Задайте вопрос юристу

885 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 26 февраля 2021, вопрос №38707 200₴

Конфликт с муждународным перевозчиком

Здравствуйте. Купила билет на босфоре, переезд Винница-Познань. Специально выбирала тот у которого пересадок не прописано и по часах едет меньше. В билете указано время прибытия 8 утра 25.02, в дороге 20 часов плюс граница. До границы было 3 пересадки людей, все места заняты, хоть по нормам карантина должны возить пол автобуса. После границы водитель заехал на стоянку и там мы провели 10 часов. Одним водитель говорил что сломан навигатор и они не знают дороги, вторым что другой автобус перекрыл заезд и мне в хамской форме что они ждут еще один автобус с границы для пересадки. С часу ночи до 11 утра мы стояли. Контакты начальства, которые дал водитель, не отвечают. Найти даже имейл перевозчика не удалось, жалобу написать некуда. В конечном итоге в пути я была 32 часа, хоть простои и ночевки в билете не указаны, чемодан ипорчен так как вещи складывал не водитель в багаж а люди сами, я опоздала на самолет. Многие опоздали с карантином до места назначения и будут вынуждены платить штрафы за несоблюдение карантина. Как можно наказать перевозчика и водителей за хамство и такие нарушения?

Ответы юристов (4)

    Мєньков Андрій Васильович
    100%

    Добрый день Ольга!

    Предлагаю Вам обратиться к перевозчику с письменной претензией следующего содержания:

    Директору фірми або приватному

    підприємцю (вказати перевізника)

    ___ (П.І.Б.)

    Який знаходиться за адресою (вказати юридичну адресу перевізника)

    від___

    адреса___

    тел.___

    ПРЕТЕНЗІЯ

    про надання неякісних послуг автоперевізника

    «___»___200__р. я уклав з Вашою організацією договір на надання послуг. Підтвердженням укладення даного договору є (квиток, замовлення). Відповідно з умовами перевезення Ваша організація(Ви) повинні надати(виконати) ___ (вказати умови перевізника). Проте послуги надані неякісно: (перерахувати всі обставини).

    У відповідності зі ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів» виконавець зобов’язаний якісно надати послуги. Однак Ваша організація цього не зробила. В відповідності з ч.5 ст. 10 вказаного Закону, в випадку якщо виконавець не може виконати(прострочує виконання) роботу (надання послуг) відповідно договору, за кожен день ( за кожну годину, якщо тривалість зазначена в годинах) прострочки споживачеві виплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи(послуг), якщо інше не передбачено законодавством. В випадку якщо вартість роботи (послуг) не визначено, виконавець сплачує споживачу неустойку у розмірі трьох процентів загальної вартості заказу. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 6,ч.5 ст.10 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу сплатити мені неустойку в розмірі ___грн. та на протязі___ днів з моменту отримання даної претензії, виконати роботи. У випадку невиконання робіт в установлений термін, я буду змушений на підставі ч.1 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» відмовитись від договору та вимагати відшкодування шкоди в судовому порядку.

    Відповідь на претензію прошу надати в ___денний строк з моменту отримання даної претензії.

    (дата) (підпис)

    Претензія має бути написана в 2-х примірниках, яку завжди необхідно вручати під розписку про отримання на вашому примірнику, або відправляти поштою цінним листом з повідомленням про вручення.

    • Ольга Клиент 3 года назад

      Спасибо за ответ

    Пользователь не активен
    Пользователь не активен 3 года назад

    Юрист, г. Киев

    Доброго дня! Ви можете - звернутись до Перевізника з претензією, а також подати скаргу на порушення перевізником умов - до нищевказаних органів, які здійснюють контроль за діяльністю перевізника.

    Порядок здійснення перевезень пасажирів та їх багажу автобусами, таксі, легковими автомобілями на замовлення, а також обслуговування пасажирів на автостанціях визначається згідно з: Законом України «Про автомобільний транспорт», Порядком організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1282-13#Text та Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176. Розклад руху автобусів розробляється відповідно до вимог наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07 травня 2010 року № 278 "Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 червня 2010 року за № 408/17703.

    Контроль за дотриманням перевізником вимог законодавчих актів покладається на Укртрансбезпеку, Національну поліцію та органи Держпродспоживслужби.

    Шишкин Алексей Юрьевич
    Шишкин Алексей Юрьевич 3 года назад

    Юрист, г. Харьков, 33 года опыта

    Все что вы описали является нарушением ваших прав как потребителя услуги перевозки пассажира. Вы по закону имеете право требовать возмещения убытков, если таковые имеются и компенсации морального вреда, вам такое право предоставлено Законом "О защите прав потребителей". Но вам надо понимать , что все что вы указали в своем вопросе надо будет доказать надлежащими, допустимым и достаточными доказательствами. Это могут быть как документы, видео записи, показания свидетелей, факт прибытия рейса в конечный пункт назначения должен быть зафиксирован диспетчерской службой станции пункта назначения. Если вы уверены, что сможете обеспечить такую доказательственной базу, то прежде чем обращаться в суд обратитесь с обоснованной претензией к перевозчику это обязательная процедура, если претензия не будет удовлетворена или вы не найдете компромиссное решение тогда свои требования пробуйте удовлетворить в судебном порядке.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA