Начните консультацию с юристом онлайн
Мої вітання, придбала телефон у магазині ябоко , взяла розширену гарантію, через неділю користування зʼявилась полоса на екрані, заміну товару або повернення коштів відмовляють, кажуть шо лише гарантійний ремонт. Я сплатила 30 тисяч гривень, і не хочу користуватись телефоном у якого з першої неділі вже проблеми. Що можете порадити?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Юрист, г. Киев, 9 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня, як знаю даний , що даний магазин продаж б/у товар! У вас новий телефон чи Б/у?
Якщо б/у то нажаль нічого не вдіяти, на б/у товар не діє закон про захист споживачів. Тому вашому випадку залишається ремонт, якщо не бажаєте користуватись продайте його після ремонту.
Також хотілось би ознайомитись з вашим договор гарантії!?
телефон не новий((