Задайте питання юристу

910 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 14 грудня 2020, питання №34857

Как найти управу на интернет магазин

Добрый день. Делала покупку в интернет магазине, оплатила картой, на почту пришёл товар с другими характеристиками, не тот что заказала. Договорились о обмене. Отправила товар обратно, очень долго его не забирали с почты, потом сказали что нужного мне товара уже нет и могут вернуть деньги, взяли номер карты и сказали возврат средств от 1 до 5 дней. Прошло 10 дней денег нет. Звоню сбрасывают. Что можно предпринять в данной ситуации.

Відповіді юристів (1)

    Мєньков Андрій Васильович

    Добрый день Наталья! Продавец в данном случае нарушает Ваши права как потребителя. Поэтому обращайтесь в службу по защите прав потребителя с жалобой. Если результата не будет спор необходимо решить в судебном порядке, обратиться в суд о возврате денег и компенсации морального вреда (нужны доказательства).


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України