Начните консультацию с юристом онлайн
Здравствуйте!
На заводе заказала изготовление окон. при заказе окон основные размеры указала и просила чтобы разделили окна так, чтобы стеклопакеты были одинаковыми. Поскольку в чертежах я не разбираюсь, считаю что это обязанность менеджеров принятия заказа. Заказ был оформлен, мною подписан.
при получении окон, я увидела что разница в стеклопакетах отличается на 3-4 см.
Составила и отправила претензию на завод. Хотела вернуть окна или чтобы они изготовили новые окна с моими требованиями. Мне сказали что деньги вернуть не могут, а могут переделать сделанные окна. Но я так считаю что это уже будут считаться пределанные окна, а не новые. Могу я вернуть окна обратно на завод? Должны ли они мне изготовить новые окна или выплатить какую либо компенсацию?
С Уважением, Наталья.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Адвокат, г. Киев, 51 год опыта
Ви можете на свій вибір скористатися правами, передбаченими частинами 3, 4 ст. 10 Закону України "Про захист прав споживачів".
Стаття 10. Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг
3. У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;
5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.
Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.
4. За наявності у роботі (послузі) істотних недоліків споживач має право вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.
Якщо істотні недоліки було виявлено в роботі (послузі), виконаній з матеріалу споживача, споживач має право вимагати на свій вибір або виконання її з такого ж матеріалу виконавця, або розірвання договору і відшкодування збитків.
Зазначені вимоги можуть бути пред'явлені споживачем протягом строків, передбачених нормативно-правовими актами та нормативними документами, умовами договору, а в разі відсутності таких строків - протягом десяти років.
Адвокат, г. Киев, 24 года опыта
Добрый день. Пишите изготовителю официальную претензию и обращайтесь в службу по защите прав потребителей. Там помогут, изготовители их очень боятся. Если нужно помочь написать претензию - требование и письмо в службу, обращайтесь.
Хорошего дня.