Начните консультацию с юристом онлайн
Добрий ранок.Рік тому купили стаціонарний комп'ютер. За цей рік він вже ломався 4 рази і 4 рази ми відправляли по оарантії. Нам вже замінили блок живлення, материнську плату і відео карту, але відео карту з доплатою. І всеодно він перестав працювати знову. Зараз знову збираємо на відправку. Вони кажуть що комплектуючі всі нові. Ми за нього віддали 17000грн і за відео карту доплатили 2500грн. Вже набридло, тому що працювати не можливо. Через кожен тиждень він ломається. Підскажіть, ми можемо його повернути по гарантії
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта
Общаться в чатеСтатья 8. Права потребителя в случае приобретения им товара ненадлежащего качества
1. В случае выявления на протяжении установленного гарантийного срока недостатков потребитель, в порядке и в сроки, установленные законодательством, имеет право требовать:
В случае выявления на протяжении установленного гарантийного срока существенных недостатков, возникших по вине производителя товара (продавца, исполнителя), или фальсификации товара, подтвержденных при необходимости заключением экспертизы, потребитель, в порядке и в сроки, установленные законодательством и на основании обязательных для сторон правил или договора, имеет право по своему выбору требовать от продавца или производителя:
2. ЧТО МОЖЕТ СДЕЛАТЬ ПОКУПАТЕЛЬ ПРИ ПОКУПКЕ НЕКАЧЕСТВЕННОГО ТОВАРА:
-- Первое и основное: обращение к продавцу с требованиями
-- Второе действие: подача жалобы в Государственную службу по вопросам безопасности пищевых продуктов и защиты прав потребителей (не обязательно)
-- Третье действие: обращение в суд с иском
Если есть дополнительные вопросы связывайтесь со мной через мой профиль на сайте (э/почта или Вайбер).