Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
954 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
При отриманні посилки виявила що декілька речей пошкоджено, склали акт і претензію на відшкодування коштів на відділенні. Через 5 днів подзвонила на гарячу лінію щоб дізнатися що стосовно притензії і мені відповідають що у Вас відмова при розгляді притензії співробітник зазначив що;
1. Пакування відправника ( хоча пакувала посилку нова пошта і в сумі за доставку враховане пакування)
2.Товар б/у ( хоча товар новий, є бірки і є етикетки, це повинно було видно по камерам якщо їх перевіряли)
3. Товар принесли вже пошкоджений, хоча він був цілий. І ніяких доказів ні фото ні відео фіксації що товар прийняли на відправку пошкоджений немає.
Вони вказують на те що все перевірили і грубі маніпуляції з вантажем в процесі транспортування відсутні.
Також в листі про відмову вказано що посилку до пакували і відправили по маршруту. Але її не до паковували , а повністю пакували.
Я потім вказала в скарзі що вони не дотрималися своїх стандартів пакування,а саме " крихкі речі пакуються кожна окремо" ,а по посилці пошкоджені речі які були запаковані в одному пакуванні 2 позиції. Наприклад керамічна банка для сипучих продуктів цукор,сіль яка складається з 2 керамічних частин самої банки і кришки ,були запаковані разом в одному пакуванні при цьому навіть не було нічого положено між ними щоб при транспортуванні вони не стикалися один об одного. Це якраз і призвело до того що є пошкодження банки. Така сама ситуація і ще з 2 позиціями товару які також були запаковані не окремо одна від одної.
Підскажіть будь ласка як правильно скласти скаргу чи саме про те що порушено правила пакування чи те що співробітник при розгляді притензії завідома вказує неправдиву інформацію і перевіряє правила пакування. Дякую
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Оксана!
Ви можете зазначити у скарзі всі порушення, які сталися: як порушення правил пакування, так і про неналежний розгляд претензії, який призвів до відмови у відшкодуванні коштів, так і про неправливі свідчення співробітника НП.
Опис подій має бути максимально точним, без емоцій, оцінок чи припущень. Вказуйте лише факти, конкретні дії чи бездіяльність.
Вимоги у скарзі — ключовий елемент, що впливає на результат. Формулюйте їх коротко, однозначно, без двозначностей.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю Вас!
Вам потрібно подати повторну скаргу на відмову у задоволенні претензії щодо пошкодження відправлення о адміністрації ТОВ “Нова пошта” через форму зворотного зв’язку / електронну пошту / рекомендованим листом або на відділенні.
Вкажіть, що рішення про відмову є необґрунтованим та таким, що суперечить фактичним обставинам, з таких причин:
На підставі викладеного просіть:
Додатки:
Дата, підпис
З повагою, юрист Дерій В.О.!