Начните консультацию с юристом онлайн
Не хочуть повертати гроші за товар
Кажуть, що після одного обміну товар поверненню не підлягає.
Замовляла на день народження спортивний костюм, довго розмовляла з консультантом, він мен запевнив, по мірках, що я надала, що розмір підійде
Приїхав костюм- замалий
Там ще був на розмір більший, я обміняла на цей- він теж виявився замалий.
Колія сказала, що хочу повернути гроші- мені відмовили. А робила я обмін- через їх некомпетентність
Я хочу повернути гроші, потребую допомоги
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Юрист, г. Николаев, 5 лет опыта
Вітаю!
Чинне законодавство про захист прав споживачів не передбачає обмеженння щодо повторного обміну товару належної якості, якщо строки не сплинули, то Ви маєте право обміняти товар належної якості за умови збереження товарного виду, упаковки, споживчі властивості, пломби, ярлики, тощо. Вам необхідно звернутися до продавця із письмовою вимогою про обмін товару належної якості (перший крок), а у разі відсутності результату - звертатися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (другий крок) із скаргою та до суду з позовом (третій крок). Відповідні кроки можна робити як одночасно, шляхом звернення з вимогою до продавця та скаргою до Держспоживслужби, так і поступово.