Задайте вопрос юристу

885 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 20 октября 2021, вопрос №50067

Отказ о возврате товара

Здравствуйте. Купил в магазине Цитрус коврик для мишки. Коврик не функционирует с мышкой(мышка его не видит вовсе стоит на месте или работает с рывками). Работать с ним не возможно. Мышку проверили на другой поверхности, она работает без нареканий. Придя в магазин на следующий день после покупки, возврат отказались делать из-за согнутой упаковки в котором был этот коврик, ссылаясь на какую-то 9 статью о надлежащем состоянии товара. Вопрос следующий, они правы по поводу упаковки или просто ищут причину чтобы не менять на другой товар или возвращать деньги?

Ответы юристов (1)

    Дубовенко Володимир Володимирович
    Дубовенко Володимир Володимирович 3 года назад

    Юрист, г. Николаев, 5 лет опыта

    Вітаю, пане Ігнат!

    Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Згідно з абзацом 3 частини 1 статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

    Тобто, представниками магазину правильно вказано про пошкодження пакування придбаного товару, а також має місце, фактично, використання товару, але якщо мова йде про товар належної якості. Щодо Вашого питання про непрацездатність комп'ютерної миші на придбаній ігровій поверхні (коврик), то можливо тип сенсору вашої миші не функціонує та не взаємодіє з даним типом поверхні. Якщо дана ігрова поверхня взагалі не взаємодіє з іншими комп'ютерними мишами, то можливо має місце наявність товару неналежної якості до якого застосовуються положення статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів". Раджу перевірити разом з представниками магазину дану ігрову поверхню в магазині на предмет взаємодії з іншими комп'ютерними мишами.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA