Начните консультацию с юристом онлайн
Дочь купила через группу в вайбере куртку. Пришла другого цвета. Оплатила наложенным платежом.
Она отправила куртку обратно за свои деньги с просьбой вернуть средства, но продавец отказывается вернуть деньги и высылает ту же куртку. Что можно сделать, чтобы вернуть деньги?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Адвокат, г. Харьков, 7 лет опыта
Доброго дня! звертайтесь до регіонального управління Споживслужби із скаргою на магазин. Якщо магазин працює неофіційно можуть виникнути труднощі. Заява до поліції про шахрайство можлива, однак на практиці безрезультатна.
1) зразок заяви із Одеської області
https://odesa.consumer.gov.ua/images/pdf/zrazok-za...
2) Посилання на управління міста Києва.
Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві
Контакти
Адреса: 04053, м.Київ, вул. Некрасовська, 10/8
Тел.: (044) 486-54-86
Факс: (044) 486-40-27
e-mail: info@kiev.dpss.gov.ua
Начальник ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві
Рубан Олег Миколайович
URL
http://www.kiev.dpss.gov.ua/