Задайте вопрос юристу

921 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 24 мая 2025, вопрос №137392

Повернення принтера в магазин

Придбала лазерний принтер. При консультуванні з експертом вказувала про наявність функцій, які необхідні в пристрої ( сканування, копіювання). Скільки в наявності такого виду принтеру не було у магазині, консультант запропо нував познайомитись на їхньому сайті і їхніми характеристиками. Порівнювали два з них один дешевший інший дорожчий. Консультант зауважив, що чомусь дешевший принтер має кращі ознаки ніж дорожчий, тому що підтримує більше програм наприклад windows 11, 10 і тому подібне а переважно все одинакове. Чіткість зображення відрізнялась мінімально. Я уточнила що мені потрібна роздруківка кольорових картинок для роботи фотографії не цікавлять чи будуть чіткі картинки. Мені надали відповідь що все буде добре і якість картинки гарна. На питання чому тоді дешевше і кращий за дорожчий так і незрозуміли. Коли привезла принтер додому, роздрукувала п'ять кольорових сторінок, якість не дуже сподобалася- нечітка. Можливо саме для такої моделі це норма ,але мене це не влаштовує мені обіцяли, що якість буде гарною для картинок які мені потрібні в роботі. Коли хотіла ознайомитися з іншими функціями такі як копіювання виявилось що ця модель таких функцій немає ні скану ні копій тільки роздруківка. Коли дзвонили на консультування на їхню фірму, нам повідомили, що оскільки ми вже ним скористалися навіть п'ять сторінок ,його вже не можна повернути. Придбала як фізичну особу. Підкажіть будь ласка, що можна зробити в цій ситуації . Пройшло з моменту придбання два дні.

Ответы юристов (1)

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Ірина!

    Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів", яка регулює питання права споживача при придбанні товару належної якості:

    "1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

    Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти".

    Отже, станом на зараз Ви можете звернутись до продавця із претензією щодо заміни принтеру на інший. Якщо Вам відмовлять у задоволенні вимоги, то єдиний варіант - це звернення до суду.

    З повагою, адвокат Айвазян.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України