Начните консультацию с юристом онлайн
Добрый день.
Подскажите пожалуйста, что делать в следующей ситуации:
В конце 2019 года была приобретена на 18.03.2020 путевка в Египет у туроператора Join.up, но в связи с эпидемией нам предложили перенести дату вылета на более поздний срок.
Изначально перенесли на конец мая в Турцию (качество отеля намного хуже, чем был в Египте, а стоимость выше), но ситуация не изменилась.
Далее предложили перенести на более поздний срок (осень), мы перенесли на 21.10.2020, т.к. на наши средства (в пределах 50,0 тыс.грн.) можно было только на эти даты.
Сейчас на эти же даты (21.09.2020) путевка стоит 36,0 тыс.грн., в итоге мы теряем 14,0 тыс.грн. и время отдыха не то, которое мы планировали изначально.
Подскажите, что в нашей ситуации можно сделать, как вернуть средства с минимальной потерей или получить от оператора "плюшки".
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Адвокат, 5 лет опыта
Добрий день! Рекомендую для початку написати тур-оператору претензію відповідно до ст. 222 ГК УКраїни , Закону України "Про захист прав споживачів", де стисло викласти фактичні обставини, а також роз'яснити , що ви заплатили за один тур гроші,а отримуєте інший за меншу суму та іншої "якості відпочинок", де просите повернути різницю турів ,а саме грошові кошти в сумі 14 тисяч гривень, або запропонувати тур за ціною, що був сплачений Вами раніше, а якщо тур-оператор не йде на зустріч у вирішенні даного питання, попросити повернути грошові кошти в повному обсязі. У зв'язку з коронавірусом все ж такі деякі оператори йдуть на зустріч до своїх клієнтів.