Задайте питання юристу

960 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 13 жовтня 2025, питання №142974

відмовляються по гарантії відремонтувати техніку

Доброго дня!
В минулому році купив пральну машину компанії БЕКО, з часом почав тріскатись на ній пластик.
Ми звернулись до компанії, щоб по гарантії нам його замінили, нам відмовили.
Чи повинні, компанія Беко, по гарантії виправити цю несправність?
є фото, можу пізніше добавити якщо потрібно, і переписка з компанією Беко.

Відповіді юристів (3)

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго вечора, Вікторе!

    Якщо в гарантійних умовах вказано даний випадок, то Вам повинні відремонтувати техніку.

    Чи отримували Ви від компанії письмову відмову?

    Якщо так, то з нею потрібно ознайомитись і подати скаргу до Держпродспоживслужби та за необхідності до суду.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Віктор Клієнт місяць тому

    Доброго дня, скину скрин мого запита в компанію Беко і їхню відповідь.

    • Дерій Владислав Олегович

      Доброго дня!

      Відповідно до п. 6 Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів Продавець (сервісний центр) за зверненням споживача про необхідність усунення недоліку в товарі проводить безоплатно для споживача діагностику такого товару з метою виявлення недоліку.

      У разі виявлення недоліку, який виник з вини виробника (продавця), товар підлягає гарантійному ремонту в установлений строк.

      7. У разі коли за результатами проведення діагностики не виявлено недоліку в товарі або з’ясовано, що недолік виник не з вини виробника (продавця), споживачеві надається підтвердний документ в паперовій або електронній формі.

      У разі необхідності проведення під час гарантійного строку експертизи товару така експертиза проводиться відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.

      Тобто, Ви можете вимагати безоплатної діагностики, а якщо потрібно - додатково можете оформити експертизу (але це буде платна послуга, якщо пластик потріскався не з вини виробника).

      Після оформлення документального підтвердження недоліків - Ви повинні вимагати їх виправити, а якщо Вам відмовлять, то звертайтесь до суду.

      З повагою, юрист Дерій В.О.!


Схожі питання

Клієнт замовив індивідуальне пошиття товару з фарбуванням, на пошті оплатив товар. На виробі були розводи фарби які можна виправити повторним фарбуванням. Клієнт погодився і повернув товар виробнику. Товар був знов пофарбований ( виправилені розводи які не влаштовували клієнта). Фото товару надіслано замовнику. Замовник відмовився від них бо його невлаштовуваьи розміри,( розміри співпадали с заявкою). Але клієнт вимагає повернути йому кошти в повному обсязі. А виробник не згоден на повернення всієї суми лише 50% , а краще готовий повернути вироб. На чиєму боці правда?

Чи понесе покарання виробник, за те, що не повертає в повному обсязі кошти. Бо витратив матеріал та час на виготовлення виробу. Хоча виріб зробив згідно с замовленням, були також узгоджені деякі відхилення від фото, але клієнт погодився.

21 листопада 2025 Ольга, м. Миколаїв

5 відповідей

Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України