Начните консультацию с юристом онлайн
Добрий день, виникло таке питання:
Якщо я оформив замовлення в онлайн магазині, за певною ціною, з оплатою при отриманні, після чого замовлення з'явилось у історії замовлень на сайті зі статусом "Обробка", інших підтверджень як то електронний лист чи смс не надходило. Потім на наступний робочий день з магазину зателефонували і повідомили, що товару за цією ціною вже немає в наявності (змінилась на в рази вищу). Я знаю що за законом про захист прав споживачів продавець зобов'язаний надати товар за ціною вказаною в замовленні, але продавець каже що це діє "лише при оплаченому замовленні", на сайті магазину в договорі вказано що: зазначена на сайті ціна товару може бути змінена інтернет-магазином в односторонньому порядку; У разі зміни ціни товару, замовленого Покупцем, менеджер інтернет-магазину повідомляє про це Покупця (по телефону або за допомогою електронної пошти) для отримання підтвердження або анулювання замовлення. При неможливості зв'язатися з Покупцем дане замовлення вважається анульованим."
Чи буду я правий в цьому випадку, чи реально щось вдіяти?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Адвокат, г. Николаев, 34 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Володимире!
Якщо замовлення не було підтверджене, а оплата не проведена — договір не може вважатись укладеним остаточно й тому Вам буде складно змусити магазин продати Вам товар за ціною, яка була вказана.
З повагою, адвокат Айвазян.