Начните консультацию с юристом онлайн
Купила 21.05 2020 телефон в магазині Алло, вдома виявила ,що він несправний ,не працював звуковий динамік. На наступний день віднесла в магазин, щоб поміняти або ж повернути кошти. Директор магазину мені відмовила , мотивуючи тим, що телефон подертий.телефон забрали на гарантійний ремонт. Проте після ремонту я не хочу його забирати ,хочу щоб повернули кошти, чи можливо це якось зробити? Дякую за відповідь
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Юрист, 8 лет опыта
Протягом 14 днів з дати покупки товару неналежної якості ви маєте право вимагати зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків, відшкодування витрат на ремонт. Якщо за результатами експертизи буде встановлено заводський брак ви маєте право вимагати повернення сплаченої суми або заміни товару. Ваші права закріплені в ст.8 закону про захист прав споживачів.
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Здравствуйте!
По Вашему вопросу:
"Купила 21.05 2020 телефон в магазині Алло, вдома виявила ,що він несправний ,не працював звуковий динамік. На наступний день віднесла в магазин, щоб поміняти або ж повернути кошти. Директор магазину мені відмовила , мотивуючи тим, що телефон подертий.телефон забрали на гарантійний ремонт. Проте після ремонту я не хочу його забирати ,хочу щоб повернули кошти, чи можливо це якось зробити? Дякую за відповідь"?
- Рекомендую подать претензию администрации магазина и жалобу в Госпродпотребслужбу Украины (бывшая Инспекция по защите прав потребителей) для проведения проверки и принятия мер реагирования.
Удачи Вам!