Начните консультацию с юристом онлайн
Здравствуйте! Скажите, пожалуйста, что делать если купил просроченный товар, вскрыл его, и только после покупки/вскрытия посмотрел срок годности? Могу ли я требовать возврат денежных средств за ВСКРЫТЫЙ просроченный товар?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Юрист, г. Сумы, 6 лет опыта
Доброго дня.
Надішлить на електрону адресу (якщо невідома поштова адреса продавця) претензію з вимогою провести повернення товару та розрахунки за нього у відповідності до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Одночасно можете зазначити про те. що будете вимушені звернутися зі скаргами до ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ (органу який уповноважений розглядати скарги споживачів про порушення їхніх прав) та до податкової служби зі скаргою про невидачу фіскального чеку, та у разі незадоволення вимоги споживача, будете звертатися до суду.
Одночасно, звертайтеся з письмовою скаргою до відповідного территоріального управління (за Вашим місцем знаходження або продавця) ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ ( див. за посиланням контакти https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani/kon... ) та до головного управління податкової служби (за Вашим місцем знаходження) зі скаргою про нероздрукування (невидачу) розрахункового документу ( фіскального чеку ) на покупку товару. Таке порушення продавця згідно до п. 80.2.3. , 80.2.5., 80.2.7 ст. 80 Податкового кодексу України є підставою для проведення податковою фактичної перевірки та накладання відповідних штрафних санкцій на продавця як платника податків.
В своїх скаргах обов'язково зазначайте найменування органу ( куди надсилаєтсья скарга та адреса), свої дані-прізвище імя та побаткові, телефон, поштова та електронна адреса, повний виклад обставин - найменування сайту виробника ( з посиланням на сайт), найменування придбаного товару, дату замовлення товару, дату здійснення розрахунку за товар ( надати копію квитанції про грошовий переказ на імя тієї особи) причини повернення товару, суть порушення вимог законодавства виробника ( скріншоти Вашої з ними переписки). Якщо зберіглася ТТН (накладна) поштової служби ( нової пошти), копію додати до скарги. Скаргу можна надіслати на електронну та поштову адресу ( дані зазначені на сайті відповідної служби), обов'язково підписану , дату скарги також треба вказати).
Якщо скарги не приведуть до бажаного результату ( продавець і далі буде ігнорувати Ваші вимоги), звертайтеся до суду ( скарги до вище вказаних служб та відповіді на них будуть додатковими доказами по справі).
З повагою,
Костянтин Гончаренко