Начните консультацию с юристом онлайн
Нарушает ли права потребителя тот факт что на странице оформления услуги показывают одну, а фактически списывается больше? Если да можно ссылку на пункт который нарушен в законе.
Например при оплате тарифа стандарт 99 грн на uristy.ua картой Visa/MasterCard на сервисе interkassa.com уже пишет 104.17 UAH, а списывается 109.17 UAH. Понятно что первое это комиссия сервиса interkassa.com, а второе комиссия банка за перевод с карты на карту 5 грн.
Но суть в том что на сайте оформления услуги ни где не написано (смотрел Пользовательское соглашение и Политику конфиденциальности) что это не оплата в интеренет, а обычная оплата с карты на карту за которую беруться дополнительные комисии.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (3)
Адвокат, г. Харьков, 7 лет опыта
Доброго дня! Ваше питання регулюжться Цивільними Кодексом України та ЗУ "Про захист прав споживачів".
Стаття 13 Закону Право споживача у разі укладення договору на відстані
2. Перед укладенням договорів на відстані продавець (виконавець) повинен надати споживачеві інформацію про:
1) найменування продавця (виконавця), його місцезнаходження та порядок прийняття претензії;
2) основні характеристики продукції;
3) ціну, включаючи плату за доставку, та умови оплати;
4) гарантійні зобов'язання та інші послуги, пов'язані з утриманням чи ремонтом продукції;
5) інші умови поставки або виконання договору;
6) мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки продукції або послуг;
7) вартість телекомунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу;
8) період прийняття пропозицій;
9) порядок розірвання договору.
У разі ненадання такої інформації суб'єкт господарювання несе відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.
Висновок: ціна є істотною умовою договору та має бути зрозумілою.
Ваше право порушено. Пишіть скаргу на надавача послуг в управління Держспоживслужби. https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani/kon... контакти територіальних органів.
Після розгляду скраги можна подавати позов до суду.
https://pravo.minjust.gov.ua/ua/programs/prava-spo... корисне посилання.
Спасибо за развернутый ответ и полезные ссылки. Выходит uristy.ua досточно написать о дополнительных комиссиях возле цены услуги.
Адвокат, г. Харьков, 7 лет опыта
Так, плюс всі авторитетні та безпечні ресурси розміщують повідомлення про те, що "ваш банк може зтягувати з вас додаткову комісію" або "згідно з тарифами вашого банку". Також на юристи юа пишуть, що діє статична комісія -20 грн. незалежно від розміру платежу.