Задайте вопрос юристу

885 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 25 января 2021, вопрос №36924

Повернення пошкодженого товару

Доброго дня. Покупець отримав товар замовлений через Інтернет. При отриманні на відділенні перевізника претензій не пред'являв. Каже, що не перевіряв при отриманні. Тепер надсилає фотографії пошкодженого товару та вимагає повернення. Чи це є юридично обгрунтованою вимогою? Якщо ні - надайте, будь-ласка, посилання на пункти законодавства. Інакше виглядає, що пред'являти претензії покупець може будь-коли самостійно псуючи товар. Наперед дякую

Ответы юристов (1)

    Виноградов Олексій Сергійович
    Виноградов Олексій Сергійович 3 года назад

    Адвокат, г. Киев, 13 лет опыта

    • Ст. 8 ЗУ " Про захист прав споживачів дає змогу споживачу повернути товар і отримати назад гроші в разі виявлення істотного недоліку товара.
    • Істотний недолік, це недолік товару, який виник з вини продавця, чи виробника (визначення термінів в законі). Тобто, покупець в данному випадку не доведе, що з Вашої вини виник недолік.

Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA