Задайте вопрос юристу

907 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 15 марта 2025, вопрос №128664

Повернення товару продавцю

Доброго дня, підкажіть будь-ласка чи можна повернути куртку продавцю, якщо у куртці порвався підклад, 14 днів ще не пройшло

Ответы юристов (16)

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Володимире!

    Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

    Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості.

    1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

    Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

    Якщо ж Ви вважаєте, що придбали товар неналежної якості, тобто, підклад порвався із-за браку куртки, то тоді умови повернення товару наступні:

    Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості.

    1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

    1) пропорційного зменшення ціни;

    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    Проте, у даному випадку Вам прийдеться довести, що товар має недолік або істотний недолік.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    • Володимир Клиент 13 дней назад

      Щиро дякую за вашу відповідь!Підкажіть будь-ласка продавець погодився на повернення товару, але тільки через послугу легке повернення нової пошти, а я хочу тільки накладним платежем повернути, а продавець відмовився приймати повернення накладним платежем, що робити в такій ситуації?

      • Айвазян Юрій Климентійович

        Доброго дня! Яка причина відмови?

        • Володимир Клиент 13 дней назад

          Накладним не хоче тільки через легке повернення, бо йому ще тоді прийдеться платити за доставку і проценти нові пошті за накладний платіж

          • Айвазян Юрій Климентійович

            А які умови "легкого повернення"?

            • Володимир Клиент 13 дней назад

              Потрібно в додатку нової пошти зайти на посилу вибрати легке повернення і відправити посилку, коли продавець отримає куртку, гроші має повернути на карту, послуга легке повернення безкоштовна не потрібно платити за доставку і за переказ. Але я хочу повернути тільки накладним платежем, Продавець має право відмовити покупцю в поверненні через накладний платіж, бо тоді йому додаткові витрати?

          • Айвазян Юрій Климентійович

            Це по домовленності. Але є певний ризик у запропонованому Вам варіанти повернення товару. Втім, якщо продавець на ринку відомий, і Ви в нього вже щось купували, то можнак зробити і так.

            • Володимир Клиент 13 дней назад

              Значить вини продавця не має в тому що він відмовив у поверненні накладним платежем, а хоче тільки повернути через легке повернення? Значить продавець закон не порушив? Правильно я розумію?

          • Айвазян Юрій Климентійович

            Якщо Вас не влаштовує вимога про повернення товару у такий спосіб, то Ви можете надіслати продавцю претензію щодо повернення коштів саме накладеним платежем. У разі невиконання Вашої вимоги можна звернутися із скаргою до Держспоживпродслужби.

            Товар був належної якості чи неналежної? Що саме призвело то загаданого Вами дефекту?

            • Володимир Клиент 13 дней назад

              я думаю що підклад у куртці не якісний, тому і порвався

          • Айвазян Юрій Климентійович

            Якщо Ви повертаєте товар неналежної якості, то, в принципі, витрати на доставку повинен брати на себе продавець.

            • Володимир Клиент 12 дней назад

              Щиро дякую за ваші відповіді! Ще підкажіть будь-ласка про інші товари, наприклад на товар гарантіїї не має, 14 днів пройшло і товар поламався чи подерся, такий товар вже повернути не можливо, вірно?

            • Володимир Клиент 12 дней назад

              Доброго дня, Підкажіть будь-ласка чи має право продавець потребувати у мене доказів що моєї вини не має у пошкодженні товару? Що я випадково сам не порвав куртку?

          • Айвазян Юрій Климентійович

            Залежить від того з чиєї вини цей товар поламався чи подерся, якщо це бракований товар, то вимоги можна пред'явити.Якщо ж він зламаввся чи подерся у зв'язку із експлуатацією, то це навряд чи.

    Володимир Клиент 12 дней назад

    Дуже дякую за відповіді, гарної і тихої вам ночі!

    • Айвазян Юрій Климентійович

      Прошу, Володимире! Навзаєм!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA

Официальный блог Юристы.UA 68 0 17 мар. 2025
Официальный блог Юристы.UA 251 0 28 февр. 2025