Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
960 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго здоров'я! Переслала кошти за замовлення по ефіру фейсбук на ФОП.Засумнівалася в якості(продавали як нові б/у речі),просила не відправляти товар і повернути кошти.Кошти не повертають, відправили ,хоча згоду та адресу відправкм на це замовлення не давала.Вони відправили без погодження на адресу по якій відправляли попереднє замовлення(отримавши попереднє неналежної якості,відмовилася від цього)Накладних абсолютно ніяких не дають
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (11)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Тетяна!
Конкретизуйте своє питання, бо з нього важко щось зрозуміти.
Якщо загально, то треба писати претензію на повернення коштів, а потім у разі відмови звертатись до суду.
З повагою, адвокат Айвазян.
Зробила замовлення через фейсбук ,є посилання на Вайбер їхню сторінкуСімейний Секонд Хенд у Viber https://invite.viber.com/?g2=AQAZhnd9N4i0R1HsvFnnR1XIW3e3YkFpjTdio7VpscqbtILsqPTgR%2FR8z83dgOuS.Речі б/у,але на ефірі наголошували,що нові.Коли отримала перше замовлення,впевнилася,що це не так,як вони розповідали.Але друге замовлення вже було оплачене і не відправлене.Я зробила відмову від замовлення.Адресу на відправку не давала.Відправили самі без погодження.Товар ще в дорозі.Просила повернути посилку також відмовляють,хоча як могли без моєї згоди відправити,чи могли? Що робити?
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіНа жаль, якщо Ви купили товар б/у, то згідно ст. 8 ЗУ "Про права споживачів" повернення товару можливе лише за згоди продавця.
Дякую ,Вам.Але ж я відмовилася від товару ще до відправки,товар я не отримала і не буду отримувати,бо те що показують і розказують і що реально є ,зовсім різні речі Виходить можна забрати гроші,відправити аби що? Тим більше відправка не погоджена зі мною.Це ж шахрайство,інакше не назвеш
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіУ такому варіанті звертайтеся до продавця із офіційним листом претензією щодо повернення коштів за товар від якого Ви відмовились та який не був Вами отриманий. У разі незадоволення Ваших вимог, потрібно буде звертатись до суду.
Лист-претензія про невиконання умов договору - це письмовий документ, який надсилається однією зі сторін угоди (контракту) іншій стороні з метою звернення уваги на факт порушення або невиконання умов, визначених в угоді. Цей лист має на меті висунення претензій та вимог щодо відновлення правомірного стану, компенсації збитків чи інших заходів для вирішення спростувань, які виникли в результаті порушення договору.
У листі-претензії зазвичай зазначаються:
Лист-претензія є першим етапом вирішення конфліктів та може служити основою для подальших юридичних заходів, якщо сторони не досягнуть домовленості. Одержувач листа має можливість відповісти на претензії, узгодити умови врегулювання, або запропонувати інші способи вирішення ситуації.
Дякую ,Вам.Але ж я відмовилася від товару ще до відправки,товар я не отримала і не буду отримувати,бо те що показують і розказують і що реально є ,зовсім різні речі Виходить можна забрати гроші,відправити аби що? Тим більше відправка не погоджена зі мною.Це ж шахрайство,інакше не назвеш
Дуже Вам дякую!Страшно стає ,дивлячись на те, як люди втрачають свою сутність,жага до грошей перемагає все людське,незважаючи на війну
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіЯ Вас розумію, Тетяна... На жаль, такі ситуації трапляються у всі часи. Як Ви вірно зазначили, деякі речі перемагають.
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго вечора!
Ви маєте беззаперечне право вимагати повернення коштів за речі!
Якщо продавець відмовляється повертати Вам кошти, то пишіть йому письмову претензію, паралельно звертайтесь зі скаргою до Держпродспоживслужби, а в крайньому разі до суду.
В більшості випадків після якісно написаної скарги гроші без проблем повертають.
Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту одержання товару чи першої поставки товару. Якщо відповідно до абзацу другого частини третьої цієї статті підтвердження інформації не вимагається, споживач може розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту його укладення. У РАЗІ ПРОДАЖУ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕЧЕЙ ЇХ ПОВЕРНЕННЯ ТАКОЖ СВІДЧИТЬ ПРО РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ.
Договором, укладеним на відстані є договір, який укладений продавцем (виконавцем) із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв'язку.
Засоби дистанційного зв’язку - електронні комунікаційні мережі, поштовий зв’язок, телебачення, інформаційні мережі, зокрема Інтернет, які можуть використовуватися для укладення договорів на відстані.
Крім того, якщо Вас обманули та повідомили, що речі нові, то Ви можете вимагати від них ще й компенсацію.
1. Якщо одна із сторін правочину навмисно ввела другу сторону в оману щодо обставин, які мають істотне значення (частина перша статті 229 цього Кодексу), такий правочин визнається судом недійсним.
Обман має місце, якщо сторона заперечує наявність обставин, які можуть перешкодити вчиненню правочину, або якщо вона замовчує їх існування.
2. Сторона, яка застосувала обман, зобов'язана відшкодувати другій стороні збитки у подвійному розмірі та моральну шкоду, що завдані у зв'язку з вчиненням цього правочину.".
1. Зверніться до магазину (або ФОП, якому платили кошти) із письмовою заявою-претензією про необхідність повернення коштів за товар. До заяви додати копії документів, які підтверджують правомірність Вашої вимоги (квитанція про оплату товару тощо). Заяву можете скерувати рекомендованим листом з описом вкладеного через Укрпошту та продублюйте її на сторінку в фейсбук та на електронну пошту магазину.
2. Якщо продавець відмовляє у задоволенні заяви (скарги), то необхідно звертатись із письмовою скаргою на ФОП до Головного управління Держпродспоживслужби у Вашій області.
3. Якщо після даних кроків Вам не повернули кошти, то необхідно звертатись із позовом до суду. Зсилайтесь на ЗУ "Про захист прав споживачів".
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Бажаю Вам успіхів!
Дуже Вам дякую!
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіБудь ласка! Успіхів Вам!