Задайте вопрос юристу

829 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 01 августа 2021, вопрос №46207 500₴

Працівник служби таксі погрожував завдати шкоду життю

Сьогодні замовив таксі в службі 579. Стався глюк, та на замовлення приїхало два таксі. Сів в одне із них, а іншому відмовив оплачувати подачу машини. Після чого таксист до тене "ТИкав", обзивав та сказав - "Якби це був вечір, я б тобі морду набив", та ще щось додав. Моя адреса у нього є.

Є свідок, інший таксист та моя дружина.
Чи можу побати в ссуд на службу таксі та на таксиста?
Якщо так, то скільки можна відсудити і чи варте це того?

Ответы юристов (11)

    Костромина Виктория

    Чи можу побати в ссуд на службу таксі та на таксиста? Якщо так, то скільки можна відсудити і чи варте це того?

    Подайте письменную жалобу в службу такси

    Вы конечно можете обратиться в суд - но я очень сомневаюсь что у Вас что то получится . Исходя из информации.

    А вот денег на адвокатов, нервов и времени потратите много.

    Но решать конечно Вам

    Кирда Вячеслав Володимирович
    15%

    Доброго дня, Іване!

    Відверто кажучи, ні подача до суду, ні звернення до правоохоронних органів до якихось дієвих результатів не призведе, а буде лише втратою часу.

    Приводів стягнення моральної шкоди суд на 99 % не знайде, а в поліції справа також результату не принесе, оскільки КК України передбачено погрозу вбивством як кримінально-караним діянням!

    Єдине, що Ви можете зробити, це звернутись до служби таксі із скаргою на дії таксиста, та вже службі конкретно пояснити ситуацію.

    Успіхів!

    Охременко Артем Вікторович
    20%

    Добрий день, Іван!

    Ваші питання : Чи можу побати в ссуд на службу таксі та на таксиста?

    Якщо так, то скільки можна відсудити і чи варте це того?

    У Вашому випадку рекомендую здійснити наступне:

    1. ПЕРШОЧЕРГОВО:

    - залишити скаргу у телефонному режимі в службу таксі та записати телефонну розмову (одразу попередити співрозмовника, що Ви записуете телефонну розмову).

    В ході телефонної розмови точно розказати, коли Ви замовляли машину, які машини приїхали, домогтися підтвердження від них факту приїзду на Ваш виклик двох машин та факту відмови одніеї з них.

    Фактично задокументувати факт того, що ситуація з таксистом була, він приїєджав до Вас на виклик.

    Вони можуть підчистити інформацію про виклик знаючи про порушення.

    2. Подати заяву до органів МВС України за місцем вашого проживання, щодо вчинення щодо Вас дій передбачених статтею 129 Кримінального Кодексу України - "Погроза вбивством" (я впевнений, що водій таксі не просто коректно повідомив Вам, що дасть у морду.)

    Сам текст: (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#Text)

    Стаття 129. Погроза вбивством

    1. Погроза вбивством, якщо були реальні підстави побоюватися здійснення цієї погрози, -

    карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до двох років.

    2. Те саме діяння, вчинене членом організованої групи або з мотивів расової, національної чи релігійної нетерпимості, -

    карається позбавленням волі на строк від трьох до п'яти років.

    У вказаній заяві прямим текстом вказати, що Вам казали, всі обствини та свідків. Краще подати вже готові пояснення дружини, Ваші та таксиста. Обовязкові підтверджуючі документи, про замовлення таксі. Та бажано долучити запис розмови з службою підтримки служби Таксі.

    Щодо отримання підтверджуючих документів:

    - звернутися з офіційним запитом до служби таксі про надання нформації про замовлення таксі (хто замовляв, коли та які машини приїхади, і т.д.);

    - залишити скаргу у телефонному режимі в слдужбу таксі та записати телефонну розмову (одразу попередити співрозмовника, що Ви записуете телефонну розмову)

    Не факт, що відкриють кримінальне провадження (шанси 50 на 50), однак будуть проводити перевірку, та добряче потріпають нерви таксисту.

    3. Можна подати позов до суду про відшкодування моральної шкоди службою Таксі.

    Так як Ви замовляли таксі через службу, Ви фактично замовили здійснення послуги перевезення, в ході виконання послуги перевезення Вам була спричинення моральна шкода та наданя неякісна послуга.

    Ось для цього Вам необхідно записати телефонну розмову про наявність замовлення та його виконання.

    4. Якщо хочете справедливост можна подати заяву до відповідних органів про надання фінансоих послуг таксисто, без наявності на те відповідних дозволів.

    ВАЖЛИВО: Задокументуйте в телефонному режимі (запис розмови) факт надання Вам послуг вказаною службою таксі.

    При всіх варіантах миттевого результати Ви звісно не отримаете, але справедливості добитися можна.

    З повагою Охременко Артем!

    Якщо будуть додаткові питання телефонуйте.

    Охременко Артем Вікторович

    Іване, в доповнення до своеї відповіді, щодо питання:

    Якщо так, то скільки можна відсудити? і чи варте це того?

    великий розмір моральноїшкоди Ви не отримаете, оріентовно (дуже оріентовно, все ж таке тут на розгляд судді) -

    7000 - 10 000 (можливо більше, можливо менше.).

    Просити я вважую необхідно десь 25 000. А там вже на розгляд суду.

    Все ж таки образили Вас у присутності дружини та незнайомої людини яка надавала Вам послуги, Ви відчували себе некомфортно.

    Вважаю, що підстави для звернення до суду є. Та моралдьна шкода наявна.

    Щодо моральної шкоди є ось таке законодавче підгрунтя:

    Відповідно до ст.16 Цивільного Кодексу України - кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

    Відповідно до п. 3 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 31 березня 1995 року № 4 із змінами і доповненнями, внесеними постановами Пленуму Верховного Суду України від 25 травня 2001 року № 5, від 27 лютого 2009 року № 1 під моральною шкодою слід розуміти втрати немайнового характеру внаслідок моральних чи фізичних страждань, або інших негативних явищ, заподіяних фізичній чи юридичній особі незаконними діями або бездіяльністю інших осіб.

    Відповідно до ст.23 Цивільного Кодексу України - особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав.

    Моральна шкода полягає у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв'язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім'ї чи близьких родичів;

    Відповідно до ст.1166 Цивільного Кодексу України - майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.

    Відповідно до ст.1167 Цивільного Кодексу України - моральна шкода, завдана фізичній або юридичній особі неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю, відшкодовується особою, яка її завдала, за наявності її вини.

    і чи варте це того?

    Чи варто покарати людину тут вже судити Вам (в залежності від того наскільки Вас це образило).

    Процес буде не миттевий, однак результату для себе та відновити спрведливість

    Гончаренко Константин

    Доброго дня!

    , згідно з чинним законодавством, перевезення контролює Укртрансінспекція .

    Укртрансінспекція видає ліцензію на перевезення пасажирів та багажу на таксі.

    Таксиста можуть покарати

    Якщо у вас виникли проблеми з певною службою таксі і вирішити їх з перевізником не вдалось, можна поскаржитись на їхню роботу до Укртрансінспекції.

    .

    У скарзі потрібно вказати дату, час, коли їхала, фірму таксі та бажано номер машини. Детально описати всі претензії чи порушення, які, на думку пасажира, вчинив перевізник.

    Також необхідно звернутися з претензією до директора служби таксі письмово.

    До управління Держпродспоживслужби з заявою про порушення прав споживачів.

    До поліції щодо погроз нехай проведуть перевірку за Вашою заявою.

    Суд -це довго, дорого та не завжди на боці позивача.

    Мало доказів для судового процесу.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Адвокат Евгений Александрович
    15%

    Добрий вечір, Іван!

    Треба подавати позовну заяву про захист честі, гідності та відшкодування моральної шкоди.

    Конституція України визначає, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю (стаття 3), та встановлює обов'язок кожного неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей (стаття 68).

    Кожен має право на повагу до його гідності та честі (ст. 297 ЦК України).

    Порушення цих прав є підставою для настання відповідальності, передбаченої законодавством. .

    ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, №№ 40-44, ст.356):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#Text

    "Стаття 15. Право на захист цивільних прав та інтересів

    1. Кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

    2. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства".

    "Стаття 16. Захист цивільних прав та інтересів судом

    1. Кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

    2. Способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути:

    1) визнання права;

    2) визнання правочину недійсним;

    3) припинення дії, яка порушує право;

    4) відновлення становища, яке існувало до порушення;

    5) примусове виконання обов'язку в натурі;

    6) зміна правовідношення;

    7) припинення правовідношення;

    8) відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди;

    9) відшкодування моральної (немайнової) шкоди;

    10) визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

    Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом чи судом у визначених законом випадках.

    3. Суд може відмовити у захисті цивільного права та інтересу особи в разі порушення нею положень частин другої - п'ятої статті 13 цього Кодексу".

    "Стаття 23. Відшкодування моральної шкоди

    1. Особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав.

    2. Моральна шкода полягає:

    1) у фізичному болю та стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв'язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я;

    2) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв'язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім'ї чи близьких родичів;

    3) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв'язку із знищенням чи пошкодженням її майна;

    4) у приниженні честі та гідності фізичної особи, а також ділової репутації фізичної або юридичної особи.

    3. Якщо інше не встановлено законом, моральна шкода відшкодовується грошовими коштами, іншим майном або в інший спосіб.

    Розмір грошового відшкодування моральної шкоди визначається судом залежно від характеру правопорушення, глибини фізичних та душевних страждань, погіршення здібностей потерпілого або позбавлення його можливості їх реалізації, ступеня вини особи, яка завдала моральної шкоди, якщо вина є підставою для відшкодування, а також з урахуванням інших обставин, які мають істотне значення. При визначенні розміру відшкодування враховуються вимоги розумності і справедливості.

    4. Моральна шкода відшкодовується незалежно від майнової шкоди, яка підлягає відшкодуванню, та не пов'язана з розміром цього відшкодування.

    5. Моральна шкода відшкодовується одноразово, якщо інше не встановлено договором або законом".

    "Стаття 297. Право на повагу до гідності та честі

    1. Кожен має право на повагу до його гідності та честі.

    2. Гідність та честь фізичної особи є недоторканними.

    3. Фізична особа має право звернутися до суду з позовом про захист її гідності та честі".

    ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2004, № 40-41, 42, ст.492):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1618-15#Text

    "Стаття 4. Право на звернення до суду за захистом

    1. Кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

    2. У випадках, встановлених законом, до суду можуть звертатися органи та особи, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб або державних чи суспільних інтересах.

    3. Відмова від права на звернення до суду за захистом є недійсною.

    4. Угода сторін про передачу спору на розгляд третейського суду допускається. До третейського суду за угодою сторін може бути переданий будь-який спір, який виникає з цивільних правовідносин, крім випадків, передбачених законом.

    5. Жодна особа не може бути позбавлена права на участь у розгляді своєї справи у визначеному цим Кодексом порядку".

    "Стаття 175. Позовна заява

    1. У позовній заяві позивач викладає свої вимоги щодо предмета спору та їх обґрунтування.

    2. Позовна заява подається до суду в письмовій формі і підписується позивачем або його представником, або іншою особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи.

    3. Позовна заява повинна містити:

    1) найменування суду першої інстанції, до якого подається заява;

    2) повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серію паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості позивачу відомі), відомі номери засобів зв’язку, офіційної електронної адреси та адреси електронної пошти;

    3) зазначення ціни позову, якщо позов підлягає грошовій оцінці; обґрунтований розрахунок сум, що стягуються чи оспорюються;

    4) зміст позовних вимог: спосіб (способи) захисту прав або інтересів, передбачений законом чи договором, або інший спосіб (способи) захисту прав та інтересів, який не суперечить закону і який позивач просить суд визначити у рішенні; якщо позов подано до кількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з них;

    5) виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини;

    6) відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору, якщо такі проводилися, в тому числі, якщо законом визначений обов’язковий досудовий порядок урегулювання спору;

    7) відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі здійснювалися;

    8) перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності); зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви;

    9) попередній (орієнтовний) розрахунок суми судових витрат, які позивач поніс і які очікує понести у зв’язку із розглядом справи;

    10) підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього ж відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

    4. Якщо позовна заява подається особою, звільненою від сплати судового збору відповідно до закону, у ній зазначаються підстави звільнення позивача від сплати судового збору.

    5. У разі пред’явлення позову особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, в заяві повинні бути зазначені підстави такого звернення.

    6. У позовній заяві можуть бути вказані й інші відомості, необхідні для правильного вирішення спору".

    Подання скарги не вирішить ситуацію, яка склалася, це не даст ніякого результату.

    Всього доброго!

    Рибінцев Сергій Сергійович
    14%

    Доброго дня, Іван!

    Право на звернення до суду- конституційне право ваше.

    Але з огляду на завантаження суддів та судову систему в цілому, зазначу, що ефективніше буде скарга до служби таксі, в якій працює дана людина.

    Від них ви і компенсацію можете отримати, і притягнення до відповідальності (нехай і тільки дисциплінарне).

    Тобто результат буде в більш короткій часовій перспективі.

    Якщо є ще питання, телефонуйте.

    Крикун Сергій  Павлович
    12%

    Ваш випадок стосується питання захисту прав споживачів - користування таксі.

    Закон України "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1023-12#Text):

    "Стаття 22. Судовий захист прав споживачів

    1. Захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом.

    2. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди.

    3. Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

    Стаття 23. Відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів

    1. У разі порушення законодавства про захист прав споживачів суб'єкти господарювання сфери торговельного та інших видів обслуговування несуть відповідальність за:

    1) відмову споживачу в реалізації його прав, установлених частиною першою статті 8, частиною першою статті 9 і частиною третьою статті 10 цього Закону (Стаття 10. Права споживача у разі порушення умов договору про виконання робіт (надання послуг) - прим. авт.), - у десятикратному розмірі вартості продукції виходячи з цін, що діяли на час придбання цієї продукції, але не менше п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;...".

    Подайте на ім'я керівника служби таксі заяву-претензію про Ваш випадок та дії таксиста, про звільнення таксиста з роботи, про відшкодування моральної шкоди, про Ваше звернення до Обласного управління Держпродспоживслужби України з наступним накладенням штрафної санкції, про звернення до суду у випадку відмови відшкодування моралної шкоди. Дійсно подайте заяву до управління Держпродспоживслужби. Як мною наведено, позивач за позовом з предметом захисту прав споживачів звільнений від сплати судового збору, в тому числі позову вішкодування моральної шкоди - зазначено обов'язок суду одночасно вирішити питання відшкодування моральної шкоди.

    Пуха Наталія ТендерОк
    6%

    Доброго Дня

    Щодо Вашого питання дещо погоджусь з думками колег

    Дійсно вам необхідно усвідомити, що ви хочете досягнути та на що ви готові піти.

    Вислови таксиста це скоріше за все лише його момент опалу, він про вас забув уже через декілька годин.

    Якщо ж дійсно ви турбуєтесь про своє життя і вважаєте, що наявні для цього підстави то Вам краще звернутися за допомогою до правоохоронних органів,

    Якщо ви хочете провчити таксиста та покарати то дійсно доцільно звернутися до суду з заявою про відшкодування завданої вам шкоди, з позовом про захист прав споживача чи позовом про захист честі та гідності, інше питання що на зазначені позови Ви не отримаєте у разі виграшу значної компенсації але потратите час кошти та нерви.

    Питання, що однозначно варто зробити так це звісно повідомити про недопустиму поведінку до служби таксі залишити відгук про таксиста тим паче у вас наявні в смс номер машини та час події, також письмово звернутися до службиІвано-Франківськ: if@opti.global

    Корпоративним клієнтам: corporate@opti.global

    Відділ маркетингу: marketing.optima.fm@gmail.com Івано-Франківськ: Гетьмана Мазепи,72 ТЦ "Флагман" та електронне зернення https://opti.global/contacts_uk-ivanofrankivsk з вимогою про здійснення дій проти зазначеної вами особи.

    Та у випадку ігнорування Вашого звернення та бездіяльності служби таксі звернутися до суду.

    Успіхів

    С'єдін Дмитро Володимирович
    С'єдін Дмитро Володимирович 2 года назад

    Адвокат, г. Новая Каховка, 18 лет опыта

    Общаться в чате

    Судебная практика в данной категории дел неоднозначна и порой по очень похожим ситуациям принимаются противоположные решения. Но шансы в Вашей ситуации есть их можно использовать, вынесено также много позитивных решений, например : https://reyestr.court.gov.ua/Review/89444977

    Савченко Олександр
    18%
    Савченко Олександр 2 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Общаться в чате

    ПРАВИЛА надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/176-97-%D0%BF#...):

    86. Автомобільний перевізник, автомобільний самозайнятий перевізник, які здійснюють перевезення пасажирів та їх багажу на таксі (далі - послуги таксі), повинен дотримуватися вимог законодавства про автомобільний транспорт та захист прав споживачів.

    Особливості замовлення послуг таксі за допомогою дистанційних засобів зв'язку

    96. Організація надання послуг з перевезення на таксі та легковим автомобілем на замовлення за попереднім замовленням за допомогою дистанційних засобів зв'язку здійснюється суб'єктами господарювання, які надають інформаційно-диспетчерські послуги (далі - суб'єкт господарювання), уклали відповідні договори з автомобільними перевізниками, автомобільними самозайнятими перевізниками.

    97. Замовлення за допомогою дистанційних засобів зв'язку здійснюється шляхом укладення договору між суб'єктом господарювання та особою, що замовляє перевезення.

    98. У разі замовлення послуги таксі необхідно визначити:

    1) час і місце (адреса) подачі транспортного засобу;

    2) кінцевий пункт маршруту (за бажанням замовника послуги);

    3) час доставки у кінцевий пункт (за бажанням замовника послуги);

    4) контактний телефон замовника послуги;

    5) вартість послуги з перевезення (за бажанням замовника послуги);

    6) інші основні характеристики обслуговування (за погодженням сторін).

    Суб'єкт господарювання, який надає інформаційно-диспетчерські послуги, уточнює час, необхідний для здійснення перевезення, та час подачі транспортного засобу з урахуванням особливостей дорожньо-транспортної ситуації (погодні умови, період доби, можливі ускладнення під час виконання замовлення).

    99. Перед укладенням договору суб'єкт господарювання повинен повідомити замовникові послуг (на його вимогу) про:

    1) своє найменування та місцезнаходження;

    2) адресу та номер телефону, за якими приймаються претензії щодо неналежного рівня обслуговування;

    3) основні характеристики послуги (час подачі транспортного засобу, модель, номерний знак тощо);

    4) ціну послуги та/або тариф на проїзд, включаючи плату за подачу транспортного засобу, умови оплати послуги;

    5) порядок розірвання договору.

    100. Параметри обслуговування та подана інформація (на паперовому або електронному носії) заносяться в журнал реєстрації, форма та порядок ведення якого затверджуються Мінінфраструктури.

    Журнал реєстрації повинен зберігатися протягом одного року.

    101. У разі укладення договору про замовлення послуги таксі за допомогою дистанційних засобів зв'язку суб'єкт господарювання відповідає за виконання його умов та надання достовірної і своєчасної інформації про послугу.

    102. Про порушення умов договору, що призвело до неможливості надання або отримання послуги таксі в обумовлений строк, суб'єкт господарювання, замовник послуг повідомляє в обов'язковому порядку іншій стороні.

    103. Якщо замовлення послуги перевезення на таксі прийнято не пізніше ніж за 30 хвилин до визначеного часу його виконання і суб'єкт господарювання не має можливості забезпечити виконання замовлення, він зобов'язаний попередити про це замовника послуги не пізніше ніж за 30 хвилин до визначеного часу подачі транспортного засобу, а в разі, коли час від прийняття замовлення до його виконання становить менш як 30 хвилин, - негайно.

    Закон України "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1023-12#Text):

    Стаття 22. Судовий захист прав споживачів

    1. Захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом.

    2. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди.

    3. Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

    ВИСНОВОК: Ви мали право розірвати один із договорів про надання послуг таксі (вибрати на свій розсуд будь-яке таксі), а суб'єкт господарювання, який надає інформаційно-диспетчерські послуги, повинен був повідомити Вам порядок розірвання такого договору. Ви можете надіслати суб'єкту господарювання претензію щодо якості надання послуги та порушення ваших прав водієм таксі, з вимогою відшкодувати завдану їхнім працівником моральну шкоду під погрозою звернення з позовом до суду.

    Звертайтесь, якщо буде потрібна допомога.

    Всього доброго!

    Щасти Вам!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України