Начните консультацию с юристом онлайн
Здравствуйте, заказала 2 худи в онлайн магазине(Инстаграм), на фото одно, пришло другое, худи похожы, но не соответствуют фото, хочу вернуть, но администратор пишет, что им жаль, возврата нет, написали, что могла вернуть, пока была на почте, на почте я посмотрела само наличие и цвен, то или не то, примерять увы не было возможности, спустя час дома посмотрела и примеряла, не то, сразу же написала администратору, отказали в возврате. Имеется чек с почты о наложенном платеже и электронный чек с предоплаты, собственно данные, куда отправляла деньги, так же бирки остались не сорваны, проблема в том, что одна худи была изначально без бирок. Что делать?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Юрист, г. Днепр, 6 лет опыта
Доброго вечора!
В такому випадку потрібно написати та надіслати претензію в магазин, щодо невідповідност товару. Якщо адміністрація магазину ніяк не відреагує зверніться із скаргою до Держспоживслужби або ж зверніться з позовом до суду.
Якщо виникнуть питання з цього приводу звертайтесь особисто через кнопку "Звернутися".
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю, Софія!
Варто піти по такому алгоритму.
1. Подання письмової претензії до магазину із вимогою про невідповідність товару та повернення коштів.
2. У випадку відсутності реакції подання скарги до Держпродспоживслужби.
3. Звернення до суду з позовом.
Всього доброго! Для більш детальної консультації звертайтесь індивідуально, натиснувши зелену кнопку «Звернутися»!