Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
910 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Здравствуйте, купила стиральную машинку Самсунг в 2018 году гарантия 3 года .С июня 2020 года 7 обращений в сервисный центр ,3 поломки одинаковые замена барабана от последнего ремонта я отказалась так как дефект не устраняется куда обращаться хочу замену или возврат денег, возможно ли так . и что для этого нужно Спасибо за ответ
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Юрист, м. Київ
Доброго дня. Дане питання знаходиться в межах регулювання Закону про захист прав споживачів.
Якщо у вас є всі підтверджуючи документи: чек касовий про придбання товару; сервісна книжка, паспорт на товар, або гарантійний талон, підтвердження проведення ремонтів (замін) по гарантії. То ви можете звернутись до Продавця із заявою про заміну товару.
При зверненні пам'ятайте (!!!)
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоч б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Вимога про заміну бракованого товару має бути задоволеною негайно, якщо товар є в наявності. При необхідності перевірки дефекту - протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
Якщо ж товару немає, то його заміну повинні провести протягом двох місяців з моменту подання відповідної заяви.
Згідно ч.11 ст.8 Закону всі вимоги споживача розглядаються лише після пред'явлення розрахункового документа (засвідчує факт продажу і дату продажу, видається при покупці), а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого його замінює, з відміткою про дату продажу.
Іншими словами, скористатися інструментарієм, наданим Законом про захист прав споживачів для полагодження, обміну або повернення товару можна лише в межах гарантійного терміну при наявності товарного або касового чека, заповненого паспорта на товар або гарантійного талона.