Начните консультацию с юристом онлайн
Заказала телефон в интернет-магазине, спустя 2 дня, начались проблемы, обратилась к специалисту. Посмотрев его, сказал, что он не новый, а восстановленный. После это, я набрала продавца, рассказала ему о проломе и о том, что узнала, на что он мне ответил, мы можем только поменять на другой. Денег не будет.
И что теперь делать ? Есть ли возможность и шанс вернуть деньги ?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Адвокат, г. Кропивницкий
Доброго дня.
Відповідно до українського законодавства, гаджет без браку і несправностей можна повернути в магазин протягом 14 днів з моменту покупки, однак для повернення грошей покупцеві електронний пристрій не повинен мати слідів використання і зберігати свій первісний товарний вигляд.
Для початку необхідно звернутися до продавця і написати заяву на повернення коштів.