Задайте вопрос юристу

885 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Защита прав потребителей, 05 октября 2022, вопрос №74033

не дотримання термінів реалізації замовлення

питання стосується розділу - захист прав споживачів.
В місцевому мебельному магазині замовили ліжко на початку липня 2022. Термін реалізації замовлення ( по словах власника магазину - місяць). Через місяць замовлення не було реалізоване, кожного дня отримували інформацію від магазину що ось- ось ліжко буде готове.(ліжко вони замовляли на мебельній фабриці біля Києва).
13 вересня взявши ініціативу в свої руки - написала безпосередньо до виробника, чи взагалі було зроблено таке замовлення. Отримала відповідь, що замовлення які були зроблені у липні - були відправлені під кінець серпня.
Тобто наше замолення очевидно не було передано в липні до виробника. Продовжили чекати.
05.10 - отримали нарешті ліжко, але бракує додаткових елементів ( висувні ящики) за які додатково було заплачено.
На товарному чеку, при покупці, сума була за ліжко та за ящики, проте було вписано лише ліжко.
Питання - чи можна якось довести що сума була і за ліжко та за ящики, чи краще посилаючись на закон про захист прав споживачі повернути ліжко та вимагати повернення коштів.
Розумію що це лише ліжко, але моя близька особа витратила кучу нервів щоб дізнатися що з цим ліжком. Продавець ігнорувала, не брала трубку , не перетелефоновувала.
Не хотілося б щоб люди, які не поважають інших людей залишалися безкарними.

Ответы юристов (6)

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю, Дарино.

    Почнемо з початку, замовлення в липні було здійснено з укладанням договору, чи ні?

    Які є підтвердження, що замовляли ліжко однієї комплектації, а прийшло зовсім інше?

    • Дарина Клиент 2 года назад

      Доброго вечора, при оформленні замовлення отримали лише підтверджуючий документ на якому вказано *ліжко* та сума яку заплатили,немає жодного підтвердження, що ліжко мало бути в іншій комплектації. Єдиним доказом може слугувати ціна, адже в каталозі їх меблів ліжко коштує половину тієї суми яку ми заплатили.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Дарино.

    Раджу Вам подати письмову претензію на адресу магазину.

    Якщо не допоможе. скаржитись до Держпродспоживслужби або подавати позов до суду.

    У випадках необхідності детальної консультації, тисніть зелену кнопку «Звернутися»

    • Дарина Клиент 2 года назад

      дякую за інформацію та відповідь!

      • Кирда Вячеслав Володимирович

        БУДЬ-ЛАСКА! У ВИПАДКУ НАЯВНОСТІ ЗАПИТАНЬ, ЗВЕРТАЙТЕСЬ!

        Якщо консультація була корисною, буду вдячний за натиснуту Вами галочку внизу мого фота (відгук вітається).

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Дарина!

    Дотримайтесь претензійного порядку повернення коштів за невиконання замовлення, а потім подавайте до суду.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA