Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
966 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Замовила в інтернет-магазині чохли на авто. Одразу заплатила 7600 грн. Менеджер зв'язався зі мною і попередив, що термін виготовлення складає 20-25 робочих днів. Місяць по тому замовлення не було відправлене і я написала з проханням повернути кошти. Мені пообіцяли знижку, безкоштовну доставку і попросили ще почекати. Минуло півтори тижні і посилку я отримала. Але як виявилося, чохли прийшли з дефектом. До речі, без знижок і оплати дороги. Тож заплатила я на сьогодні 7800 грн. Я зробила відео дефектів та відправила їх назад постачальнику. Зараз замовлення лежить у них на пошті. Питання, чи можу я попросити, щоб повернули кошти? Чи треба чекати, поки мені зіш'ють чохли належної якості?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Лілія!
Так, Ви маєте право вимагати повернення коштів, оскільки отримали товар із дефектом та не зобов'язані чекати ще такий самий строк, аби отримати заміну невідомої якості.
Відповідно до статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів":
"1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар".
З повагою, адвокат Айвазян.