Задайте вопрос юристу

880 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 15 апреля 2021, вопрос №41172

Повернення не якісного товару

Купили тренажер 25 березня, 9 квітня він почав скрипіти та замітила, що при його зборці (яка коштувала 500 грн) не були докручені гайки, тобто я могла б впасти та пошкодити себе. Позвонила до продавців, сказали що зв'яжуться з сервісом і наберуть, пройшло вже 4 дні, ніхто не дзвонить. Товар доречі, привезли не в рідній упаковці (на що я звернула увагу) у відповідь почула слова (упаковка на гарантію не впливає, можете викинути), що я і зробила. Чи можу я вимагати повернення моїх коштів та здати тренажер в магазин? Чеки та гарантія (12 місяців) присутня.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України