Задайте вопрос юристу

833 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 04 июля 2020, вопрос №23560

Неякісне встановлення кондиціонера, що спричинило псування стіни

Добрий день
Прошу поради.
- у Продавця (ТОВ “САВ-ДІСТРІБЬЮШН” = Фокстрот ) було придбано кондиціонер + послугу встановлення
- встановлення здійснював не Продавець, а сервісний центр “Аматі-Сервіс”
- після встановлення в той самий день (П’ятниця 2020-07-03) кондиціонер сильно “потік”, в результаті чого почали відшаровуватися шпалери, техніка наче в порядку, короткого замикання вдалося уникнути
- при зверненні на гарячу лінію Продавця оператор констатує “ми зареєстрували скаргу, але вам треба вирішувати питання з сервісним центром”
- прошу поради як правильно організувати звернення та ініціювати стягнення компенсації з винної сторони.

Розумію, що це не є фактичним зверненням, тому якщо Ваша ласка, підкажіть як діяти чи хоча б до кого звернутись для вирішення питання.
Дякую


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України