Задайте вопрос юристу

828 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 31 июля 2019, вопрос №2639

Проблема с ремонтом телевизора.

В 2016году в ноябре я купил телевизор onkyo3202- oks. Срок его гарантии два года . ровно через два года и два месяца он выходит из строя. Я обратился в гарантийную мастерскую где мне сказали, что сделать ничего не могут,так как его надо перепрошить, а у них прошивок на данную марку телевизора нету. Я обратился на фирму Сатурн, которая завозила данные телевизоры в Украину. Позвонил на горячую линию. Они мне сказали что разберуться. Это было в мае месяце. Счас уже август, а я никакого результата не получил. Что мне делать дальше?

Ответы юристов (1)

    Общаться в чате 4 года назад

    Адвокат, г. Бровары, 15 лет опыта

    Обратиться Бесплатная оценка вашей ситуации

    Добрый день!

    Звонить увы бесполезно. Пишите заявление на продавца и передавайте ему по акту приема-передачи ваш телевизор, ссылаясь на ЗУ "О защите прав потребителей" ст.8 п.10, согласно которой "Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті (При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк), споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті (У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

    1) пропорційного зменшення ціни;

    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар).

    Кроме того, для юридической поддержки продублируйте Ваше заявление в

    ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ36000, м.Полтава, вул.Воскресенський узвіз, 7тел./факс (0532) 60-66-47 email: pol_gydpss@polvet.gov.ua

Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України