Задайте вопрос юристу

833 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 11 июля 2020, вопрос №24098

Як повернути кошти, якщо не надана послуга?

Мені потрібна допомога. Більш не знаю до кого звернутись.
Коротко опишу ситуацію - надіюсь ви зможете джопомогти або підскажете, хто зможе.

Я 26.11.2019 року придбала авіаквиток за кордон. Оплатила через карту Приват банку. Потім авіакомпанія втратила ліцензію, я подала на повернення. Коштів так і не отримала. Тепер звертаюсь до банку, щоб вони подали запит на повернення коштів. Банк відмовляється подавати запит, так як, з їх слів, регламент повернення до 120 днів. Та платіжна система на такі послуги, як авіаквитки, які бронюються та оплачуються, задовго до отримання послуги - дає можливість подати запит на повернення коштів з моменту не отримання послуги (тобто дати вильоту). Ця можливість входить до регламенту вирішення спірних ситуацій. Я готова надати усі докази, що послугу не отримала. Та Приват банк відмовляється подавати такий запит. Як правильно вчинити, щоб вирішити це питання?

Дякую завчасно за відповідь


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України