Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго дня.Я займаюсь продажем товарів через торгову площадку "Шафа", не через свій інтернет-магазин. Клієнтка здійснила покупку, оплата карткою. При отриманні товару їй сукня не підійшла по розміру, хоча розмірну таблицю було відправлено. Клієнтка стверджує, що розмір не відповідає таблиці. Клієнтці запропоновано обмін на модель потрібного розміру, на що клієнтка відмовилась, і почала висувати вже також претензії до тканини сукні, і до того, що менший розмір їй може теж не підійти. В моєму профілі (інформація про мене на торговій площадці) вказано, що в мене обміну і повернення не має. Ніяких уточню юних питань стосовно тканини, покрою, фасону, тобто самого товару не поступало. Клієнтка вимагає повернення і погрожує, що звернеться до органів. Скажіть, будь ласка, як мені діяти, адже я не інтернет магазин. Зі своєї сторони запропонувала обмін, товар відправлено, належної якості, на зв'язок йду. Як в такому разі буде діяти законодавство? Дякую.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA