Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
954 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрий вечір/ранок/день. Яким чином я можу відмовитись від купленого товару, доставленого поштою? Отримав телефон, який після включення і підключення до інтернету відразу обновився і заблокувався. Марка американська (Pixel) , але скоріше за все підсунули якусь китайську прошивку, яка після оновлення і заблокувалась на європейському ринку. В службі підтримки сказали відправити його до них назад. Я відправлю, але це все час, плюс небажання мати ремонтований(прошитий) телефон. Оплата була через банк. Чим я можу керуватись щоб взагалі відмовитись від товару і повернення коштів?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Ви можете відмовитись від телефону, лише якщо він має заводський брак та не підлягає ремонту.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку ІСТОТНИХ недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов`язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
9. При пред`явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом ЧОТИРНАДЦЯТИ днів з дати його пред`явлення або за згодою сторін в інший строк.
НА ПИСЬМОВУ ВИМОГУ СПОЖИВАЧА НА ЧАС РЕМОНТУ ЙОМУ НАДАЄТЬСЯ (З ДОСТАВКОЮ) ТОВАР АНАЛОГІЧНОЇ МАРКИ (МОДЕЛІ, АРТИКУЛУ, МОДИФІКАЦІЇ) НЕЗАЛЕЖНО ВІД МОДЕЛІ. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов`язані створювати (мати) обмінний фонд товарів.Переліктаких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.
ЗА КОЖНИЙ ДЕНЬ ЗАТРИМКИ ВИКОНАННЯ ВИМОГИ ПРО НАДАННЯ ТОВАРУ АНАЛОГІЧНОЇ МАРКИ (МОДЕЛІ, АРТИКУЛУ, МОДИФІКАЦІЇ) ТА ЗА КОЖНИЙ ДЕНЬ ЗАТРИМКИ УСУНЕННЯ НЕДОЛІКІВ ПОНАД УСТАНОВЛЕНИЙ СТРОК (ЧОТИРНАДЦЯТЬ ДНІВ) СПОЖИВАЧЕВІ ВИПЛАЧУЄТЬСЯ НЕУСТОЙКА ВІДПОВІДНО В РОЗМІРІ ОДНОГО ВІДСОТКА ВАРТОСТІ ТОВАРУ.
ОТЖЕ, ВИ МОЖЕТЕ ВИМАГАТИ, ЩОБ НА ЧАС РЕМОНТУ ВАШОГО ТЕЛЕФОНУ ВАМ НАДАЛИ ТОВАР АНАЛОГІЧНОЇ МАРКИ (МОДЕЛІ, АРТИКУЛУ, МОДИФІКАЦІЇ), А ЯКЩО ВАМ БУДУТЬ РЕМОНТУВАТИ ТЕЛЕФОН ДОВШЕ 14 ДНІВ, ТО ВАМ ЗА КОЖНИЙ ДЕНЬ ЗАТРИМКИ ПОВИННІ ВИПЛАЧУВАТИ НЕУСТОЙКУ 1% ВАРТОСТІ ТОВАРУ.
З повагою, юрист Дерій В.О.!