Начните консультацию с юристом онлайн
Знакомая хочет лепить дома пельмени и вареники, в замороженном виде поставлять их в небольшие местные магазины . Какие документы ей необходимо сделать для того, чтоб магазины могли законно продавать ее продукцию?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (4)
Юрист, г. Сумы, 6 лет опыта
Добрый день!
Вам нужно:
С уважением,
Константин Гончаренко
Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Доброго дня.
1. Вона обов'язково повинна зареєструватися ФОП.
Це можна зробити онлайн за посиланням https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop.
Після реєстрації ФОПу необхідно зареєструвати Книгу обліку доходів у податковій службі (більш детально як це зробити http://ch.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/print-230457.html).
При цьому на період карантину Ви можете розпочати вести свою діяльність без реєстрації книги обліку і вести облік своїх доходів без її використання.Проте протягом 3 місяців з дня припинення карантину ви обов'язково маєте подати до Центру обліку платників за місцем реєстрації заповнену книгу обліку, що включає доходи, здійснені протягом карантину.
Порядок ведення книги обліку доходів затверджений наказом Мінфіну від 19.06.2015 № 579 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0800-15).
2. Відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/771/97-%D0%B2%D1%80) та Порядку видачі експлуатаційного дозволу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 11 листопада 2015 р. № 930 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/930-2015-%D0%BF) обов'язковим є отримання експлуатаційнго дозволу на виробництво та зберігання харчових продуктів, який видається територіальними органами Держпродспоживслужби..
3. Для реалізації продукції в магазини - необхідно мати документи, які підтверджують якість та безпечність харчових продуктів.
Це може бути сертифікат якості, декларація відповідності, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи тощо.
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Добрий день!
Здійснюватии виготовлення напівфабрикатів на дому або в окремому цеху.
У будь-якому випадку необхідно офіційно здійснювати діяльність, для чого повинна бути проведена реєстрація.
Вибрати можна ФЛП або ТОВ.
Ви маєте право особисто подати документи для державної реєстрації фізичної особи підприємцем в електронній формі через персональний кабінет «Онлайн-будинку юстиції»:
https://online.minjust.gov.ua/
Розгляд документів, поданих для державної реєстрації здійснюється протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів, на безкоштовній основні.
Державна реєстрація фізичної особи підприємцем (або відмова у такій реєстрації за наявності відповідних підстав) та реєстрація застосування спрощеної системи оподаткування.
Виписку з ЄДР можна завантажити у персональному кабінеті «Онлайн-будинку юстиції» або скориставшись пошуком у розділі «Інформація з реєстрів», а також – за допомоги онлайн-сервісу отримання відомостей із ЄДР https://usr.minjust.gov.ua/ua .
Після чого, треба звернутися до податкової служби, стати на облік та отримати книгу обліку.
Успіхів Вам!
Адвокат, г. Винница, 10 лет опыта
Для ліпки вареників і поставлення їх до магазину необхідно здійснити наступні дії:
Зареєструвати ФОП і вибрати код ведення економічної діяльності 47.91, 47.99, 10.84.
У зв'язку з виходом в реліз Єдиного державного веб-порталу електронних послуг “Портал Дія” (далі - “Портал Дія”), подача заяв про державну реєстрацію фізичної особи-підприємцем, державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця в електронному вигляді буде здійснюватися тільки за допомогою “Порталу Дія”.
https://diia.gov.ua/
Обрати спрощену систему оподаткування: 2 група платника єдиного податку.
Відкрити рахунок в банку.
Оформити медичну книжку про проходження медичного огляду.
Змішувати спеції інгредієнти можна і вдома.
Зареєструватися в Госпродпотребслужбе відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку і надання інформації з нього зацікавленим суб'єктам.
Сертифікат якості інгредієнтів, спецій як від постачальників мати у себе потрібно обов'язково.
РРО при безготівковому розрахунку використовувати не потрібно.
При готівковому розрахунку касовий апарат потрібен.