Севастопольської міської комісій громадян України, яких визнано непридатними до військової служби за станом здоров’я, та таких, що виявили незгоду з результатами медичного огляду;

    прикріплення до закладів охорони здоров’я за місцем проживання громадян України, яких визнано під час взяття на військовий облік тимчасово непридатними до військової служби за станом здоров’я, та таких, що потребують обстеження або медичного нагляду. Відвідування закладів охорони здоров’я згідно з рішенням комісії з питань взяття на військовий облік для громадян є обов’язковим;

    прикріплення до відповідних закладів освіти громадян України, які мають низьку освітню підготовку або не володіють чи недостатньо володіють державною мовою;

    організація роботи з вивчення особистості призовників, їх морально-ділових якостей та сімейного стану;

    направлення до відповідних правоохоронних органів матеріалів на громадян України, які ухиляються від взяття на військовий облік.

    10. За результатами медичного огляду громадянина України і з урахуванням рівня його освітньої підготовки, особистих якостей, роду діяльності та спеціальності комісія з питань взяття на військовий облік може прийняти одне з таких рішень:

    придатний для військової служби та попередньо призначений до служби у Збройних Силах України чи іншому військовому формуванні;

    тимчасово непридатний до військової служби, потребує лікування;

    підлягає направленню на додаткове медичне обстеження та проведення повторного медичного огляду (із зазначенням дати проведення);

    непридатний до військової служби;

    направлення до відповідних правоохоронних органів матеріалів на громадян України, які ухиляються від взяття на військовий облік.

    ...

    Крім того, це може трактуватися як порушення правил військового обліку - штраф 17-25,5 тис грн.

    Стаття 210. Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку

    Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку -

    тягне за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, -

    тягне за собою накладення штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Вчинення дій, передбачених частиною першою цієї статті, в особливий період -

    тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до однієї тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Примітка. Положення статей 210, 210-1 цього Кодексу не застосовуються у разі можливості отримання держателем Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів персональних даних призовника, військовозобов’язаного, резервіста шляхом електронної інформаційної взаємодії з іншими інформаційно-комунікаційними системами, реєстрами (у тому числі публічними), базами (банками) даних, держателями (розпорядниками, адміністраторами) яких є державні органи.

    З повагою! Успіхів Вам!

    Середницький Євгеній Вікторович

    Вітаю, слід зазначити, що відповідно до чинного законодавства України, процедура взяття на військовий облік та відповідальність за неявку до територіального центру комплектування (ТЦК) регулюється Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та Кодексом України про адміністративні правопорушення (КУпАП) та Постановою КМУ від 16.05.2024 року № 560, Порядком організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженим постановою КМУ від від 30 грудня 2022 р. № 1487

    Вік взяття на військовий облік

    Військовий обов'язок поширюється на громадян України, які досягли 17-річного віку.Верховна Рада ухвалила закон щодо особливостей взяття громадян України на військовий облік призовників та їх медичного огляду під час проходження ними базової загальновійськової підготовки.

    Законодавча ініціатива № 12076 була підтримана 298 голосами народних депутатів.

    Документом передбачено, що кожен рік з 1 січня до 31 липня громадяни України чоловічої статті, яким у рік взяття на військовий облік виповнюється 17 років, беруться на облік призовників.

    Згідно з діючим законодавством, взяття на військовий облік 17-річних юнаків передбачено щороку протягом січня–березня.

    Однак слід зазначити, що призовники можуть стати на облік через застосунок «Резерв+» або шляхом особистого прибуття до ТЦК та СП з поданням необхідних документів.

    Зазначається, що 17-річні громадяни, які не стали на військовий облік призовників у необхідний період, беруться на військовий облік призовників тільки після особистого прибуття до ТЦК.

    Відповідальність за неявку до ТЦК

    Відповідно до п 22 постанови КМУ від від 30 грудня 2022 р. № 1487 взяття на військовий облік, зняття та виключення з військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів здійснюється відповідно до Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”.

    Під час воєнного стану направлення призовників на військово-лікарську комісію для проходження медичного огляду здійснюється лише у разі їх прийняття на військову службу у добровільному порядку.

    Адміністративна відповідальність, згідно зі ст. 210 КУпАП, порушення правил військового обліку, зокрема неявка без поважних причин за викликом до ТЦК, тягне за собою адміністративний штраф від 17 тисяч гривень, проте погоджуюсь зі своїми колегами, що Вас це не має стосуватися.

    Особливості для неповнолітніх
    • Для осіб, яким ще не виповнилося 18 років, жодна кримінальна відповідальність не настає.
    • Якщо юнак не з’являється до ТЦК у віці 17 років, його можуть притягнути лише до адміністративної відповідальності (штрафи), за умови відсутності поважних причин, проте як я зазначав, що вимога пройти ВЛК є незаконною
    Поважні причини неявки

    Згідно з чинним законодавством, поважними причинами вважаються:

    • хвороба або стан здоров’я, що підтверджено медичними документами;
    • обставини непереборної сили (наприклад, стихійні лиха);
    • інші обставини, які орган ТЦК може визнати поважними.

Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA