Задайте вопрос юристу

829 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Недвижимость, строительство, 10 сентября 2022, вопрос №72772 150₴

Чи можна заборонити будівництво сусіда?

Сусід хоче побудувати пилораму у житловому частному секторі. Як заборонити будівництво? Сусіди навколо його ділянки це багатодітна сім'я з іншого боку люди похилого віку.

Ответы юристов (8)

    Винограденко Антон Анатолійович
    66.7%

    Доброго дня! Якщо така діяльність сусідом ще не здійснюється, а тількі планується - то заборонити або притягнути до відповідальності ви не зможете, так як ще нічого протизаконного не здійснюється. Але якщо ви зіткнулися з незаконною господарською діяльністю вашого сусіда ви маєте повне право написати заяву до податкової інспекції, щоб такого суб’єкта перевірили, і якщо інформація підтвердиться, склали і направили до суду протокол за ст. 164 КУпАП. Приклад такої заяви надаю https://drive.google.com/file/d/1MPLSlbznXki9miWaT...

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю!

    А В ЧОМУ ПРОБЛЕМА?

    ОСОБА МАЄ ПРАВО БУДУВАТИ НА СВОЇЙ ТЕРИТОРІЇ ТІ ОБ'ЄКТИ, ЯКІ НЕ ЗАБОРОНЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ.

    ІНША СПРАВА, ЯКИМ ЧИНОМ ВІН БУДЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ ЦЮ ПИЛОРАМУ.

    ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТОМ ВІН МАЄ ДОТРИМУВАТИ НОРМ ЩОДО ШУМНОСТІ ЗВУКІВ, ЯКЩО ВИКОРИСТОВУЄ ПИЛОРАМУ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ПРИБУТКУ - ВІДКРИТИ ФОП І ТАК ДАЛІ.

    НАРАЗІ ПРОБЛЕМ І ПОРУШЕНЬ У ЦЬОМУ НЕ ВБАЧАЮ.

    Всього доброго! Сподіваюсь, що консультація була корисною.Якщо є додаткові питання або Вам потрібна індивідуальна консультація, натискайте зелену кнопку «Звернутися»!

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Ксенія!

    Для того, аби відповісти на це питання, Ви повинні знати всі вимоги до законного будівництва.

    Житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил (частина перша статті 376 Цивільного кодексу України).

    Недотримання будь-якої з цих вимог може призвести до визнання будівництва самочинним та його знесення за рахунок забудовника.

    Алгоритм дій для з'ясування чи будівництво проводиться на законних підставах чи ні є такий:

    Звернутися до забудовника з проханням надати документи, що посвідчують право на земельну ділянку, будівельний паспорт тощо.

    ᗌ Отримати інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, в якій зазначається власник земельної ділянки, її кадастровий номер, наявність / відсутність обтяження.

    ᗌ Замовити Витяг про земельну ділянку або отримати інформацію про право власності або речові права з Державного земельного кадастру з метою з'ясування цільового призначення земельної ділянки.

    ᗌ Перевірити чи цільове призначення земельної ділянки відповідає Генеральному плану міста та плану зонування території (з даними документами можна ознайомитися на офіційному сайті міської/районної ради або звернутися до зазначених органів з запитом на інформацію). Якщо земельна ділянка знаходиться поруч з територією історичних забудов, пам'яток чи об'єктів культурної спадщини необхідно додатково перевірити наявність у Генеральному плану міста історико-архітектурного опорного плану, де зазначені планувально-просторові обмеження для забудови (пункт 13.1 розділу 13 Державних будівельних норм України Б.2.2-12:2018 "Планування і забудова територій").

    ᗌ Звернутися з запитом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України або її територіальних органів для отримання інформації про наявність повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, повідомлення про початок виконання будівельних робіт, будівельного паспорта. Відповідну інформацію можна також переглянути в Реєстрі дозвільних документів.

    ᗌ Звернутися із заявою до Державної архітектурно-будівельної інспекції України або її територіальних органів з проханням провести перевірку щодо дотримання забудовником будівельних норм та виконання умов будівельного папорту.

    ᗌ З'ясувати в органі місцевого самоврядування чи проводилися громадські обговорення щодо будівництва на відповідній земельній ділянці. У випадку, якщо громадські обговорення не проводилися, вимагати врахування інтересів громадськості шляхом написання протестів.

    Далі потрібно вчинення додаткових дій у випадку виявлення незаконного будівництва

    ♦ Об'єкт будівництва знаходиться в зоні охорони пам'яток та може загрожувати їх цілісності: звернутися до Міністерства культури України або до місцевої державної адміністрації, органу місцевого самоврядування для отримання копій охоронного договору та дозволу на виконання будівельних робіт на території пам'ятки (Закон України "Про охорону культурної спадщини").

    ♦ Будівництво супроводжується виробкою дерев, кущів та інших зелених насаджень: з метою перевірки законності вирубки необхідно ознайомитися в організації, що здійснює безпосередньо такі дії, з рішення про видалення зелених насаджень, що має відповідати вимогам Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2006 року № 1045. Додатково особа може здійснити фотофіксацію вирубки. Якщо рішення про видалення зелених насаджень відсутнє, особа має право звернутися з заявою про виявлене порушення до Державної екологічної інспекції України, її територіального органу, а також до місцевої державної адміністрації, органу місцевого самоврядування.

    ♦ Будівництво знаходиться у прибережній захисній смузі або порушує окремий порядок надання та використання таких земель: необхідно звернутися із заявою до місцевої державної адміністрації, органу місцевого самоврядування, територіального органу Державної екологічної інспекції, Басейнового управління водних ресурсів та землевпорядної організації з проханням провести перевірку законності вчинення таких дій (статті 88-90 Водного кодексу України).

    Оскарження незаконного будівництва

    У випадку, якщо наявні докази того, що забудова є незаконною, заінтересована особа має право звернутися із заявою до органів Національної поліції, а також оскаржувати бездіяльність посадових осіб органів місцевого самоврядування та органів державної влади у суді.

    Будуть питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Постараюсь на них відповісти!

    Десятник  Володимир  Олексійович

    Згідно ч. 2 ст. 386 Цивільного кодексу, власник, який має підстави передбачати можливість порушення свого права власності іншою особою, може звернутися до суду з вимогою про заборону вчинення нею дій, які можуть порушити його право, або з вимогою про вчинення певних дій для запобігання такому порушенню.

    Гончаренко Константин

    Доброго дня!

    Стаття 316 Цивільного кодексу України (далі ЦК) визначає, правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону з власної волі, незалежно від волі інших осіб.

    В об’єктивному значенні право власності – це право суб’єкта володіти, користуватися та розпоряджатися належними йому матеріальними благами на власний розсуд у межах закону.

    У суб’єктивному значенні право власності – це система правових норм, які закріплюють належність матеріальних благ визначеним суб’єктом, й регулюють володіння, користування та розпорядження ними, а також захист компетентності власника.

    Зміст права власності складається з компетентності власника щодо володіння (може бути як законним, так і незаконним), користування та розпорядження певною річчю (ст. 317 ЦК України).

    Тож до компетентності власника належать:

    – право володіння;

    – право користування;

    – право розпорядження.

    Право володіння – встановлена законом можливість фактично панувати над річчю, мати її в себе:

    – законне володіння – має правову підставу;

    – незаконне володіння – володіння викраденим майном; майно, придбаним на підставі недійсного правочину (добросовісний набувач, тобто особа, котра не знала та не могла знати, що придбає майно у не правочинної особи; недобросовісний набувач – особа, яка знала, що купує майно у не правочинної особи).

    Право користування – встановлена законом можливість отримати корисні властивості (доходи, плоди) з речі, майна через її виробничу експлуатацію чи особисте споживання.

    Право розпорядження – встановлена законом можливість визначення юридичної долі речі (через її відчуження, дарування, знищення та ін..).

    Об’єкти права власності:

    – рухоме та нерухоме майно;

    – земельні ділянки;

    – житло, квартири;

    – підприємства, як майнові комплекси для здійснення підприємницької діяльності;

    – інше майно;

    – валютні цінності;

    – грошові кошти;

    – акції, цінні папери;

    – інтелектуальна власність;

    – тварини тощо.

    Якщо приватна власність особи буде порушувати Ваші особисті права , можливо буде звернутися до контролюючих органів для вжиття заходів впливу ,морально- виховних ,чи матеріальних санкцій у вигляді штрафу , також у разі значних порушень звертаєтесь до поліції та відкриття справи ,або до суду.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Карпенко Андрей Владимирович

    Вітаю!

    1.

    Норми ч. 1 ст. 41 Конституції України та ст. 319 ЦК України дозволяють власнику володіти, користуватись, розпоряджатись своїм майном на власний розсуд, власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону… Ст. 320 ЦК України передбачає, що власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом.

    Згідно ст. 6 ЖК України, житлові будинки і приміщення призначаються для постійного проживання громадян, а також для використання у встановленому порядку як службових жилих приміщень і гуртожитків. Надання приміщень у жилих будинках для потреб промислового характеру забороняється.

    Статтею 10 цього Кодексу передбачено, що громадяни зобов'язані використовувати жиле приміщення відповідно до його призначення та додержуватися правил користування жилими приміщеннями. Жилі будинки і жилі приміщення не можуть використовуватися громадянами на шкоду інтересам суспільства.

    Відповідно до ст. 320 ЦК України власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом.

    Однак згідно ч. 5 ст. 319 ЦК України власник не може використовувати право власності на шкоду правам, свободам та гідності громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію та природні якості землі.

    Крім того відповідно до ч. 2 ст. 13 ЦК України при здійсненні своїх прав особа зобов'язана утримуватися від дій, які могли б порушити права інших осіб, завдати шкоди довкіллю або культурній спадщині.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення

    Розділ II

    ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ГРОМАДЯН, ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ І ОРГАНІЗАЦІЙ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНІТАРНОГО ТА ЕПІДЕМІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ

    Стаття 4. Права громадян

    Громадяни мають право на:

    безпечні для здоров'я і життя харчові продукти, питну воду, умови праці, навчання, виховання, побуту, відпочинку та навколишнє природне середовище;

    відшкодування шкоди, завданої їх здоров'ю внаслідок порушення підприємствами, установами, організаціями, громадянами санітарного законодавства;

    Стаття 5. Обов'язки громадян

    Громадяни зобов'язані:

    піклуватися про своє здоров'я та здоров'я і гігієнічне виховання своїх дітей, не шкодити здоров'ю інших громадян;

    Стаття 22. Вимоги до жилих та виробничих приміщень, територій, засобів виробництва і технологій

    Органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та громадяни зобов'язані утримувати надані в користування чи належні їм на праві власності жилі, виробничі, побутові та інші приміщення відповідно до вимог санітарних норм.

    Стаття 24. Захист населення від шкідливого впливу шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів

    Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні будь-яких видів діяльності з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров'я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів зобов'язані:

    здійснювати відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;

    вживати заходів щодо недопущення впродовж доби перевищень рівнів шуму, встановлених санітарними нормами, в таких приміщеннях і на таких територіях (захищені об'єкти):

    1) жилих будинків і прибудинкових територіях;

    3) готелів і гуртожитків;

    Шум на захищених об'єктах при здійсненні будь-яких видів діяльності не повинен перевищувати рівнів, установлених санітарними нормами для відповідного часу доби.

    2.

    Целевое назначение (02.01) – для строительства и обслуживания жилых домов, хозяйственных зданий и сооружений, находящихся в пределах населенного пункта, где есть возможность прописаться.

    Этот вид земли наиболее подходящий для индивидуального жилищного строительства. На земельном участке предназначенной для строительства и обслуживания жилого дома могут располагаться жилые дома и хозяйственные постройки.

    Следует отметить, что на таком земельном участке нельзя строить здания коммерческого назначения, промышленные объекты и др. не связанные с жилой застройкой.

    В Украине не разрешается размещать произаодственные предприятия в жилых домах и общественных зданиях.

    Если ваш сосед или определенное заведение нарушают ваши права и вопреки требованиям законодательства, то Вы можете написать жалобу в органы государственной власти и органов местного самоуправления.

    Стоит помнить: при написании жалобы в органы государственной власти желательно собрать как можно больше подписей жильцов дома и направить письмо с жалобой заказным письмом с уведомлением о вручении.

    В случае если нарушения продолжаются - вызывайте сотрудников полиции по тел. 102. Работник полиции должен зафиксировать факт нарушения и составить протокол об административном правонарушении, который будет основанием к дальнейшему наказание нарушителя тишины.

    Часть 1 статьи 182 Кодекса Украины об административных правонарушениях предусматривает, что нарушение требований законодательных и других нормативно-правовых актов по защите населения от вредного влияния шума или правил соблюдения тишины в населенных пунктах и общественных местах влечет за собой предупреждение или наложение штрафа на граждан от пяти до пятнадцати необлагаемых минимумов доходов граждан и наложение штрафа на должностных лиц и граждан - субъектов хозяйственной деятельности - от пятнадцати до тридцати необлагаемых налогом минимумов доходов граждан. Действия, предусмотренные частью первой настоящей статьи, совершенные лицом, которое в течение года было подвергнуто административному взысканию за такие же нарушения, влекут наложение штрафа на граждан от пятнадцати до тридцати необлагаемых минимумов доходов граждан с конфискацией звуковоспроизводящей аппаратуры, пиротехнических средств, других предметов нарушения тишины или без таковой и на должностных лиц и граждан - субъектов хозяйственной деятельности — от пятидесяти до ста пятидесяти необлагаемых минимумов доходов граждан с конфискациею звуковоспроизводящей аппаратуры, пиротехнических средств, других предметов нарушения тишины.

    В зв'язку з цим, рекомендую Вам:

    • звернутися з заявою до Держпродспоживслужби України, територіального управління (колишня Санепідемстанція України), для проведення перевірки та прийняття мір реагування та проведення замірів шуму;
    • звернутися з заявою до поліції, можна викликати працівників поліції по телефону 102 та на місці подавати заяву про притягнення до адміністративної відповідальності власника пилорами за статтею 182 Кодексу України про адміністративні правопорушення:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10:"Ст.182. Порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях:Порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях- тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від п'яти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і накладення штрафу на посадових осіб та громадян - суб'єктів господарської діяльності - від п'ятнадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення,- тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від п'ятнадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян із конфіскацією звуковідтворювальної апаратури, піротехнічних засобів, інших предметів порушення тиші або без такої і на посадових осіб та громадян - суб'єктів господарської діяльності - від п'ятдесяти до ста п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян із конфіскацією звуковідтворювальної апаратури, піротехнічних засобів, інших предметів порушення тиші".
    • звернутися з заявою до місцевої державної адміністрації щодо створення комісії для проведення перевірки та вжиття заходів реагування

    Крикун Сергій  Павлович

    "Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0379-96#Text):

    "1.2. Ці Правила є обов'язковими для дотримання всіма державними, кооперативними, колективними та приватними підприємствами, організаціями та установами незалежно від відомчого підпорядкування та форм власності, а також посадовими особами та громадянами України, інвесторами-громадянами інших держав...

    1.3. Державний контроль за дотриманням вимог цих Правил здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного законодавства.

    Особи, винні у порушенні Правил, несуть відповідальність згідно зі статтею 80 Основ Законодавства України про охорону здоров'я ( 2801-12 ) та статтями 45-49 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 )...

    3.4. Відповідно до діючих будівельних норм та правил територія населеного пункту з урахуванням переважного функціонального використання поділяється на:

    - сельбищну територію - для розміщення житлового фонду, громадських будівель та споруд, установ соціального, культурного та побутового призначення, внутрішньосельбищної вулично-дорожньої та транспортної мереж, зелених насаджень та місць громадського користування, окремих комунальних та промислових об'єктів, будівництво яких допускається поблизу житлової забудови;

    - виробничу територію - для розміщення промислових підприємств і пов'язаних з ними об'єктів, комплексів наукових установ з дослідними виробництвами, комунально-складських об'єктів (баз, складів, гаражів, автопарків, трамвайних, тролейбусних депо і т.ін.), підприємств по виробництву та переробці сільськогосподарських продуктів, створення санітарно-захисних зон промислових підприємств, об'єктів зовнішнього транспорту, шляхів позаміського та приміського сполучення;...

    У межах зазначених територій виділяються зони різного функціонального призначення - житлової забудови, громадських центрів, промислові, наукові, науково-виробничі, комунально-складські, зовнішнього транспорту, масового відпочинку, курортні (при наявності лікувальних ресурсів)...

    4.3. У сельбищній зоні населеного пункту допускається розташування промислових підприємств, які не є джерелами викидів шкідливих речовин, не створюють шуму, вібрації, електромагнітних та іонізуючих випромінювань вище нормативних рівнів, що не потребують обладнання під'їздних залізничних шляхів, інтенсивного руху автомобільного транспорту (понад 40 автомобілів за добу). При цьому відстань до житлових будинків, ділянок дитячих дошкільних закладів, шкіл, закладів охорони здоров'я, відпочинку та фізкультурних споруд слід встановлювати не менше 50 м від межі території об'єкту...

    5.4. Промислові, сільськогосподарські та інші об'єкти, що є джерелами забруднення навколишнього середовища хімічними, фізичними та біологічними факторами, при неможливості створення безвідходних технологій повинні відокремлюватись від житлової забудови санітарно-захисними зонами.

    Санітарно-захисну зону слід встановлювати від джерел шкідливості до межі житлової забудови, ділянок громадських установ, будинків і споруд, в тому числі дитячих, навчальних, лікувально-профілактичних установ, закладів соціального забезпечення, спортивних споруд та ін., а також територій парків, садів, скверів та інших об'єктів зеленого будівництва загального користування, ділянок оздоровчих та фізкультурно-спортивних установ, місць відпочинку, садівницьких товариств та інших, прирівняних до них об'єктів,...

    На зовнішній межі санітарно-захисної зони, зверненої до житлової забудови, концентрації та рівні шкідливих факторів не повинні перевищувати їх гігієнічні нормативи (ГДК, ГДР), на межі курортно-рекреаційної зони - 0,8 від значення нормативу...

    5.6. Основою для встановлення санітарно-захисних зон є санітарна класифікація підприємств, виробництв та об'єктів, що наведена у додатку N 4.

    Розміри санітарно-захисних зон та санітарних розривів від сільськогосподарських підприємств і виробничих комплексів слід приймати відповідно до вимог законодавства та ДБН Б.2.2-12:2018 "Планування і забудова територій" (додаток N 5)...

    5.10. У санітарно-захисних зонах не можна допускати розміщення:

    - житлових будинків з придомовими територіями,...

    8.38. При проектуванні і будівництві міських і сільських поселень, промислових, комунальних і транспортних об'єктів потрібно передбачати заходи, які забезпечують гігієнічні нормативи звуку і вібрації на сельбищній території, в приміщеннях житлових і громадських будівель, на території курортно-рекреаційних зон (додатки NN 16-19) відповідно до санітарних норм.

    Рівні музичних, мовних та інших біогенних шумів від джерел на сельбищній території на відстані 2 м від житлових будівель і лікувально-профілактичних закладів, санаторіїв, будинків-інтернатів для людей похилого віку потрібно приймати на 5 дБА нижче відповідних гранично допустимих рівнів звуку...

    8.42. Житлову забудову, дитячі дошкільні заклади, школи, заклади охорони здоров'я, будинки-інтернати для людей похилого віку потрібно розташовувати в зоні, що найбільш віддалена від джерел акустичного забруднення...

    Додаток N 4 до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.96 р. N 173

    Санітарна класифікація підприємств, виробництв та споруд і розміри санітарно-захисних зон для них...

    Виробництва по обробці деревини ...

    Клас IV. Санітарно-захисна зона 100 м ...

    2. Заводи лісопильні,...".

    Закон України "

    "Стаття 6. Органи, що здійснюють управління у сфері містобудівної діяльності, архітектурно-будівельного контролю та нагляду...

    3. До органів державного архітектурно-будівельного контролю належать:

    1) структурні підрозділи з питань державного архітектурно-будівельного контролю Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій;

    2) виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад...

    Стаття 7. Зміст управління у сфері містобудівної діяльності, державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду

    1. Управління у сфері містобудівної діяльності та архітектурно-будівельного контролю здійснюється шляхом:...

    6) контролю за дотриманням законодавства у сфері містобудівної діяльності, вимог будівельних норм і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування (далі - вихідні дані), проектної документації;

    7) надання (отримання, реєстрації), відмови у видачі чи анулювання (скасування) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (крім анулювання (скасування) документів, що засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів):...

    2. У разі якщо сільські, селищні, міські ради не утворили виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю, повноваження таких органів виконує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, через відповідних головних інспекторів будівельного нагляду...

    5. Структурні підрозділи з питань державного архітектурно-будівельного контролю Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад у межах делегованих цим Законом державних повноважень є підконтрольними центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а їхні рішення можуть бути розглянуті у порядку державного архітектурно-будівельного нагляду або оскаржені до суду.".

    ---

    Доброго дня, Ксеніє! Будування пилорами на території житлової забудови є незаконним та має, може бути оскаржене до місцевого органу архітектурно-будівельного контролю (ДАБК).

    Мєньков Андрій Васильович
    33.3%

    Доброго дня Ксенія. Не можна будувати пилораму посеред житлових будинків бо це не відповідає законодавству. По перше не будуть дотримані містобудівні умови та обмеження, бо генеральний план міста не може передбачати посеред житлової забудови наявність промислового об'єкта. По друге не будуть дотримані санітарні норми щодо допустимого рівня шуму в житловій забудові. Якщо розпочнеться будівництво сусіди мають поскаржитися в інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю чи орган що виконує її функції та управління держспоживслужби що виконує функції санстанції. Ці інстанції проведуть перевірку і винесуть припис про усунення порушень. Якщо припис не буде виконано забудовником його можуть оштрафувати та звернутися до суду для заборони будівництва.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України