Задайте питання юристу

836 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 19 листопада 2020, питання №33293

Возврат товара (смартфона)

Помогите пожалуйста, купил 17 - го ноября телефон но в нём плохо слышно собеседника, из магазина прислали ответ на мою жалобу что мол телефон не должен был использован и аккаунт не вводить и не звонить , а как его по другому проверить, и вот за два дня выяснилось что плохо Я слышу собеседника, как быть?

Відповіді юристів (1)

    Дмитрий
    Дмитрий 3 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 12 років досвіду

    1. Пишите жалобу в Управління захисту прав споживачів. Держспоживінспекція України та її територіальні органи розглядають всі звернення споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.
    2. Можете подать в суд на них с просьбой компенсации стоимости товара и моральный ущерб.

Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України